וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"22 שנה בתחום התכשיטים ועדיין מתרגש לחבר בני זוג"

מוגש מטעם weshow

25.8.2022 / 19:34

תכשיטי סקיאן נחשבת לחברה אמינה ומוכרת, שמספקת יהלומים בייבוא אישי ותכשיטי זהב משובצי יהלומים ומעוצבים לפי דרישת הלקוח. שי סקיאן שהקים את Sakian Jewelry מספר בראיון אישי על הייחודיות שלהם וגם נותן טיפים מה חשוב לדעת כשרוכשים יהלום

איזה תכשיטים תוכלו למצוא ב-SAKIAN JEWELRY?/חברת weshow

שי סקיאן נחשף לתחום היהלומים כמעט במקרה. עם שחרורו מהצבא, גיסו משך אותו לעבוד עימו
במפעל יהלומים. בתחילה, עסק בליטוש היהלומים, אך כעבור 10 חודשים בלבד התחיל ללטש גם את המסלול המקצועי שלו ועבר לבורסה ליהלומים. מהמסחר המשיך לתחום הרכישה והמכירה, וכיום הוא נחשב לאחד היהלומנים והתכשיטנים האמינים והמוערכים בישראל.

תכשיטי סקיאן נחשבת לחברה אמינה ומוכרת, שמספקת יהלומים בייבוא אישי ותכשיטי זהב משובצי יהלומים ומעוצבים לפי דרישת הלקוח. אף על פי שלחברה אתר מכירות מקוון, שי תמיד נהנה להיפגש עם הלקוח ולבחון יחד את סוגי התכשיטים שעליהם הוא חולם. שי: "התהליך האישי עם הלקוח מאפשר לו לחוות חוויה מרגשת יותר מאשר היה חווה לו רכש ישירות מן מהאתר. עם זאת, מאחר ואנו ערים לכך שהרגלי הצריכה השתנו בשנים האחרונות, כמובן שאנו מעניקים למי שמעדיף את האפשרות לרכוש ישירות מהאתר www.skjewelry.co.il או מהרשתות החברתיות - אינסטגרם @SAKIAN_JEWELRY". הוא מדגיש, "כדי לספק ללקוח חוויה ייחודית ומרגשת, תמיד עדיף להיפגש, לעצב יחד את התכשיט שהוא רואה בעיני רוחו ולבחור את היהלומים שיעטרו אותו".

שי סקיאן מ- SAKIAN JEWELRY. אייל פרו,
שי סקיאן מ- SAKIAN JEWELRY/אייל פרו

מה היתרון שאתה מספק ללקוח כיבואן ויצרן?

שי: "היתרונות המשמעותיים שהלקוחות שרוכשים מאיתנו מרוויחים הם אמינות ,מקצועיות ,ניסיון רב שנים ומחיר אטרקטיבי ביותר. בשל העובדה שאנחנו מייבאים את היהלומים בעצמנו, מעצבים ומייצרים במפעל שלנו את התכשיט בהתאמה אישית ולפי רצון הלקוח, הלקוח נהנה מתכשיט ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר הזול ביותר. הלקוח למעשה מקבל מוצר מוגמר ברמה הכי גבוהה שיש ובמחיר הרבה יותר זול מזה שהיה משלם, לו היה פונה לתכשיטן או חנות תכשיטים מחוץ לבורסת היהלומים, שאינו חבר בורסה ויבואן של יהלומים"


מה חשוב לדעת כשרוכשים יהלום, ואילו מרכיבים משפיעים על המחיר הסופי?

שי: "יש כמה פרמטרים שחשוב לבחון כשרוכשים יהלום. הראשון הוא גודל היהלום - כמה שהיהלום יותר גדול ככה המחיר שלו גבוה יותר.הפרמטר השני הוא הצורה של היהלום. יהלום עגול נחשב ליהלום היקר מכולם. יתר הצורות כמעט זהות במחיר, מכיוון שליהלום העגול יש יותר פחת בתהליך הליטוש, הוא עולה הרבה יותר. וזה מביא אותנו לרמת הליטוש שמשפיעה גם היא על המחיר שלו. פרט לכך, צבע היהלום מהווה מרכיב משפיע, וככל שהוא נטול צבע (לבן/ שקוף/ מבריק), כך הוא איכותי יותר. הדירוג של צבע היהלומים מדורג מ- D ועד Z, כאשרD הוא היקר ביותר, ואילו Z הזול ביותר.

הפרמטר השלישי הוא ניקיון היהלום. ברוב הפגמים לא ניתן להבחין ללא זכוכית מגדלת או מיקרוסקופ. וככל שיהלום צלול ונקי יותר מפגמים, ערכו עולה והוא נחשב איכותי יותר. ניקיון היהלום מדורג בסולם אותיות ומספרים, כאשר יהלום נקי לחלוטין הוא בדרגת IF. דרגת VVS1 עד דרגת SI1 נחשבות לדרגות גבוהות של ניקיון, בהן לא ניתן להבחין בפגמים בעין בלתי מזוינת. כמובן שיש דרגות ניקיון נמוכות יותר אשר מוזילות את המחיר ועליהן אנחנו פחות ממליצים. חשוב מאד לבחון את ניקיון היהלום לפני שרוכשים תכשיט, מכיוון שניקיון היהלום משפיע מאד על נראות התכשיט בסופו של דבר".

בשנים האחרונות מייצרים יהלומים במעבדות. מחירם זול יותר. מה ההבדל ביניהם לבין יהלום שגדל בבטן האדמה?

שי: "למעשה, התשובה נמצאת בגוף השאלה ששאלת. יהלום טבעי שגדל בבטן האדמה במשך עשרות,
מאות ואפילו אלפי שנים מכיל ערך קרמתי אדיר. ואילו פיתוח של יהלומים במעבדה הוא תחום חדש
יחסית, שבמסגרתו לוקחים יהלום טבעי זעיר ומגדלים אותו בחום מאוד גבוה במעין אינקובטור. זה
מאיץ את תהליך ההיווצרות .שלו. בגדול יהלום מעבדה הוא עשוי מאותו חומר כמו יהלום טבעי אך המחיר שלו נמוך בהרבה".


מה חשוב לדעת כשבוחרים ספק של יהלומים?

שי: באופן כללי, אם יש תעודה של רישיון עיסוק ביהלומים, אז אין סיבה לדאגה. תעודת ייבוא מבטיחה פחות תחנות תיווך, ואמורה לספק ללקוח יהלום איכותי יותר ובמחיר זול יותר מזה שישלם בחנות תכשיטים אשר מחוץ לבורסת היהלומים.

בסופו של דבר, כאשר רוצים לרכוש תכשיט כדי לבחור תכשיטן או יהלומן, חשוב לבחון שהוא מציע מגוון עיצובים של תכשיטים ומגוון יהלומים לבחירה במסגרת התקציב שעומד לרשות הלקוח/ה.

עד היום שמרת על פרופיל נמוך, אבל קמפיין גדול עתיד לצאת לדרך בקרוב

שי: "נכון. תקופת הקורונה הרדימה את שוק היהלומים והתכשיטים, אבל עמלנו רבות במהלך
השנתיים האחרונות וממש בקרוב אנו יוצאים במהלך שיווקי שיעשה קצת רעש. רתמנו לצורך
העניין טאלנטים מוכשרים ובחרנו ללכת על כיוון לא שגרתי, שמשלב הומור בפרסום. זה משהו
שטרם נראה בתחום היהלומים והתכשיטים, מה שאומר שיש למה לחכות. הולך להיות מדהים".

רוצים להתרשם מהעיצובים של חברת תכשיטי סקיאן? בקרו באתר, אינסטגרם ,כאן תוכלו גם לבצע רכישה

טלפון ליצירת קשר: 054-3971191



אתר הבית: www.skjewelry.co.il

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם



ביצוע הכתבה נעשה על ידי weshow

weshow instagram

weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully