וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Mioshy: המיזם הדיגיטלי שיחזיר לכם את התשוקה והפרפרים לזוגיות

מוגש מטעם weshow

7.9.2022 / 13:57

Mioshy הוא מיזם פורץ דרך שמחזק קשרים זוגיים ומשפר פלאים את התקשורת הזוגית, והכל בצורת חוויות משותפות בין בני הזוג. פגשנו את איציק ברלב, האיש מאחורי המיזם, שסיפר לנו הכל

כשהקמתי את Mioshy המטרה שלי הייתה להביא את התשוקה לזוגיות, להנגיש את המסר היפה הזה של תקשורת ואהבה עוצמתית במערכת היחסים", כך נפתח הריאיון שלנו עם איציק ברלב, האיש שעומד מאחורי המיזם החדש ששם לעצמו למטרה להציל, לשפר ולשדרג לכם את הזוגיות.

"החיים המודרניים שלנו כל כך מלאים ברעשים ותזזתיות ובאופן אוטומטי אנחנו לא מספיק מרוכזים בזוגיות שלנו", מספר איציק. "אנחנו עסוקים בלשרוד, בעבודה, בילדים ובשגרה, ולא מקדישים את הזמן לטיפוח של בן או בת הזוג שלנו".

איציק ברלב מ-Mioshy. שגב שושן,
משימה הזוגית פועלת לחיזוק ופיתוח הקשר הזוגי, ומובילה את בני הזוג לחזק את התקשורת ביניהם. איציק ואושרת ברלב/שגב שושן

אז מה עושים בשביל לטפח את מערכת היחסים? מהו למעשה, Mioshy?

"Mioshy הוא סוג של יועץ זוגי, שבכל חודש בשנה שולח למנויים חבילה חודשית, שכוללת משימה חודשית ואתגר חודשי. המשימה הזוגית פועלת לחיזוק ופיתוח הקשר הזוגי, ומובילה את בני הזוג לחזק את התקשורת ביניהם. המשימות הן ברורות וממוקדות, וכוללות הנחיות מדוייקות, שתורמות לא רק לשיפור הקשר הבינאישי, אלא גם מלמדות איך להחזיר את הפרפרים והריגוש לבטן, ומראות לבני הזוג דרכים חדשות להתחבר אחד לשני".

ומהו החלק השני של החבילה, האתגר?

"האתגר הוא אתגר מיני. כדי להתלהב מחדש מבני הזוג שלנו ולשמר את הזוגיות על להבות התשוקה. האתגרים מתחילים עם חמשת החוויות העוצמתיות מעולם הסקס שקשורות לשליטה, שחרור, רגש, גיוון והקרבה".

מה פירוש השם מיאושי?

"אז ככה, 'מיו' פירושו 'שלי' באיטלקית (השפה הסקסית בעולם, תודו), ו'אושי' הוא כינוי החיבה שלי לאישתי האהובה, אושרת. 'אישה שלי', 'אושי שלי', אושר שלי".

צוות של אנשי מקצוע, מטפלים וסקסולוגים

כבר שנים רבות שאיציק ברלב עובד ועומל על המיזם, בו הוא מאמין בכל לבו. במהלך השנים הללו, הוא לומד, חוקר ומשתף פעולה עם מומחים בתחום במטרה להפיק את המוצר הטוב ביותר, מכל הבחינות.

הצוות שרתם למיזם עובד ללא הרף על יצירת חבילות של משימות ואתגרים שונים, ומחפש דרכים חדשות לשלב את הייעוץ הזוגי והחזר התשוקה בעזרתם של כלים דיגיטליים.

"במהלך השנים האחרונות נפגשתי עם המון פסיכולוגים, סקסולוגים, יועצים זוגיים ועוד אנשי מקצוע רבים. עבדנו מאוד קשה ובצורה יסודית מאוד, ובנינו מסלול שבו אנחנו לוקחים את האנשים שנמצאים בתוך מערכת זוגית ומחברים אותם בחזרה אחד לשני".

לוגו Mioshy. אתר רשמי,
לוגו Mioshy/אתר רשמי

"הגעתי בחיי לנקודה בה שאלתי 'דרכנו לאן?'"

המיזם של איציק בן ה-44 התחיל להתהוות כבר לפני עשר שנים, ממקום פרטי ואישי. "גם אני, כמו רבים מהחברים שלי, הייתי במערכת יחסים לא מספקת", הוא מספר בכנות. "הגעתי לנקודה ששאלתי את עצמי 'דרכנו לאן?'. האם אנחנו נשארים במערכת היחסים הזאת, מתוך נוחות וחיי השגרה, החובות וגידול הילדים, או שאנחנו נפרדים? אפשרתי לעצמי לשאול שאלות ולרצות להבין מה האם אני יכול להשיג חיים טובים יותר, איכותיים יותר, להכניס אנרגיה ותשוקה, הרי בטוח שאני לא עושה משהו טוב".

השאלה הבאה ששאל את עצמו הייתה מה הוא יכול לעשות כדי לגרום למערכת היחסים שלו לעבוד. התשובה הייתה כרוכה בהתכווננות, בהסתכלות פנימה, בעבודה על התקשורת הבינאישית ובהבנת הצרכים הרגשיים שלו ושל בת זוגו.

כשמערכת היחסים שלו שרדה את המשבר והשתפרה פלאים, הודות לעזרה חיצונית ונכונות של שני הצדדים, איציק הבין שיש בתוך מערכת יחסים הרבה דברים שאנשים אינם מודעים להם, ושזוגות רבים חיים עקב כך בקושי רב ובתיסכול, במקום ליהנות מזוגיות מלאת תשוקה בוערת שגדלה כל הזמן. "אני רוצה לתת לאנשים כלים ומודעות, שתעזור להם לראות אחד את השני ולתת אחד לשני", הוא מסביר. "אם קיים רצון לשנות, אז חסר רק ידע ואיך ומה לעשות, ואת זה הכנסנו לחבילות של משימות ואתגרים שלנו. אני חוויתי את זה על בשרי, זה עוזר!"

להתחיל את הטיפול הזוגי היום

בכל חבילה ש-Mioshy שולחת למנויים, מושקעת עבודה מאסיבית שנעשתה מאחורי הקלעים על ידי כל אותם יועצים, פסיכולוגים, סקסולוגים, סוציולוגים ואנשי מקצוע אחרים שעמם ברלב עובד.

החבילות מוצעות לרכישה בעברית, באנגלית וברוסית, ומלבד המשימה והאתגר החודשיים, הן כוללות טיפים שונים, שאלות ותשובות, והדרכות שקשורות ליחסים ולמיניות.

את החבילות אפשר לרכוש כמתנה, כפינוק לבן הזוג, כהחלטה משותפת לצאת להרפתקה ועוד - תחליטו אתם. אבל לאיציק חשוב להדגיש שמדובר בתהליך וביציאה לדרך זוגית משותפת, שאפשר להתחיל אותו גם לבד בזוגיות, כפי שהוא עשה.

"זהו מסלול של חוויות ושל היכרות, ממש כמו שאימון בודד בחדר כושר אינו מספיק כדי לראות תוצאות, חבילה אחת אינה פתרון אמיתי. הרעיון של חבילה חודשית הוא בעצם רעיון של תהליך שמתפתח ומשתנה. הלקוחות שלנו הם אנשים שרוצים להצליח ולשפר את מערכות היחסים שלהם, וזה דבר שצריך להתמיד בו".

ההרשמה אל המיזם החדשני מתבצעת דרך האתר, בו ניתן לבחור את המסלול בו מעוניינים. המחיר אטרקטיבי ונמוך משמעותית, על מנת לאפשר לכל אחד ואחת ליהנות יותר בזוגיות.

זוג מקיים יחסי מין במיטה. ShutterStock
מסלול של חוויות ושל היכרות/ShutterStock

למי מיועד השירות?

לכל מי שבמערכת יחסים חדשה או עם וותק של שנים, זוגות שרוצים לשמור על התשוקה, זוגות שאוהבים לפנק ולהתפנק, זוגות שמחפשים להעניק מתנה לבני הזוג, זוגות שמחפשים אימון אישי, זוגות שמחפשים להצית את התשוקה, לזוגות שמרגישים שהזוגיות במשבר, זוגות בפרק ב', זוגות שרוצים ליהנות יותר ביחסים האינטימיים, זוגות שרוצים להרגיש מועצמים בזמן הסקס, זוגות שמחפשים להכניס תיבול ומשחק לחיי המין, מתנה לחברים שחוגגים יום נישואין...

התהליך מתחיל עם קבלת החבילה הראשונה, דבר שקורה באופן מיידי, ומיד ניתן לצאת אל הדרך.
מוכנים? צאו לדרך! התשוקה מחכה למי שמוכן להשקות אותה!

לאתר האינטרנט

מוגש מטעם weshow
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully