וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אלגרוט ילמד אתכם את הדרך הבטוחה לעשות כסף באינטרנט

מוגש מטעם weshow

21.9.2022 / 15:15

ג'ון מציע מבחר אדיר של קורסים אינטרנטיים, חלקם חינמיים. הוא מלמד יזמות דיגיטלית, מוכר מגוון רחב של מוצרים דיגיטליים, מלמד כיצד לבנות נכסים דיגיטליים ובעיקר, מלמד אנשים איך לעשות כסף ברשת. העובדה שהוא מצוי על הספקטרום רק הופכת את זה למעניין יותר

ג'ון אלגרוט מלמד יזמות דיגיטלית ומגיש את הדרך הבטוחה לעשות כסף באינטרנט/צילום סטילס: ג'ון אלגרוט. וידאו: חברת weshow

ג'ון אלגרוט הוא בין הטיפוסים המעניינים שיצא לי לפגוש. הוא אובחן עם תסמונת אספרגר, המשייכת אותו לספקטרום האוטיסטי, אבל מספקת לו יתרונות אדירים, שהופכים אותו למומחה בכל מה שהוא עוסק בו. אך מאותגר ככל שיהיה, ג'ון מעולם לא נתן לאתגרי החיים להכריע אותו, גם לא כשאובחן כסובל מפוסט טראומה ואישיות גבולית או במהלך תהליך הגירושין שעבר.

כיום, כשהוא בן 28 בלבד, הוא אב ל- 2, והילד השלישי בדרך, ומנהל כבר 9 שנים עסק רווחי, שב- 5 השנים האחרונות מגלגל מחזור של 1.5 מיליון בשנה. המסר העיקרי שלו לעולם הוא, שהכל אפשרי. בדרכו הכנה, הבלתי מתפשרת והייחודית הוא מפציר בישראלים "הפסיקו להתלונן. אם אני הצלחתי, אין אחד שלא יכול".

עד גיל 19 ג'ון עבד במטבחים. אף על פי שרבים חולמים להיות מאסטר שף בישראל, בעיניו המקצוע לא זוהר במיוחד, אך מהרגע שגילה את המחשב והבין שהוא יכול ללמוד כל מה שירצה במסגרת קורסים דיגיטליים, הוא התמכר. ג'ון: "מטבע הדברים, כאספרגר, אני מפתח אובססיה לתחומים שונים, מה שמחייב אותי להיות הכי טוב במה שאני עושה. יש לי IQ גבוה, מהיום שבו גיליתי את עולם המחשבים והאינטרנט, נמשכתי לשיווק דיגיטלי, קידום אתרים, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות ועוד. הפכתי למומחה בכל מה שקשור לעולם השיווק בדיגיטל, ועד היום, הכשרתי יותר מ- 5,000 לקוחות בתחומי ידע שונים במסגרת הקורסים המקוונים שאני מציע".

קשה לעקוב אחרי גו'ן. קצב הדיבור מהיר, אבל נראה שקצב העשייה וההספק מהירים עוד יותר. כמות ההתמחויות שעבר במהלך 9 השנים האחרונות כוללות שיווק שותפים, בנייה ושיווק של חנויות איקומרס, יצירת תוכן לסרטונים ועוד. כל התחומים הללו יכולים לעמוד בזכות עצמם, אך ג'ון בחר להתמחות בכולם, כי אם זה משיק או קשור לתחום השיווק בדיגיטל, הוא חייב לדעת את זה.
וכיאה למי שעוסק בשיווק דיגיטלי, ג'ון מקפיד להיות תמיד עם היד על הדופק - להתעדכן בכל מה שחדש, להוביל טרנדים שיווקיים ולהדריך את הלקוחות שלו להיות גם כן מובילים בתחומם. אם נוסיף לזה את העשייה הבלתי פוסקת שלו בגיוס משקיעים, פיתוח קורסים דיגיטליים, שיווק אתר הקורסים הענק שלו ומכירת מוצרים דיגיטליים, התחושה היא שמגיעים למופע של אדם אחד עם כמה מוחות והרבה יותר מ- 10 אצבעות.

ג'ון אלגרוט. באדיבות המצולמים
ג'ון אלגרוט/באדיבות המצולמים

כמי שנמצא על הרצף האוטיסטי, מה שבאמת מפתיע הוא, היכולת של ג'ון לתקשר עם הסביבה ולגעת באנשים. ג'ון: "כאדם עם אישיות גבולית, אספרגר ופוסט טראומה, היכולת שלי לתקשר טוב כל כך עם הסביבה באמת לא מובנת מאיליה. עם זאת, לא נתתי לשום דבר לעכב אותי בחיים. אני מטופל בתרופות ובמשך שנים מטופל בשיטת DBT, שמאפשרת לי להתמודד עם האתגרים בחיי ולהתגבר עליהם ועל המגבלות, בעיקר אלו שבראש. אם יש מסקנה אחת שאני רוצה שאנשים יסיקו מהכתבה הזו היא, שאין תירוצים! תראו אותי, אני עצמאי ולא נתמך באף אחד, אני אב ל- 2, והילד השלישי בדרך, אני איש עסקים שמגלגל מיליונים, ואם אחרים רוצים לעשות את זה, אני יכול גם להראות להם את הדרך".

ג'ון מציע לקהל הרחב מבחר אדיר של קורסים אינטרנטיים, חלקם חינמיים. פרט לכך, הוא מלמד יזמות דיגיטלית, מוכר מגוון רחב של מוצרים דיגיטליים, מלמד כיצד לבנות נכסים דיגיטליים ובעיקר, מלמד אנשים איך לעשות כסף באינטרנט.

ג'ון: "אני נותן לאנשים קיצור דרך מטורף, שחוסך להם את כל כברת הדרך שאני עברתי. פרט למוצרים הדיגיטליים שאני מוכר, אני גם מציע לאנשים להצטרף למסלול זכיינות, ובאמצעות תשלום חודשי קבוע לקבל נכסים דיגיטליים מוכנים וקורסים שהם יכולים למכור בעצמם".

נשאלת השאלה, למי זה מתאים?

גון: "לכולם, ולכל מי שרוצה לעשות הרבה מאוד כסף דרך האינטרנט. אנחנו חיים בעידן שאפשר לעשות בו הכל, ורק המגבלות שבראש יכולות להגביל אותנו. העוצמה שלנו מצויה בדמיון, במעוף וביצירתיות. וגם למי שטרם גילה אותם אני מציע את הפתרון על מגש של כסף. השאלה היא לא למי זה מתאים, אלא מי לא יהיה מוכן לקחת את זה?


טלפון ליצירת קשר:052-8809533

אתר הבית ליזמות דיגיטלית


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
weshow instagram
weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully