וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהשילה עשרות ק"ג, שירה היימן מפיקה אירועי שף

מוגש מטעם weshow

4.9.2022 / 16:45

רק בת 19, אבל יודעת משהו על העולם הזה - שירה היימן מפיקה אירועי שף ונהנית מהאוכל הרבה יותר. את התפריט היא מתאימה לסגנון האירוע ולהעדפות האישיות וניתן להזמין אצלה הכל - בשרים על האש, אוכל אסייתי, סושי, מנות איטלקיות ועוד

בזמן שחבריה לספסל הלימודים של שירה היימן (19) חיפשו תעסוקה, היא ניצלה את תקופת הקורונה כדי לפתוח עסק משלה. כמי שתמיד נמשכה לעולם הבישול והאירוח, היה לה ברור, שהעסק שלה צריך להיות קשור באוכל, והיום, כשהיא אחרי הבגרויות והשירות הלאומי, היא פותחת שולחנות שוק ומפיקה אירועים שלא יביישו גם שפים מנוסים.

שירה למדה לבשל בגיל מאוד צעיר. כילדה מלאה, גיל ההתבגרות לא היטיב עמה ועם הדימוי העצמי שלה, מה שהוביל אותה לבעיית השמנה ואיבוד רסן. היא מספרת, "הגעתי למצב שהתקשיתי לעלות מדרגות או לקשור את השרוכים בנעליים. בשיא המשבר שקלתי 140 קילו, אץ יכולה רק לדמיין, כמה מאתגר היה עבורי למצוא בגד ללבוש. עבור נערה זה מקום מאוד לא פשוט להיות בו, וכשההתנהלות הפיזית היומיומית שלי הקשתה עלי, החלטתי שצריך לשים לזה סוף, והגיע הזמן לשינוי".

בגיל 16 שירה עברה ניתוח שרוול. שירה: "זה דרש ממני ללמוד לאכול נכון. למתן את הכמויות, לאזן את הארוחות, ובכלל, ללמוד מה אני אוכלת, מה נכון לי וכמה. למעשה, למדתי איך נכון לנערה בגילי לאכול, ואיך אפשר גם ליהנות מאוכל, גם להיות בריאה וגם לשמור על משקל גוף תקין".

לשם כך, שירה החלה לעקוב אחר ערוצי יוטיוב ושפים שונים וללמוד את רזי המטבח, מעבודה עם סכין, דרך שיטות בישול שונות ועד להגשה וצלחות בדרך מעוררת תיאבון. להפתעתה, המטבח הפך למקום האהוב עליה, והיא נהנתה לבשל לאחרים, אפילו יותר משנהנתה לבשל לעצמה.

שירה היימן. דוד היימן,
שירה היימן/דוד היימן

ואז הגיעה הקורונה

הקורונה גרמה לרבים להסתגר בבתים ולקפוא על השמרים. מצד שני, היו מי שפרחו, למדו דברים חדשים, פיתחו מיומנויות, ואף פתחו עסקים חדשים. שירה נמנית בין אלו שיזמו וניצלו את התקופה לטובת פריחה והתפתחות. היא פתחה עסק של אירועי שף ושולחנות שוק לאירועים קטנים, מה שהתברר כהחלטה עסקית מוצלחת, במיוחד לאור העובדה שכל מה שאנשים יכלו לעשות באותה התקופה הוא לחגוג בבתיהם אירועים אינטימיים שכוללים, מן הסתם, אוכל טוב.

במקביל לשחרור הסגרים שירה סיימה את לימודיה ואת מבחני הבגרות. במהלך תקופת הבגרויות היא גייסה את אחותה הגדולה לתפעול האירועים, והמשיכה להתמקצע במקביל. עם סיום התיכון, היא תרמה שנה למדינה במסגרת שירות לאומי בפנימייה הצבאית של חיל הים, ומיד שבה להפעיל את העסק.

שולחנות שוק, אירועים פרטיים, כנסים ועוד

את האוכל של שירה אפשר להתאים לכל סוג של אירוע. שירה: "הרבה אנשים אוהבים היום להזמין שולחנות שוק. יש משהו בשפע הזה, שאנשים מתחברים אליו. לעומת זאת, יש מגשי אירוח שמתאימים למשרדים, כנסים וישיבות או לאירועים שבהם רוצים אוכל שאפשר לאכול בלי ללכלך את הידיים - כריכים, טורטיות, פינגר פוד וכדומה".

את התפריט היא מתאימה לסגנון האירוע ולהעדפות האישיות של קהל המוזמנים או בעל האירוע. ניתן להזמין אצל שירה הכל - בשרים על האש, אוכל אסייתי, סושי, מנות איטלקיות ועוד. והכל, כיד המלך, כשר ובשפע.

אחרי שראיתי וטעמתי, אני יכולה להעיד שהאוכל של שירה טעים. הוא מגוון ומוגש באלגנטיות מרשימה. אם נודה באמת, לא ציפיתי לרמה כל כך גבוהה, אבל הופתעתי, ועם יד על הלב, אם היא מפיקה כאלו שולחנות אוכל עכשיו, אני יכולה רק לדמיין איפה היא תהיה בעוד 10 שנים מהיום.

רוצים לראות יותר? תפתחו את התיאבון עם הסרטון של שירה היימן

הקייטרינג של שירה היימן - השף שלך לכל אירוע/צילום סטילס: דוד היימן. וידאו: חברת Weshow

להזמנות ופרטים נוספים חייגו 058-5537952

פייסבוק

אינסטגרם


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow:
weshow instagram
weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully