וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרגים לאבק? עייפים מהמעבר? ד"ר פוליש מבריק לכם את הבית

מוגש מטעם weshow

8.9.2022 / 15:34

ניקיון אחרי שיפוץ או מעבר דירה הוא בין המשימות הכי מתישות וסיזיפיות שיידרש מכם להתמודד איתן. החדשות הטובות הן, שיש מי שמוכן לעשות את זה בשבילכם

דוקטור פוליש - חברת הניקיון מספר 1 בישראל/חברת Weshow

לאחר סיום פרויקט שיפוץ הבית, כל מה שאתם חולמים עליו הוא להתרווח וליהנות מהחלל החדש שלכם, נכון? אז זהו, שלא תוכלו לדלג לשלב הזה כל כך מהר. לפני שתוכלו להרים את הרגליים ולהרים לחיים, עליכם להשלים מרתון ניקיון לאחר בנייה.

הצילו! מי יכול להתמודד עם זה?

רק המחשבה על האבק שלא נגמר, שלא לדבר על שפשוף שאריות הצבע מהקרמיקה וניקיון גופי התאורה בתקרה עלולה לגרום לכם לברוח. אין ספק, ניקיון אחרי שיפוץ הוא בין המשימות הכי מתישות וסיזיפיות שיידרש מכם להתמודד איתן. החדשות הטובות הן, שיש מי שמוכן לעשות את זה בשבילכם.

הכירו את ד"ר פוליש, חברת הניקיון שלא מפחדת ללכלך את הידיים והולכת רק אחרי שהכל מבריק!

דוקטור פוליש. דוקטור פוליש,
דוקטור פוליש מספק מענה מיטבי ומושלם בדיוק בשלב שבו פשוט רוצים להתרווח וליהנות/דוקטור פוליש

ברק שרעבי, הבעלים של חברת ד"ר פוליש הספיק לאסוף עשרות רבות של ממליצים בתחום ניקיון הבתים אחרי שיפוץ או לפני כניסה לדירה חדשה. ניסיונו רב השנים הוליד הרבה מאוד פתרונות יצירתיים, ויחד עם היסודיות שמאפיינת את העבודה שלו, הוא מצליח לספק לאנשים מענה מיטבי ומושלם בדיוק בשלב שבו הם פשוט רוצים להתרווח וליהנות ממה שהשקיעו בו רבות.

ברק: "זה השלב שבו אנשים לחוצים, כי הם יודעים שהשיפוץ נגמר, וזהו, כל מה שנשאר זה לנקות ולהזמין את המובילים. באופן טבעי הם רוצים לסיים עם זה מהר ככל שניתן, וזה בדיוק מה שאנחנו משתדלים לספק להם, מבלי לגרוע מאיכות העבודה".

הצלחת לשכלל את כל תהליך המכירה, כך שהוא יהיה מהיר, נוח וקל ללקוח.

ברק: "נכון. אנשים שעוברים שיפוץ או שנמצאים לפני כניסה לבית חדש מתעסקים בכל כך הרבה נושאים, שהדבר האחרון שהם רוצים לדאוג לגביו זה ניקיון הבית. עם זאת, הם לא יוותרו על ניקיון מושלם, ולכן אני מאפשר להם לקבל הצעת מחיר בדרך המהירה והנוחה ביותר - דרך האתר. כל מה שהם צריכים זה להזין פרטים. פשוט כמו להזמין וולט. ככה הם יכולים לערוך סקר שוק, להשוות מחירים ולהזמין את השירות בלחיצת כפתור. אני רק צריך לדעת לאן להגיע ומתי".

עד כמה המחיר הוא פקטור בבחירת השירות?

ברק: "כמו כל דבר בחיים, ובמיוחד כשמדובר בישראלים, למחיר יש תפקיד מרכזי. עם זאת, אני תמיד אומר, שבתחום שבו אני עוסק יש לא מעט שרלטנים, כאלו שנותנים מחירים זולים, וכאשר הם מגיעים לבצע את העבודה, הלקוח מגלה שיש הרבה אותיות קטנות ותוספות. אצלי זה לא קורה, המחיר שקיבלת זה המחיר הסופי, כולל הכל, זה מחיר קבוע שלא משתנה".

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים חברת ניקיון לצורך עבודות מהסוג הזה?

ברק: "קודם כל, חשוב לוודא שהמחיר כולל ניקיון יסודי של כל הבית, וגם של התכולה שלו, אם הוא מכיל רהיטים, גופי תאורה וכדומה. חשוב שההצעה תכלול ניקיון של פתחי אוורור ומסננים, שטיחים מקיר לקיר , מכשירי חשמל וכל דבר שמצוי בחלל, כולל חוטי חשמל.

הדבר השני שצריך לוודא הוא, שחברת הניקיון משתמשת בתכשירי ניקוי איכותיים. כאן המחיר יכול לשחק תפקיד, כי מעטות החברות שעושות שימוש בחומרים הטובים ביותר, ויותר מידי חברות לא מייחסות לכך חשיבות רבה".

האם כתוצאה מכך עלולים להיגרם נזקים?

ברק: "בהחלט. קרה לי לא מעט שלקוחות ביקשו שאגיע לתקן נזקים שנגרמו על ידי חברה מתחרה לקרמיקה או לרצפה בגלל חומרי ניקוי שלא התאימו או בגלל שיטות עבודה שפגעו במשטחים. במקרים מסוימים אפשר ללטש או לעשות פוליש, אבל לא תמיד אני יכול לעזור, כי לפעמים הנזק הוא בלתי הפיך, וזה ממש כואב לראות שאדם השקיע את כל כספו בשיפוץ או בבנייה ואפילו לא הספיק ליהנות מזה".

תן לי דוגמה לנזק שעלול להיגרם מחומר ניקוי לא מתאים?

ברק: "אחד הדברים הנפוצים שאני נתקל בהם הוא שימוש בחומרים שמכילים פולימר על גבי גרניט פורצלן. אף על פי שמציינים זאת בתכשירי הניקוי, אף אחד לא מפרט מה הנזקים שהחומרים הללו עלולים לגרום. זה כולל סימני גרירות ורגליים לדוגמה, דבר שאני באופן אישי לא מסוגל לראות, ואין לי ספק, שמי שמזמין שירותי ניקיון לבית לא רוצה לראות את זה ברצפה שבביתו".

דוקטור פוליש. דוקטור פוליש,
פרט לשירותי הניקיון, לקוחות החברה נהנים מייעוץ לתחזוקה ושמירה/דוקטור פוליש

את שירותי הניקיון של ד"ר פוליש ניתן להזמין ברוב אזורי הארץ - מבאר שבע ועד חיפה. מקבלים הצעת מחיר באתר בקלות ובמהירות, ונהנים מתוצאה איכותית ומשביעת רצון. פרט לשירותי הניקיון, לקוחות החברה נהנים מייעוץ לתחזוקה ושמירה, ואף יכולים לרכוש דרך החברה את תכשירי הניקוי שברק בוחר לעבוד איתם, כדי להבטיח שהבית יישאר מבריק ונוצץ גם אחרי שד"ר פוליש יעזוב את הבניין.

בקרוב מאוד, תוכלו לראות את ד"ר פוליש על המסך הקטן במסגרת קמפיין שיעשה הרבה מאוד רעש, מהסוג שחברות בתחומו לא עשו מעולם. יש למה לחכות, אבל בכל מה שקשור לכניסה לבית, כדאי להזמין את שירותי הד"ר בהקדם, כדי שתוכלו להזמין את המובילים ולהרים את הרגליים, לפחות מעל הארגזים.

טלפון ליצירת קשר: 1800393930

אתר דוקטור פוליש
פייסבוק
יוטיוב



הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
weshow instagram
weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully