וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המים האיכותיים של מי עדן - עכשיו אצלכם בבית בבר מים קומפקטי שכולו סטייל

מוגש מטעם מי עדן

25.8.2022 / 7:51

כבר לא צריך להתפשר בין איכות לסטייל. מי עדן, מותג המים המוביל בישראל, גאה להשיק בר מים מינרליים חדש, מעוצב וקומפקטי שיוסיף יוקרה למטבח המעוצב שלכם

איכות מי השתייה בישראל היא בעיה אמיתית וכואבת - איכותם ורמת בריאותם של מי הברז בישראל אינן קבועות, והן משתנות כל כמה שנים, בלי שיש לנו שליטה על כך. ברור שנדרשים פתרונות שיאפשרו לנו לשלוט בתכולתם ואיכותם של המים אותם אנחנו שותים ומשתמשים בהם לבישול, ורבים פונים לפתרונות כמו מיני בר מים ביתי או משרדי.

ביותר ויותר בתים ניתן לראות ברי מים ואחת הסיבות לפופולריות שלהם היא הבעיה הקשה בצנרת המים הישנה ומלאת החלודה, הלכלוך והזיהומים שיש בבניינים בישראל. אולם היום מרבית הברים הביתיים הם ברי מים מסוננים - שמחוברים למעשה לאותה צנרת ישנה ע"י קידוח בשיש במטבח והתפשרות על איכות המים. מרבית מי הברז שזורמים אל אותם ברים מסננים מגיעים בעיקר ממתקני התפלה, לכן איכותם נמוכה בהשוואה למים מינרליים שמקורם במי מעיינות - כי בבדיקות איכות של מים מותפלים נמצא שבעקבות תהליך ההתפלה אין בהם מינרלים חשובים כמו מגנזיום והם מלאים בכלור.

יש פתרון למים איכותיים - עם סטייל

בר המים טאץ' - EDEN TOUCH. מי עדן,
אפשר ליהנות ממים מינרלים איכותיים וטעימים בבית, מבלי לוותר על העיצוב של המטבח/מי עדן

היום יש בארץ חברה אחת שמספקת מים מינרליים איכותיים והיא מי עדן - חלוצת חברות המים המינרליים בישראל. המים שלהם נשאבים ממאגר מים עמוק ללא מגע יד אדם, הם טבעיים, נקיים מזיהומים, אינם מכילים תוספות של חומרים כמו כלור ויש בהם מינרלים כמו מגנזיום המועילים לבריאות.

אז כששוק ברי המים הישראלי מלא בהיצע עצום של מכשירים, בשלל עיצובים וגדלים, הבחירה בבר מים עשויה להיות מבלבלת. כל מי שמכניס בר מים לביתו רוצה, מעבר לשתיית מים בריאים יותר, גם לשמור על הסטייל ועיצוב הבית - וכעת לראשונה זה אפשרי. מי עדן, מותג המים המוביל בישראל, גאה להשיק בר מים מינרליים חדש, מעוצב וקומפקטי שיוסיף יוקרה למטבח המעוצב שלכם ובריאות לגוף שלכם.

כן, מה ששמעתם - לראשונה אפשר ליהנות ממים מינרלים איכותיים וטעימים בבית, מבלי לוותר על העיצוב של המטבח ומבלי שהמכשיר יתפוס הרבה מקום. בר המים הוא קומפקטי עם מסך טאץ' מלא, שיושב על השיש במטבח ולא תופס הרבה מקום, והוא בעל גימור יוקרתי שמוסיף טאץ' עיצובי.
אז תתכוננו להתאהב בבר המים טאץ' - EDEN TOUCH, בר מים מעוצב וקומפקטי עם מסך טאץ' מלא שבזכות גודלו הייחודי והעיצוב החדשני שלו תוכלו למקם אותו בקלות בגובה אידיאלי על גבי השיש בכל פינה במטבח. הוא כולל פאנל דיגיטלי המאפשר מזיגת מים קרים, חמים ו-Extra Hot בלחיצת כפתור ומזיגת מים מדודה גם לכוס וגם לקנקן בלי צורך ללחוץ על הכפתור.

בר המים טאץ' - EDEN TOUCH. מי עדן,
העיצוב החדשני מאפשר למקם אותו בקלות בגובה אידיאלי על גבי השיש בכל פינה במטבח/מי עדן

בניגוד לברי מים אחרים שמעניקים לכם מים מסוננים, עם בר המים של מי עדן אתם נהנים ממים מינרליים איכותיים, צלולים ובריאים היישר ממאגר המים בדרום רמת הגולן עם ההרכב המינרלי הייחודי המעניק להם את טעמם המוכר והאהוב, העומד בתקני איכות בינלאומיים מחמירים ביותר.

לכן כשאתם לוגמים מי עדן, אתם לוגמים מהעוצמה שבמים מינרליים, בדיוק כמו שהטבע רצה. וכעת - אתם מוזמנים לשתות מהמים הטעימים בטאץ' מעוצב שכולו סטייל!

מוגש מטעם מי עדן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully