וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא חיקוי - ערן לברון הוא אלביס פרסלי האמיתי

מוגש מטעם weshow

21.9.2022 / 15:41

הם חולקים את אותו תאריך לידה, את אותו תאריך גיוס, ומילדותו, הוא רוקד בדיוק כמו המלך גם בלי שצפה בו מעולם

ערן לברון הוא אלביס פרסלי הישראלי/צילום סטילס: אסתר לברון. וידאו: חברת Weshow

בחודש יולי האחרון ציינו 45 שנים למותו של מלך הרוקנרול, אלביס פרסלי. כמעט חצי מאה חלפה מאז, ועדיין שיריו מושמעים ומוכרים לכל, ואין מה להכביר במילים אודותיו, שכן הצלחותיו המוזיקליות מהדהדות עד היום.

אחת הסיבות לכך שאלביס עדיין חי ונושם הוא העובדה שיש הרבה מאוד מעריצים וחקיינים של הדמות האייקונית. התלבושות, התסרוקת, התנועות וקולו המיוחד ללא ספק השאירו חותם בליבם של רבים, ואין זה מפתיע שגם בימינו, ילדים ולא מעט צעירים נהנים להתענג על צליליו.

בפונדק אלביס מופיע אחד ממבצעי הלהיטים המוכרים והמוערכים שיש כיום, ערן לברון. כמו המלך האגדי, גם לברון מצליח לגעת באנשים מכל קשת הגילאים. מגיעים לכאן מידי שבוע משפחות, זוגות צעירים ומבוגרים, שנהנים גם משיריו של אלביס וגם מהמופע הייחודי והמופלא של ערן.

את הופעותיו של ערן ניתן להזמין לכל אירוע או חגיגה. הוא מוכר בקרב אלפי מעריצים מקומיים בתור אלביס פרסלי הישראלי, הודות לעובדה שהוא מנציח את זכרו ואת שיריו כמעט מידי ערב.

ערן לברון - אלביס פרסלי הישראלי. אסתר לברון,
ערן לברון - אלביס פרסלי הישראלי/אסתר לברון

סיפור האהבה שלו עם מלך הרוקנרול החל לפני 35 שנה, ומאז ועד היום הוא לא מפסיק לגלות קווי דמיון מעוררי פליאה בינו לבין אלביס המקורי. בגיל 9, רכש לאימו קלטת של אלביס פרסלי, וכשאימו האזינה לה, ערן הצעיר התאהב בשיריו. ערן: "התחלתי לשיר יחד איתו, ויום אחד כאשר שרתי בבית הספר בפני חבריי, מורתי, רחל פישביין, כל כך התלהבה, שהפכה למעריצה הראשונה, ולאחת הדמויות החשובות בקריירה שלי".

כאשר שרתי בבית ספר גולדה מאיר בבת-ים במופע כישרונות צעירים שנערך במהלך ההפסקה ביום שישי, המורה שלי למלאכה ראתה אותי ואמרה לי שהיא רוצה להכיר לי מעריצה גדולה של אלביס. היא לקחה אותי לביתה של רחל פישביין, ונדהמתי לגלות שכל חדר השינה שלה מכוסה בתמונות ומזכרות של אלביס. שרתי לרחל שני שירים יחד עם אלביס ברקע.

לקראת סוף המפגש סיפרתי לרחל שנולדתי בדיוק בתאריך של אלביס. היא מאוד התרגשה, ומיד הכינה לי קלטת חדשה של 90 דקות עם שירים שלא שמעתי מעולם".

ערן מספר, שרחל כל כך אהבה את הביצועים שלו, והתלהבה מהעובדה שילד בן 10 מבצע את תנועות הגוף של אלביס פרסלי, וזאת מבלי שצפה בו קודם לכן, מה שהביא את ערן לחקור אודותיו.

להפתעתו, גילה ערן שאכן, תנועות הגוף שלו ושל המלך האגדי די מזכירות אלו את אלו, אך מה שהפתיע אותו עוד יותר היה העובדה ששניהם נולדו באותו תאריך, ה- 8 לינואר. שנים מאוחר יותר גילה ערן, שתאריך גיוסו לצה"ל, ה- 24 למרץ היה גם תאריך גיוסו של אלביס לצבא ארה"ב. שניהם שירתו בחיל השריון, ואפילו מספר יחידת המילואים של ערן היה זהה לתאריך הלידה של אלביס, 8.1.35.

לאורך השנים הופיע ערן בכל רחבי הארץ. בשנת 1999 הוא זכה בתחרות חקיינים של אלביס בישראל, ואף רואיין לתוכניתו של גיא פינס. עוד הופיע בשלל תוכניות בארץ ובעולם, ובין השנים 2002-2019 נתן 4 הופעות בסמוך לאחוזתו של אלביס, גרייסלנד, שנחשבת למרכז תיירות ומוקד עלייה לרגל. בכל אחת מההופעות הללו הקהל לא נשאר אדיש, ורבים מהאנשים הכירו את אלביס אמרו לערן שקולו זהה לקולו של המלך האגדי.

ערן: "סוד ההצלחה של אלביס בעובדה שהוא תמיד נגע בכולם. הוא היה דמות ייחודית, שאי אפשר להתעלם ממנה עם הריקודים, הקול המשגע והכריזמה האישית, מה שהצדיק את הכינוי שניתן לו "מלך הרוקנרול".

ערן מופיע במסיבות יום הולדת, כנסי עובדים, אירועי חברה וימי נישואין וממשיך להנציח את שושלת הרוקנרול של המלך המקורי. הקהל שלו מעיד כי הוא פרפורמר אדיר, שמצליח לרגש ולשמח כל מאזין וצופה. אף על פי שהמלך המקורי כבר לא איתנו, ערן הוא המלך הישראלי שעדיין חי ובועט, אבל בעיקר שר ורוקד.

טלפון ליצירת קשר 052-8764544

אתר: https://www.eran-levron.info/

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם



הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
weshow instagram
weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully