וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלונות הקסומים שמתאימים בדיוק למזג האויר בישראל

מוגש מטעם weshow

15.9.2022 / 14:42

אתם חייבים להכיר את החלונות הפנורמיים הקסומים - כל הדגמים החדשים, הפטנטים שישדרגו לכם את החיים ועוד מוצרים שיבטיחו לכם ליהנות מכל עונה לאורך כל ימות השנה

חלונות קסומים. לאון חביב, חלונות קסומים,
החלונות הפנורמיים הקסומים שבאמצעותם ניתן לסגור חללים כמו מרפסות ופרגולות או להרחיב נישה קיימת,/לאון חביב, חלונות קסומים

כרמלה ולאון חביב כבר 44 שנים יחד. מגיל 16 הם עושים כמעט הכל יחד, וזה כולל 32 שנים של ניהול עסק משותף, ייבוא של מוצרים ייחודיים וחדשניים ושיפור איכות החיים של קהל הלקוחות הנאמן שלהם, שהולך וגדל מידי שנה, וכל הזמן מחכה בשקיקה לגלות, מה הדבר הבא שכרמלה ולאון יחשפו.

חנות התצוגה נמצאת אצלם בגינה, ובביתם הפרטי בבית אריה במרכז הארץ מוצגים כל מגוון המוצרים, המתקנים והטכנולוגיות החדשניות לבית ולגינה, שיש כמעט בכל בית ועסק, אבל עם טוויסט חדשני ומופלא, מהסוג שגורם לי לחשוב, "איך הם חשבו על זה"? עם ירידה לפרטים והקפדה על אלגנטיות ואסתטיקה, הם מצליחים להפוך את סביבת הבית והמשרד למקום שכיף, נעים ושרוצים להיות בו, מקום שמכבד את הסביבה ומנצל את יתרונותיה, ומבטיח איכות חיים טובה יותר.

כבר עשור שהם מייבאים את החלונות הפנורמיים הקסומים, שבאמצעותם ניתן לסגור חללים כמו מרפסות ופרגולות או להרחיב נישה קיימת, אלא שהפעם, הפתרון שמצאו הוא קסום באופן פלאי ומותאם באופן מושלם לתנאי מזג האוויר והאקלים בישראל כגון: שמש, אבק , גשם ורוחות עזות.

חלונות קסומים. לאון חביב, חלונות קסומים,
זכוכית במרפסת מאפשרת ליהנות מהאוויר הפתוח לאורך כל ימות השנה/לאון חביב, חלונות קסומים

הכירו את החלונות המתקפלים לסגירת מרפסת או וילון הזכוכית

חלונות המרפסת מתקפלים כמו ספר לצד. מיועדים לסגירת קיץ או סגירת חורף, הם עשויים זכוכית מחוסמת, ובעלי מנגנון מיוחד לחלון עם 2 נעילות לבטיחות - לילדים קטנים וחיות מחמד. לאחר הפתיחה, לוחות הזכוכית מתקפלים לצד ומאובטחים באופן שמונע את תנועתם בזמן רוחות עזות. זהו רק יתרון אחד של המנגנון הייחודי שהחלונות הללו מציעים, יחד עם אופציה להוספת מנעול נוסף שלישי, שמטרתו לספק בטיחות נוספת לילדים.

החלונות מאוד קלים לניקוי מתוך המרפסת, הדגם הינו ייחודי ואסתטי להפליא. הוא נטול כנף מוביל שבולט החוצה, ומבנהו מאפשר לשלב וילון הצללה פליסה מכאני מתקפל במגוון צבעים, שאפשר לפתוח כמה שרוצים ולהתאים לפי כיוון השמש.

חלונות קסומים. לאון חביב, חלונות קסומים,
ניקיון הזכוכית נעשה בקלות ובצורה בטוחה לחלוטין/לאון חביב, חלונות קסומים

תחזוקה קלה, ללא מאמץ בכלל

קל לטפל בחלונות הזכוכית המתקפלים הללו. כדי לנקות אותם, לא צריך להימתח ולהוציא חצי גוף מחוץ לחלון, וגם לא צריך פטנטים לניקוי החלון משני צדדיו. ניקיון הזכוכית נעשה בקלות ובצורה בטוחה לחלוטין, שכן הוא כולו מתקפל פנימה 180 מעלות, כך שכל הזכוכית נמצאת בהישג יד.

גם את פרופיל האלומיניום קל לנקות, ואת מסילות החלונות ניתן לשאוב בקלות וללא מאמץ.

חלונות קסומים. לאון חביב, חלונות קסומים,
מערכת הזכוכית הפופולרית ביותר למרפסות על פני כדור הארץ/לאון חביב, חלונות קסומים

למה חלונות זכוכית למרפסת?

זכוכית במרפסת מאפשרת ליהנות מהאוויר הפתוח לאורך כל ימות השנה, ומספקת מגוון חדש לגמרי של אפשרויות. עם זאת, ללא קשר למזג האוויר - או לתקופת השנה, היא מאפשרת ליהנות מארוחת בוקר שטופת שמש בתחילת האביב, כוס תה מרגיעה תוך התכרבלות בכורסה האהובה וקריאת ספר אהוב, או ארוחת ערב רומנטית לאור נרות בערב סתווי. טוב, אלו רק חלק מהאפשרויות שעומדות לרשותכם, מי שנהנה מהחלונות הקסומים הללו כבר מצא עוד כמה.

לזכוכית למרפסת תמיד יהיו היתרונות הייחודיים לה עבור בעלי בתים. עם מאפיינים של חלל מגורים חיצוני והגנה מפני פגעי מזג האוויר, הזכוכיות הללו הופכות את המרפסת מנווה מדבר למקום בילוי ולאחד החללים הכי אהובים ומרגיעים בבית.

סיבה נוספת להתקין זכוכיות במרפסת היא חיסכון אנרגטי ושמירה על טמפרטורת החדר הודות לתכונות הבידוד התרמי שלהן. חלונות הזכוכית שמותקנות על ידי כרמלה ולאון מסננות גם את הרעשים מהסביבה ואת קרני ה- UVוהאבק , ובכך תורמות בצורה משמעותי לאיכות החיים של דיירי הבית.

זכוכיות המרפסת הללו עברו בדיקות מעבדה קפדניות, בקרת איכות ע"י מהנדסי החברה וניתן להתאימן בהתאמה אישית לגודל, מבנה וצורכי המרפסת. לא פחות חשוב מכך, הן הוכחו באמצעות מאות אלפי התקנות ברחבי הארץ והעולם, מה שהופך אותן למערכת הזכוכית הפופולרית ביותר למרפסות על פני כדור הארץ.

אילו מוצרים וטכנולוגיות נוספים יש כאן?

הגינה של כרמלה ולאון משמשת כאולם התצוגה של המוצרים שהם מייבאים, שנועדו לתת פתרון לעונת החורף כאשר הימים גשומים והרוחות עזות ולעונת הקיץ כאשר השמש חמה ויוקדת. במקום להסתגר בבתים ולהתנתק מהעולם, מוצרי החברה "magic windows" משמישים את החצר או המרפסת ומאפשרים ליהנות מחללים נוספים, בעיקר לצורך פינוק והנאה.

על פני 350 מ"ר כל המוצרים הבאים ישנם לצד חלונות הזכוכית החדשניים והיחס האישי והחם של הזוג חביב.
● פרגולת אלומיניום PVC חשמלית - חוד החנית של עולם הפרגולות והצעקה האחרונה בתחום. לבחירת הלקוח דוגמאות וגוונים שונים של פרגולה כוללת PVC תלת שכבתי ורשת פחם איכותית במשקל 850 גרם למ"ט עם הגנת מעכב בעירה תקן UV אירופאי, המתופעלת באמצעות שלט או מנוע Somfy להתאמה מושלמת לכל מזג אוויר.
● פרגולת רפרפות מאלומיניום חשמלי - 2 דגמים אלגנטים של רפרפות נאספות או מתקפלות בעלות מראה יוקרתי ורמת אסתטיקה גבוהה ביותר.
● חלון גיליוטינה מעקה - חלון עשוי אלומיניום וזכוכית מחוסמת, שניתן לפתיחה ולסגירה מטה ומעלה באמצעות מנוע Somfy, שמתופעל על ידי שלט.
● וילון זיפ חשמלי - מוצר הצללה פונקציונלי, אופנתי ונוח לשימוש, שמכיל מנוע Somfy, המציע הצללה אופטימלית לצד עמידות גבוהה בכל תנאי מזג האוויר.
● כל מוצרי החברה בעלי תו תקן עם מנוע סומפי, תקן לשמש, לרוחות עזות ,גשם ושלג.


Magic Window - חלונות קסומים, בית אריה רחוב התאנה ת.ד 435
בין שוהם לראש העין , או 15 דקות ממודיעין ,
טלפון: 1700500052, נייד: 051-5504061 , 050-4504057

ניתן ליצור קשר גם דרך הווטסאפ

ערוץ היוטיוב

כרטיס דיגיטלי

מייל - magicwindow14@gmail.com

אתר אינטרנט - www.MagicWindow.co.il

אינסטגרם

מוגש מטעם weshow
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully