וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיר ולא עצבני: כך עושים ביטוח רכב באינטרנט ב-5 צעדים בלבד

מוגש מטעם בסטי

29.8.2022 / 11:17

אם משהו טוב יצא מתקופת הקורונה, הוא שהעולם עבר לדיגיטל: לצאת לקניות בסופר, לנסוע לבנק או להתקשר לסוכן הביטוח - זה כל כך 2019. ביטוח רכב בעידן החדש זה עניין של כמה דקות בלבד

מגיפת הקורונה, הסגרים והצורך בריחוק חברתי אילצו את העולם לעבור למרחב הדיגיטלי - צעד שבדיעבד עשה לו רק טוב: הוא יצר הזדמנות לענפים רבים בתעשייה להתייעל, למתג את עצמם מחדש ולהגדיל את מעגל לקוחותיהם.

אחד הענפים שחוו את הפריחה המשמעותית ביותר בתקופה זו הוא ענף הביטוח. חברות ביטוח חדשות נכנסו לזירה עם כלים דיגיטליים חדשניים, והחברות הוותיקות העתיקו את עצמן לאונליין ואימצו את הקידמה. בעקבות כך נוצר מרחב וירטואלי בטוח, מהיר וזמין שבו ניתן לרכוש ביטוח רכב בכמה צעדים פשוטים (בדיוק כמו שקרה בתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל).

כדי לקצר עבורכם עוד יותר את התהליך, הכנו מדריך קצר ב-5 שלבים: כך רוכשים ביטוח רכב בעידן הדיגיטלי. מתחילים.

ביטוח רכב - אילוסטרציה. ShutterStock
ביטוח רכב - אילוסטרציה/ShutterStock

1. הכרת מושגי יסוד בתחום הביטוח
עד לפני מספר שנים, אדם היה צריך לגלות בקיאות ולהבין את ההבדלים בין חברות הביטוח הפועלות בשוק. חשוב היה להכיר את המוניטין שלהן כדי לגבש החלטה היכן לבטח את הרכב.

היום לעומת זאת, כל המידע והשירותים הרלוונטיים מרוכזים בפלטפורמה אחת. כבר אין צורך להלאות את עצמכם בפרטים היבשים כדי למצוא הצעת ביטוח רכב משתלמת ומותאמת אישית. מספיק להכיר ברמה הבסיסית כמה מושגי יסוד בעולם הביטוח, כגון: השתתפות עצמית, מקרה ביטוח או פרמייה - ואתם מוכנים לצאת לדרך.

אז מחקר בסיסי- יש. מתקדמים.

2. הצבת מטרות וצרכים
לאחר שקיבלתם מושג בעולם הביטוח, תוכלו לנצל את הידע שצברתם כדי לבחון מהם הצרכים שלכם כבעלי רכבים. בדרך כלל בשלב זה היו דורשים מכם להתחיל לאסוף פרטים ומידע אישי, ולהבין לבד מהם הכיסויים שאתם מחפשים.

היום יש אתר כמו בסטי, שיודע לשאול את השאלות החשובות בשבילכם. למשל: מהו וותק הנהיגה שלכם, מהו סוג הרכב שברשותכם, מהו גילו של הרכב שלכם, ערכו, האם אתם היחידים שנוהגים בו, מהי תדירות הנהיגה שלכם ועוד. אתם תמלאו את התשובות בחלק המתאים ותקבלו הצעות מתאימות תוך דקה.

3. השוואת ביטוחים
עכשיו, כשאתם מכווני מטרה, הגיע הרגע לבחור את ביטוח הרכב הבא שלכם. לשם כך קיימות היום פלטפורמות להשוואת ביטוחים ברשת. ניתן לעיין במבחר הפוליסות המוצעות לכם ולהשוות בין מחירים ופרמטרים רלוונטיים.

בסטי, למשל, האתר שהזכרנו קודם לכן, הוא אתר השוואות ביטוחים חדשני, ניטרלי וידידותי למשתמש. בעזרתו תוכלו לקבל מגוון הצעות ממרבית חברות הביטוח בישראל בחיפוש אחד ומותאם אישית לצרכים שלכם - כמה קליקים קטנים על העכבר ואתם שם.

4. קבלת החלטה
לאחר שבדקתם מספר הצעות ביטוח שתואמות את התנאים שלכם, הגיע הרגע להתמקד - ולקבל החלטה.

ניתן לסנן את הצעות הביטוח בשלל דרכים. כך למשל, תוכלו לבחור את הפוליסה הזולה יותר מבין האופציות שהתלבטתם לגביהן, או את הפוליסה עם ההשתתפות העצמית הנמוכה ביותר.
שיטה נוספת שיכולה לעזור היא לעבור שוב על רשימת הכיסויים שחשבתם לצרף לפוליסה ולדלל אותה.

5. מבט אחרון על הביטוח טרם הרכישה.

זהו הצעד האחרון והחשוב ביותר בתהליך. הגיע הרגע לחתום ולסגור את ביטוח הרכב, או להתחרט ולעבור הלאה להצעת ביטוח משתלמת יותר.

עברו פעם נוספת על הצעת הביטוח כדי לבדוק שאין טעויות בפרטי הביטוח או בפרטים שלכם, שאתם מבינים היטב את כל הסעיפים ושכל הכיסויים שבחרתם אכן כלולים בפוליסה.

מומלץ לבקש זוג עיניים נוסף שיעיין איתכם בפוליסה - קרוב משפחה, בן או בת זוג, ידיד - זאת כדי לוודא שלא פספסתם אף פרט.

צ'יק צ'ק וסיימתם
המהפכה הדיגיטלית שינתה את שוק הביטוח מהקצה אל הקצה והעבירה אותו לאונליין. כולנו הרווחנו מכך: ברשת תוכלו למצוא היום את כל ההצעות והמידע הרלוונטי מרוכזים במקום אחד, זמינים לכם בלחיצת כפתור.

ביישום חמשת הצעדים שציינו לעיל תוכלו לנצל את הזמינות והשפע לטובתכם, להגיע בקלות להצעות ביטוח מותאמות אישית, לבצע סינון אפקטיבי ולבחור את הצעת הביטוח המשתלמת והנוחה ביותר עבורכם.

מוגש מטעם בסטי
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח רכב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully