וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לבדוק לפני שסוגרים אולם לאירוע? ב"דוש הרמוני" יודעים

מוגש מטעם weshow

25.8.2022 / 20:16

צחי דוש, הבעלים של מתחם האירועים "דוש הרמוני" מתרגש יותר מאז הקורונה וחושף מה שווה לבדוק לפני שסוגרים אולם לאירועים

מה אפשר לחגוג בדוש אירועים?/חברת weshow

שוקלים היכן לערוך את מסיבת יום ההולדת? חוגגים אירוע מיוחד? יום הנישואין מתקרב ואתם רוצים לחגוג כמו בהתחלה? אנחנו מניחים שתרצו שיהיה אוכל איכותי ומשובח, מוזיקה לטעמכם, ושיהיה מרשים ובטוב טעם, אז תפסנו את צחי דוש מאולמות "דוש הרמוני" שבעיר בת ים. הוא סיפר לנו מה הכי חשוב לוודא כשסוגרים אירוע באולם, וגם, איך הקורונה החזירה את הרגש לאולמות האירועים "דוש הרמוני"

צחי דוש בעל וותק בתחום האירועים והאירוח. בבעלותו 2 אולמות לאירועים קטנים ומסעדת "דוש - גריל בשרים ישראלי". כבר שנים רבות שהוא מארח ומאכיל אנשים מכל רחבי הארץ, ומכיר טוב מאוד, אולי אפילו טוב מידי, את סצנת האולמות והמסעדות, אבל שום דבר לא הכין אותו למה שקרה במהלך תקופת הקורונה ממש כאן, ב"דוש הרמוני".

מתחם האירועים "דוש הרמוני". צלם הבית -נאור גודלי,
מתחם האירועים "דוש הרמוני"/צלם הבית -נאור גודלי

צחי: "זה לא חדש שתקופת הקורונה השביתה את הענף לתקופה מאוד ארוכה. אבל מצד שני, כשחזרנו לפעילות, הבנתי שקורה כאן משהו מופלא. אומנם אנשים נאלצו לצמצם את החגיגות וההתכנסויות, להיות סלקטיביים ולוותר על הרבה מאוד מרכיבים שרצו לשלב באירוע, כמו גם על כמות גדולה של מוזמנים, אבל זה הוביל לכך שכל אירוע נחגג עם הרבה יותר רגש ושמחה. כשאמרו "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה" האורחים רעדו, כל חגיגה הייתה אינטימית ואותנטית, וזכינו להיות חלק מרגעים קסומים באמת".

נשמע שהקורונה הצליחה להשיב את הרגש לחיינו

צחי: "אני לא מסוג האנשים שחיפשו להבין מה הקורונה באה ללמד אותי. זו הייתה תקופה לא פשוטה, אבל החיים הם גלגל, וכמו שגל גדול נשבר ושוכח, גם זה אוטוטו מאחורינו. עכשיו הזמן ליהנות מהחיים".

אם כך, אני מבינה שהאולמות הקטנים מבוקשים יותר מבעבר

צחי: "יכול להיות שמשהו בתפיסה של האנשים השתנה, ואולי זו עליית המחירים, שלא מאפשרת לאנשים לערוך אירועים עם מאות רבות של מוזמנים, אבל אין ספק שהנטייה של האנשים היא לבחון אולמות קטנים לכל סוג של אירוע, כולל חתונה או בר מצווה. גם חברות שרוצות לערוך אירוע חברה עם זמר או סטנדפיסט אורח מגיעים אלינו. באולמות שלנו ניתן לסגור אירועים ל- 40 עד 200 איש.

ומה היית ממליץ למי שרוצה לסגור אולם לאירוע?
צחי: "לבחון את המקום ברשתות החברתיות ולחפש המלצות וחוות דעת מאירועים קודמים שנערכו במקום".

איך בוחרים ממה יורכב התפריט?

צחי: "יש אנשים שאוהבים את האוכל הקאלסי, ויש את מי שמחפשים כל הזמן חידושים ודברים מעניינים על הצלחת. השילוב של השניים לאירועים עם הרבה משתתפים הוא אידיאלי. הרעיון הוא, לבחור מנות וטעמים שיקלעו לחך של כל הסועדים, או לפחות למרביתם, ולהוסיף את החדשנות בהגשה מעניינת, בתוספות, רטבים וסלטים עם טוויסט ועם מרכיבים שהמוזמנים יכולים לבחור האם וכמה לשלב אותם במנה. מהניסיון שלי, כדאי ללכת על מנות קלסיות ומנצחות, ואת ההרפתקנות הקולינרית להשאיר במסגרת בילוי אינטימי יותר במסעדה.

מתחם האירועים "דוש הרמוני". צלם הבית -נאור גודלי,
הרעיון הוא, לבחור מנות וטעמים שיקלעו לחך של כל הסועדים/צלם הבית -נאור גודלי

מכל הפרמטרים שתבדוק, איזה מהם הוא החשוב ביותר?

צחי: "לי באופן אישי, חשוב הניקיון. אני רוצה להיות בטוח שהאוכל שמגישים לי נקי, שהשולחן נקי ושכל עמדות העבודה של הטבחים והמלצרים נקיים. כדי לדעת האם המקום באמת נקי, אני הולך לבדוק מקום אחד - המטבח. לפני שמתחילים יום עבודה, אני מוודא שכל העמדות נקיות. אחרי גם אחראי המטבח בודק בשנית. את אותה בדיקה אנחנו עושים גם בסוף היום, כדי לוודא שהשארנו אחרינו סביבת עבודה נקייה".

ספר לי על הקמפיין שיצא לאחרונה

צחי: "רתמנו לקמפיין של אולמות "הרמוני דוש" את אלעד הגמד, יוצא תוכנית הריאליטי 'האח הגדול'. צילמנו פרסומת לא נורמלית, אבל אני אשאיר אותך סקרנית. בואי נגיד, שניצלנו את יתרונות הגובה שלו לטובת הקמפיין, והוא יצא פשוט ענק"!

עוד פרטים באתר של דוש הרמוני

מסעדת דוש
העמל 15 בת ים | 03-5477779

עמוד הפייסבוק
עמוד האינסטגרם



ביצוע הכתבה נעשה על ידי weshow

weshow instagram:

weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully