וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עדיף לקנות רכב היברידי או חשמלי? זו תשובת המומחה

מוגש מטעם weshow

21.9.2022 / 15:26

אלון דבוש, הבעלים של סוכנות הרכב "גוד קאר" מסביר מהם הפרמטרים החשובים שצריך להתמקד בהם בחיפוש אחר רכב לקנייה מסוכנות, עונה על השאלה, האם כדאי לקנות רכב היברידי או חשמלי, ומספר מה סוד ההצלחה של הסוכנות

מחפשים רכב? הכל מתחיל בבחירת סוכנות נכונה/צילום סטילס: אלון דבוש good car. וידאו: חברת weshow

לצרכנים בשוק הרכב יש שפע של ברירות בכל הנוגע לסוכנויות רכב, מה שאומר, שאף אחד לא צריך להתפשר על חוויית הרכישה, ובמיוחד לא על הרכב שהוא רוצה לרכוש וטיבו. אלון דבוש, הבעלים של סוכנות הרכב "גוד קאר" מסביר מהם הפרמטרים החשובים שצריך להתמקד בהם בחיפוש אחר רכב לקנייה מסוכנות, עונה על השאלה, האם כדאי לקנות רכב היברידי או חשמלי, ומספר מה סוד ההצלחה של הסוכנות "גוד קאר" שמצליחה לשבור שיאי מכירה מידי שנה.

3 פרמטרים שחשוב לבחון בבחירת סוכנות רכב

החלפת רכב היא אחת הבחירות החשובות בחיים. אם נדייק, היא הבחירה השנייה בגודלה שעושים בחיים אחרי קניית בית - צריך לבחור נכון ולהנות מחוויית קניה נעימה עם צוות מסור ואיכותי באולם תצוגה במערב ראשון לציון.

אלון: "כשמחפשים סוכנות רכב, טוב להתחיל ב- 3 פרמטרים בסיסיים. הראשון הוא התמורה שמקבלים עבור המחיר. לכל אחד יש תקציב, ובמסגרתו הוא מצפה לקבל את הטוב ביותר. אין מחיר זול לרכב, אבל יש רכב שמגיע ללקוח במצב הטוב ביותר - אחרי כל הבדיקות, רכב מתוחזק ללא תאונות או פגיעות שילדה. כאשר רוכשים רכב מסוכן אמין, יכולים להיות בטוחים שהמחיר תואם את מחיר השוק, ושמקבלים את התמורה הגבוהה ביותר עבור מה שנדרשים לשלם.

הפרמטר השני הוא הזמינות, שכן מלאי רכבים מעניק ללקוח חופש בחירה. הוא לא מרגיש מוגבל או שהוא נאלץ להתפשר.

ולבסוף, השירות. עם כל כך הרבה סוכנויות רכב בשוק, הלקוח לא צריך להתפשר על חוויית הקנייה. כל בעל סוכנות יודע, שטיפול מושכל בלקוחות מתבסס על יושרה ואמון בין הצרכן לסוכנות, ומאפשר להתמקד בקבלת הפתרונות הנכונים שמאפשרים להימנע מהוצאות מיותרות והתאמת הרכב המתאים ביותר ללקוח".

"סוכן רכב טוב הוא כזה שמתאים לקונה את המוצר שמתאים לדרישות ולצרכים שלו באופן אופטימלי"

אלון: "אני לא איש מכירות. אני כאן בשביל לספק את הלקוח. על ידי איתור הצרכים שלו והבנת סוג השימוש ואופי הנסיעה שהוא רוצה להשיג, אני מתאים לו את הרכב באופן אישי. בגלל זה, הרבה פעמים לקוח יכול לבקש רכב מסוים, ואני מבין שהוא לא ייתן לו מענה מיטבי. אם הוא יתעקש לקנות אותו, אני לא אוכל למנוע ממנו כמובן, אבל אם הוא יסכים לפתוח את הראש, אוכל להתאים לו רכב שמתאים כמו כפפה ליד. אחר כך הוא יחזור להודות לי".

למה לא לקנות רכב דרך אתרי יד שנייה?

אלון: "יש קהל, שעבורו אתרי יד שנייה נותנים שירות נפלא. כדי שזה יהיה נכון ללקוח, הוא צריך להבין בעולם הרכב, להכיר את השוק ואת המחירונים השונים, עליו לעשות בדיקות באופן עצמאי ובגדול, זה דורש ממנו הרבה יותר השקעה ומאמץ, גם באיתור הרכב, גם בבדיקה שלו וגם ברכישה. לרוב האנשים אין את הידע, הסבלנות או האפשרות לעשות את זה לבד, ובפנייה לסוכנות רכב הם חוסכים הרבה מאוד טרטור וזמן.

פרט לכך, סוכנות רכב מספקת מעטפת שירותים רחבה, שכוללת את כל הבדיקות הנדרשות. אצלנו משקיעים מאמצים מיוחדים להביא את הרכבים הכי טובים ואיכותיים, כדי שכל לקוח יקבל רכב איכותי וטוב, שישרת אותו נאמנה. אנחנו לא מתפשרים על איכות הרכבים שלנו, וגם הלקוחות שלנו.
יתרון נוסף שיש בסוכנות רכב על פני אתרי יד שנייה הוא, שבסוכנות יש 'אבא ואמא', יש למי לפנות גם לאחר הרכישה, וברובן הכולל של הרכישות אין הפתעות, במיוחד אם מתאימים את הרכב ללקוח בצורה אופטימלית ונכונה".

סוכנות הרכב גוד קאר. אלון דבוש good car,
סוכנות הרכב גוד קאר/אלון דבוש good car

היברידי או חשמלי?

אין ספק שהעולם הולך לכיוון אחד, המעבר מכלי רכב מנועי לכלי רכב היברידי וחשמלי. עם זאת, נשאלת השאלה, מה כדאי?

לדברי אלון, סוג הרכב צריך להתאים לסוג הנסיעות שמבצעים בו. עם זאת, הוא מדגיש, שעדיין לא קיימת תשתית טובה מספיק כדי לנהור לרכבים החשמליים. כמו כן, הוא סבור, שהרכבים ההיברידיים נותנים מענה מצוין ומבטיחים חיסכון של עד פי 3 מצריכת הדלק. לכן, אם לקוח מתלבט בשאלה, היברידי, חשמלי או רכב מנועי, הוא ללא ספק ממליץ על ההיברידי.

מה מייחד את סוכנות "גוד קאר"?

אלון: "פרט לכך שיש לנו צי רכבים גדול ואנחנו מספקים מבחר של הזדמנויות ללקוח, אנחנו יודעים לבצע את ההתאמה המושלמת בין דרישות הלקוח, הצרכים והתקציב שעומד לרשותו לרכב שייתן לו את המענה וחוויית הנסיעה הטובים ביותר. רמת השירות שאנחנו מעניקים משיבה אלינו לקוחות בכל רכישה חדשה. הלקוחות שלנו חוזרים לקנות רכב לילדים, הם ממליצים לחברים ולמשפחה, וכל לקוח חוזר מקבל מאיתנו צ'ופרים והטבות. אני לא אגזים אם אומר, שנוצרת בינינו מערכת יחסים שהיא הרבה מעבר לסוכן רכב ולקוח".

האם ניתן לרכוש כאן גם רכבים יד ראשונה?

אלון: "בהחלט. בסוכנות הרכב "גוד קאר" יש 'מחלקת 0 ק"מ', שבה ניתן לרכוש רכבים מכל הסוגים. כל רכב שהלקוח מבקש יכול להגיע אליו תוך 24 שעות בלבד".

"אתה מתחיל מערכת יחסים"

אלון מסיים בכך, שהדבר היחיד שצריך לזכור בעת בחירת סוכנות רכב הוא, שתמיד מתחילים מערכת יחסים. הסוכנות בה תבחרו תשחק תפקיד גדול בחוויית הבעלות שלכם על הרכב לאורך השנים. הוא ממליץ לסלול את הדרך לרכישה שמחה ומהנה על ידי בחירת סוכנות רכב המציעה את המשאבים שיענו על הצרכים שלכם ותתייחס אליכם נכון.

טלפון ליצירת קשר: 0522657122
עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
weshow instagram
weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully