וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצה לגדול? תחשבי בגדול!" רותם ניסן מלווה נשים להצלחה

מוגש מטעם weshow

30.8.2022 / 9:02

רותם ניסן מחברת "לוליקו" מלווה ומייעץ לנשים איך להצליח בעולם העסקי. הוא מחפש נשים שרוצות להצליח. כאלה שחולמות להיות עשירות ומאושרות ולא רוצות להישאר בעלות עסק קטנות - ונותן להן את הכלים להצלחה

רותם ניסן מחברת "לוליקו" מלווה נשים להצלחה/תמונת סטילס: מיכל קושרוב. וידאו - חברת Weshow

רותם ניסן מלווה ומייעץ לנשים איך להצליח בעולם העסקי. במסגרת השירותים שחברתו "לוליקו" מספקת, הוא מלווה את לקוחותיו ומייצר יחד איתן מנגנונים ותשתיות שיאפשרו להן להתגבר על נקודת התורפה העיקרית שכל אישה חווה בתחום העסקי בפרט, ובתחומים אחרים בחייהן. "בין האימהות והזוגיות לקריירה וליתר התפקידים שהנשים ממלאות בחייהן, רבות מתקשות ללהטט ולהגשים את עצמן", הוא מסביר. "לא מעט נשים הורגלו למערכות אמונה מגבילות והנחות יסוד שגויות, שמונעות מהן להתפתח ולממש את הפוטנציאל העסקי של העסקים שלהן".

רותם מחלק את נשות העסקים באופן גס ל- 2: מי שרוצות להתפרנס או להביא משכורת נוספת לבית, ומי שחולמות להצליח בענק, לפרוץ את תקרת הזכוכית, לחיות את התשוקות ולהגשים את החזון. רותם: "עבור הסוג הראשון, הצלחה עסקית היא יומן מלא בלקוחות, הכנסה חודשית יציבה וטובה והכרה מהסביבה. לעומת זאת, הסוג השני של נשות הקריירה הן אמביציוזיות, מלאות תשוקה ובעלות תחושת שליחות עמוקה, שמעניקה להן את האומץ להעז לחלום, וגם להגשים".

רותם ניסן-לוליקו. מיכל קושרוב,
רותם ניסן-לוליקו/מיכל קושרוב

מה המכשול העיקרי שעומד בפני נשים בעולם העסקים?

רותם: "המכשול הראשון והעיקרי, שמונע מנשים וגברים להצליח, הוא תקרת הזכוכית שהמדינה הציבה לבעלי העסקים. מרבית האנשים שרוצים לפתוח עסק, מבינים שיש לעבור מסלול טיולים ברשויות המס. בעת פתיחת התיק, אף אחד לא שואל מה מטרת פתיחת העסק, והאם יש תוכנית עסקית, מטרות עסקיות וכדומה. מרבית רואי החשבון, החברים ויתר בעלי העסקים מניחים שצריך מיד לפתוח תיק עוסק פטור, ורק אם וכאשר יהיה בכך צורך, ניתן יהיה לשנות את העסק לעוסק מורשה או חברה בע"מ".

איפה הבעיה?

רותם: "הבעיה טמונה בעיקר בכוונה. אם אישה פותחת עסק מתוך ידיעה שהוא תרוויח לכל היותר 100,000 ₪ בשנה, כל הפעילות העסקית שלה תהיה בהתאם. לעומת זאת, מי שמכוונת להכניס יותר מ- 500,000 ₪ בשנה, צריכה לבנות תשתית, להטמיע מערכות ניהול מתאימות ולהיערך מבחינה אסטרטגית. ההחלטה הבסיסית הזו, שנובעת למעשה מתוך המצניעים של כל אחת באופן אישי, מכתיבה מהיום הראשון את כל הניהול העסקי ואופי הפעילות של העסק. זה כולל את אסטרטגיות שיווק, המטרות העסקיות ועוד".

יש שיעדיפו לתת לעסק לגדול בקצב שלו ולבחון את הצעדים העסקיים תוך כדי תנועה.

רותם: "נכון, ויש מי שיודעת בדיוק לאן היא מכוונת להגיע, וזה בדיוק הקו שמפריד בין 2 סוגי הנשים שציינתי. חשוב להבהיר, נשים שרוצות לפרוץ את תקרת הזכוכית חושבות בגדול. זה קוסמטיקאית ששואפת להשיק ליין מוצרים משלה, זו יזמית שגילתה מכשור רפואי בחו"ל ורוצה להחדיר אותו לשוק בישראל, זו מקדמת אתרים שרוצה לפתוח אקדמיה בדיגיטל ולמכור זכיינות לקורסים אונליין".

מה מאפיין את הנשים שעוברות איתך תהליכי ליווי וייעוץ?

רותם: "בכולן יש בעירה פנימית, כורח פנימי שדוחף אותן להצליח. אפשר לקרוא לזה אמונה או אינטואיציה חזקה, אבל באופן חד משמעי, אפשר לומר שאלו נשים שלא יתנו לשום דבר לעצור אותן. הן בעלות חזון, תשוקה לעשייה ונכונות לעשות את כל מה שנדרש כדי להצליח".

מה נדרש מהן כדי להצליח בתהליך?

רותם: "יש 3 מרכיבים חיוניים להצלחת התהליך. הראשון הוא יצירתיות. המזל של הנשים הוא, שמטבע הדברים הן נולדו ליצור ולברוא. ברגע שהן מתחברות למקום הבראשיתי הזה, הכל נפתח.
הדבר השני הוא פתיחות, מרכיב אישיותי שבולט באופן ניכר אצל נשים, אם נשווה אותן למין השני. נשים שנכנסות לתהליכי ייעוץ וליווי עסקי מאוד פתוחות לתהליך, ויש בהן התמסרות במידת מה. הרבה מהן מוכנות להסיר מגננות, לוותר על האגו ולתת אמון בתהליך.

ולבסוף, הדבר שאני מזהה מיד בנשים שמגיעות אלי לייעוץ הוא רצינות. אישה שרוצה להצליח לא בודקת את השטח רק כדי לרחרח. היא בוחנת אותו כדי לקבל החלטה. היא רצינית, היא מחושבת, ועוד לפני שהתחילה את התהליך, היא כבר שם".

מה מאפיין נשים שמנהלות עסקים גדולים ומצליחים?

רותם: "אישה בעמדת ניהול, בין שהיא מנהלת עסק משלה או שהיא שכירה בחברה, היא בעלת נוכחות. כשאישה נכנסת לחדר מיד מבחינים בה, וזה משחק לטובתה. באופן טבעי קשובים לה ולנוכחות שלה. מעבר לכך, נשים בעולם העסקים מפגינות יעילות. הן חדורות מטרה וסופר ממוקדות. הן יכולות לנהל שיחות חולין במסדרונות, אך ברגע שנכנסים לחדר הישיבות, הכל הופך להיות ממוקד, מאורגן ומאוד יעיל. זו גם אחת הסיבות שאני כל כך נהנה לעבוד עם האוכלוסייה הזו".

בימים אלו אתה פותח מחזור חדש לתוכנית שמציעה ליווי לקבוצות. הקמפיין שהשקת לתוכנית עושה הרבה רעש ברשת

רותם: "נכון. זו תוכנית ליווי ייחודית, מאוד מעשית ומאוד אקסקלוסיבית. מספר מחזורים מאחורינו עברו בהצלחה רבה, ומחזור חדש עומד להיפתח בימים הקרובים. התוכנית מיועדת לקבוצות של 10 נשים, ובמסגרתה אני מספק ידע וכלים מהעולם שלי לצד הדרכות בתחומי יופי, סטיילינג ותדמית. חשוב לי להוביל נשים להצלחה, וכדי להצליח אני מחנך אותן לשווק את עצמן לפני שהן משווקות את העסק שלהן. המטרה של התוכנית היא ללמד כל אחת להתנהל כמותג, כי כדי להצליח צריך לדעת לנהל ולא לתפעל את העסק".

טלפון ליצירת קשר: 052-3647270

לפרטים נוספים -
אתר :https://www.loliko-business.com

קהילת "נשים חד קרן בעסקים" עם טיפים והמלצות:

פייסבוק
אינסטגרם :

ערוץ היוטיוב שלנו


ביצוע הכתבה נעשה על ידי weshow

weshow instagram

weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully