וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיכאון? חרדה? מהפכה בעולם בריאות הנפש - הטיפול החדשני של HEALTHY MIND

מוגש מטעם קליק מדיה

17.8.2022 / 14:12

חלק ניכר מהאנשים הסובלים מבעיה נפשית לא מקבלים את הטיפול המתאים להם. הפתרון - טיפול נפשי מקיף אונליין הכולל אבחון וליווי צמוד על ידי צוות פסיכיאטרים ומטפלים. כ-90% מהמטופלים דיווחו על שיפור במצבם הנפשי לאחר 8 שבועות בלבד

מחקרים מוכיחים שכל מטופל הסובל מדיכאון וחרדה יגיב אחרת לתרופות שונות, כמו ששני אנשים שונים שיעשו את אותה הדיאטה יקבלו תוצואות שונות לחלוטין, כך גם בעולם התרופות. התאמה אישית היא עניין מורכב והתוצאות עשויות להשתנות בעקבות מגוון גורמים כגון גיל, משקל רקע גנטי ותכונות נוספת.

חברת טליאז פיתחה אלגוריתם חדש וייחודי שייפתור עבור כל מטופל את בעיית הדיכאון או החרדה בצורה המתאימה עבורו, ותתאים לו באופן אישי את התרופה היעילה ביותר. זאת בכדי למנוע את התהליך הארוך של ניסוי וטעייה אותו נאלצים הרופאים לבצע כיום בכדי להתאים טיפול.

תכירו את HEALTHY MIND

healthy mind - טיפול נפשי מקיף אונליין. healthy mind,
healthy mind - טיפול נפשי מקיף אונליין/healthy mind

אלגוריתם ייחודי המבוסס על בינה מלכותית ולמידת מכונה המאפשר טיפול נפשי מקיף אונליין הכולל אבחון וליווי צמוד על ידי צוות פסיכיאטרים ומטפלים מומחים, בדגש על גישה אישית, ועל שימוש בטכנולוגיות יעילות ופורצות דרך.

איך מתבצע התהליך?

התהליך מתחיל באבחון המטופל על ידי פסיכיאטר, התאמת הטיפול וליווי צמוד של המטופל, תוך שימוש במערכת אותה פיתחה טליאז. מטרת השירות החדשני היא לתת פתרון מותאם אישית לבעיה הנפשית של המטופלים ולרשום את התרופה המתאימה ביותר עבור כל מטופל.

ומה הפתרון?
ד"ר דקל טליאז, חוקר מח יוצא מכון וייצמן ומייסד שותף בחברה, מסביר שהאלגוריתם אותו פיתחו נותן לרופא דו"ח חיזוי אשר מאפשר לו להתאים את המסלול הטיפולי באופן אישי וממוקד לכל מטופל.

הפתרון מתבסס על מחקרים גדולים בתחום הדיכאון והחרדה, וכבר מסייע לרופאים באנגליה, צרפת, בלגיה ואוסטרליה להתאים טיפול אישי למטופליהם.

המערכת אותה פיתחה החברה מנתחת את המאפיינים הייחודיים של כל מטופל, ועל בסיסם בונה דו"ח חיזוי לרופא. ד"ר דקל טליאז מסביר שהמערכת הזו היא מערכת לומדת: "ככל שיותר משתמשים נעזרים בה ומאפיינים נוספים מוזנים אליה, כך יכולתיה משתפרות ומשתכללות". הנתונים אותם מנתחת המערכת נאספים בצורה מאובטחת, וכוללים מידע קליני ודמוגרפי, ואף מידע גנטי. "האלגוריתם הייחודי שמנתח את הנתונים האלה מאפשר לרופא המטפל להכיר את המטופל שלו בצורה טובה יותר בבואו, ולהתאים לו את המסלול הטיפולי הנכון בצורה מושכלת, מדוייקת ואישית" מסביר אורן טליאז, מייסד שותף בחברה.

דקל ואורן טליאז. LUZ,
דקל ואורן טליאז/LUZ

מהיום בעזרת Healthy Mind יוכלו גם אנשים בישראל הסובלים מדיכאון או חרדה לקבל את המענה ההולם לו הם ראויים לקבל, והכי חשוב את התרופה המתאימה ביותר עבורם אשר מותאמת להם באופן אישי, תוך ליווי צמוד במהלך כל שלבי הטיפול.

מוגש מטעם קליק מדיה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully