וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הויזה עומדת להיגמר? כך תעשו חידוש ויזה לארצות הברית

מוגש מטעם דיגיטאץ' בשיתוף USA VISA CENTER

19.9.2022 / 18:12

ישנן מספר דרכים לחדש את הויזה שלכם לארה"ב והרבה פעמים דרכים אלו כרוכות בהמתנה ותורים למועדים רחוקים. קיימות חברות שונות המספקות שירות חידוש ויזה לארצות הברית, USA VISA CENTER היא אחת החברות הוותיקות והמקצועיות בתחום עם אחוזי הצלחה גבוהים ללקוחותיהם

ישנן מספר דרכים לחדש את הויזה שלכם לארה"ב, חלקן הן לעשות זאת בשגרירות אה"ב בתל אביב או בקונסוליה בירושלים והרבה פעמים דרכים אלו כרוכות בהמתנה ותורים למועדים רחוקים. אתם יכולים גם לחדש את הוויזה שלכם בעזרת סיוע של חברות פרטיות המתמחות בתהליכים מול השגרירות כמו USA VISA CENTER, מה שעשוי לייעל ולקצר משמעותית את התהליך.

תהליך הגשת בקשה לחידוש ויזה אינו שונה כל כך מהגשת בקשה להוצאת ויזה לארה"ב. אתם צריכים להיות מוכנים עם הדרכון שלכם ומסמכים נדרשים אחרים, כאשר הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שאתם זכאים לחידוש ושהתוקף של הוויזה שלכם עדיין לא פג. אם הוא פג, ייתכן שהתהליך יהיה מעט מורכב יותר, מה שניתן לייעל משמעותית עם גורם חיצוני בצורת חברה פרטית לחידוש ויזה לאמריקה.

חידוש ויזה לארצות הברית. CANVA,
תהליך הגשת בקשה לחידוש ויזה אינו שונה כל כך מהגשת בקשה להוצאת ויזה לארה"ב/CANVA

צריכים חידוש ויזה לארה"ב? הנה המידע

מה עושים במקרים בהם צריך לחדש ויזה שעומד לפוג תוקפה? כידוע, ויזות לארצות הברית הן מסמך בעל תוקף מוגבל ומוגדר. ברוב המקרים הוויזה שלכם לארצות הברית מגיעה עם תוקף אשר עומד על עשר שנים.

מכיוון שמדובר בפרק זמן מאוד ארוך, אנשים בדרך כלל לא זוכרים שתוקף הוויזה שלהם עומד לפוג, ככה שבמקרים רבים אנשים פשוט שוכחים לחדש את הוויזה. בעוד שהתהליך של החידוש מאוד דומה לתהליך של הנפקה ראשונית של ויזה לארצות הברית, ישנו הבדל מהותי אחד.

קיימות חברות שונות המספקות שירות חידוש ויזה לארצות הברית, USA VISA CENTER היא אחת החברות הוותיקות והמקצועיות בתחום עם אחוזי הצלחה גבוהים ללקוחותיהם.

חידוש ויזה לארצות הברית והנפקה ראשונית

אם אתם לקראת הוצאת או חידוש ויזה לארצות הברית, יש משהו אחד שאתם בטוח קצת חרדים ממנו. אנחנו כמובן מדברים על הנושא של הריאיון האישי, שאנשים רבים חוששים ממנו עקב בעיית שפה או קשיים אחרים ופחדים.

ובכן, חידוש ויזה לארצות הברית בדרך כלל לא יצריך ריאיון אישי, אלא אם משהו בפרטים שלכם או בסטטוס שלכם השתנה מאז שהוצאתם לראשונה את הוויזה לאמריקה.

במקרים הבאים תוכלו לחדש את הוויזה מבלי לעבור ראיון אישי:
1) מקרים בהם הוויזה שלכם עדיין בתוקף, או שנגמר התוקף שלה ב-12 החודשים שקודמים להגשת הבקשה לחידוש.
2) ויזה לאמריקה אשר הונפקה לאחר גיל 14.
3) ויזה לאמריקה אשר הונפקה אחרי שנת 2008.

קחו בחשבון את הדרכון האירופאי שלכם

אם יש לכם דרכון אירופאי (כולל דרכון פורטוגלי כמובן), הרווחתם ובענק. אזרחים של האיחוד האירופאי בדרך כלל לא צריכים ראיון אישי, לא צריכים לעבור את התהליך של הוצאת ויזה ויכולים להיכנס לאמריקה ללא קשיים מיוחדים.

כמובן שכל מקרה לגופו ותמיד עדיין אפשר להיעצר מלהיכנס לגבולות אמריקה בביקורת הגבולות, אבל באופן כללי, לאזרחים אירופאיים הכניסה לאמריקה מותרת בקלות רבה יותר. אם אין לכם נסיבות מקלות ואתם רוצים לחדש את הוויזה בזריזות, אתם מוזמנים לפנות לצוות המומחים של חברת USA VISA CENTER עבור הוצאת וחידוש ויזה לארה"ב.

כיצד חברת USA VISA CENTER מסייעת לכם?

בין אם בתקופת הקורונה או בעידן של פוסט הקורונה, חברת USA VISA CENTER סייעה ועדיין מסייעת לאלפי אזרחים ישראלים בתהליך הוצאת או חידוש ויזה לארצות הברית. עם ניסיון של שנים, ידע וכלים נכונים, החברה יכולה להקדים תורים לשגרירות, להקדים תורים להוצאת ויזה בקונסוליה האמריקנית בירושלים, לסייע במילוא הטפסים השונים בשפות זרות ועוד.

מוגש מטעם דיגיטאץ' בשיתוף USA VISA CENTER
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully