וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות הבשר ומטבחי החוץ במקום אחד עם כל התנאים להצלחה

מוגש מטעם weshow

21.9.2022 / 18:12

מעישון בשר ביתי לעיצוב מטבחי חוץ בהתאמה אישית. כשזה נכון וזה הזמן יש דברים שפשוט קורים מעצמם, בדיוק כמו ההצלחה של חברת "חזן גחלים"

חזן גחלים - מעישון בשר ביתי לעיצוב מטבחי חוץ בהתאמה אישית/צילום סטילס: : פביאן הולזקן. וידאו: חברת weshow

אוהד חזן הוא מסוג האנשים שאנחנו רואים על המסך בתוכניות הבישול והקולינריה. מאלה שנהנים לארח ולבשל למי שהם אוהבים, שכולם מתאהבים בכל מה שהם עושים ושלא ברור איך עוד לא פתחו מסעדה להמונים. אך להבדיל ממי שנהנים להופיע בתוכניות הריאליטי, אוהד לקח את הפרגון ואהבת הקהל למקום אחר לגמרי. הוא בחר להתפתח ולפתוח עסק משלו, לא תאמינו לאן זה התגלגל משם.

"הזמנתי כמה חברים לארוחה, ומשם הכל התחיל לקרות מעצמו"

הכל התחיל לפני 6 שנים, כשאוהד התחיל לעשן בשר, ולהזמין את החברים והמשפחה ליהנות מארוחות משובחות ואיכותיות באווירה כפרית ונינוחה. באופן מפתיע, האורחים ביקשו לרכוש ממנו בשר מעושן, והוא הפך לקניין של המשפחה ומעגל החברים הקרוב.

אוהד: "אני מאוד אוהב בשר, וככל שקראתי יותר על הנושא, הבנתי, שהסוד של בשר עסיסי ואיכותי מתחיל באיכות ובעישון נכון של הבשר, אז בחרתי להתנסות בזה בעצמי".

אוהד חזן. חופית חזן,
אוהד חזן/חופית חזן

מה קורה לבשר בתהליך העישון?

אוהד: "תהליך העישון מאפשר לנתח להתרכך ועוזר לפירוק החלבון והשומן בצורה איטית שמעניקה לנתח מרקם מתפרק ועדין, מה שמאפשר לנו ליהנות מנתחי בשר רכים, גם אם לא עברו בישול או צלייה ממושכים, וזאת מבלי לאבד את העסיסיות של הבשר. מדובר במדע מדוייק ולכל נתח יש את הטמפרטורה הפנימית הרצויה על מנת לקבל מרקם וטעמים מושלמים. ניתן למצוא באתר שלנו תפריטי עישון מפורטים המסבירים בפשטות כיצד יש לתבל ולעשן כל נתח".

ואז הגיעה המעשנה

את אהבתו לבשר הוא המשיך לטפח, וגם את הכנסת האורחים שבביתו, ומהרגע שאוהד רכש את המעשנה הראשונה, הכל קיבל תפנית - התחילו להזמין אותו לערוך אירועים פרטיים. כשהוא נותן לכיוון הרוחות לסחוף אותו למקום שאליו הוא אמור להגיע, הוא הרגיש במקום הכי טבעי לו, ובכל יום שעבר הוא רכש ציוד נוסף, חיפש פחם וכלים מתאימים שישדרגו את החוויה, הגה קונספט נוסף והפך לסוחר המעשנות והגרילים של הגליל - "חזן גחלים".

אוהד: "אפשר לומר שהביקוש של הקהל יצר ופיתח את העסק, ואני התמסרתי כמו בול עץ ששט עם הזרם. אני מרגיש שזה נכון, וגם הדרך שבה הכל קרה נראית לי טבעית ונכונה".

חזן גחלים. פביאן הולזקן,
חזן גחלים/פביאן הולזקן

אחרי המעשנות, צמח הביקוש לפחמים אותם אוהד חיפש למעלה משנתיים עד שהגיע לפחם המושלם לגריל ולמעשנה, הקברצ'ו בלאנקו של חזן גחלים. אוהד החל לחקור את הנושא ובחר את מוצרי הפרימיום המובילים כדי לספק לקהל הלקוחות שלו רק את הטוב ביותר. עם מבחר מוצרים מובחרים שהחל לייבא ולשווק, העסק גדל ומציע כיום יותר מ- 400 מוצרים למטבחי פנים וחוץ של המותגים המובילים בארץ ובעולם.

החלטתי שהצעד הבא הוא לבנות מטבח

תחום מטבחי החוץ לא זר לאוהד, ובשנים האחרונות, עם השתלטות תוכניות הבישול על המסך בשעות הפריים טיים, נראה שכל מי שנהנה לבשל בביתו רוצה את הפריבילגיה של מטבח חוץ - כזה שאפשר למקם במרפסת, בגג או בגינה.

יש לזה יתרונות רבים, אז למה לא ליהנות מזה?

אוהד: "מטבחי חוץ כבר לא נחשבים למותרות או פריבילגיה לעשירים. היום כל אחד יכול לבנות כמה ארונות אחסון עם טאבון ומעשנה ולהתחיל לבשל בגינה. בישול במטבחי חוץ מאפשר לשמור על המטבח נקי מבלגן, לכלוך, ריחות ועשן, ואם יש מקום אירוח בחצר או על הגג, הוא מאפשר למארחים לצאת אל המוזמנים ולארח אותם בכיף, בלי להיתקע במטבח הפנים ולפספס את כל ההנאה".

פנייה לאפיקים חדשים

חזן גחלים דוגלים בשיפור מתמיד וקשובים ללקוחות, באתר של החברה תמצאו 18 קטגוריות שונות המכסות את כל תחום הBBQ וריהוט הגן ומאפשרים ללקוחות הפרטיים והעסקיים מרווח תמרון רחב.
אוהד פתח קבוצת פיסבוק חדשה בשם "הגרילמנים" כאשר המטרה עיקרית היא לקשר בין אנשי מקצוע בתחום לבין לקוחות ולתת במה חופשית לפרסום.

"חזן גחלים" פונה גם ללקוחות העסקיים ביניהם אטליזים, רשתות מזון, אספקות טכניות ועוד.

ב"חזן גחלים" מציעים מטבחי חוץ בקונספט חדש

"חזן גחלים" עלו על רעיון מבריק שפורסם בקמפיין מרעיש ממש לאחרונה. הם מאפשרים לכל אחד לבנות את מטבח החוץ שלו לפי מידות בהתאמה אישית ולפי היישומים שהוא מבקש לשלב. הרעיון הוא, לבנות את המטבח כמו לגו, כך שיתאים באופן מושלם גם לחלל וגם לצרכים של הלקוח.

המטבחים שהלקוחות מרכיבים בחזן גחלים עשויים מנירוסטה. החומר האנטי-בקטריאלי שנשטף ומתנקה בקלות, שעמיד בפני שריטות ועמיד בפני שינויי מזג האוויר מבטיח גם אסתטיקה וגם פרקטיקה במחיר אטרקטיבי. המודולריות מבטיחה נוחות והתאמה אישית, ויחד עם הליווי האישי של צוות חזן גחלים, אי אפשר שלא לבחון את יתרונות מטבח החוץ, גם בבתים שלא ממש מבשלים בהם - כי זה פשוט עושה חשק להתחיל!

אוהד: "הלקוח חוסך את כל עלויות התכנון והבנייה. כל מה שהוא צריך זה להיכנס לאתר, לבחור את המודולים המתאימים, והכל מגיע עד אליו מורכב, כך שנותר רק להניח את המודולים אחד ליד השני לפי דרישות וצורכי הלקוח. אפשר לשלב כיריים, כיורים, ארונות וכל דבר שחולמים לשלב במטבח החוץ, כולל חיפויי קרמיקה".

לרשות הלקוחות של "חזן גחלים" מחסן לוגיסטי בחיפה, שמספק חלקי חילוף לכל מוצרי ומכשירי החברה. כמו כן, צוותי התקנה ותיקונים פרוסים בכל רחבי הצפון, ומוכנים להגיע גם ללקוחות במרכז הארץ ובדרומה, כדי להבטיח שגם הארוחה הבאה תהיה לא פחות ממדהימה.

אוהד: "המשפט שמנחה את צוות חזן גחלים הינו "כל התנאים להצלחה!' זו המטרה שעומדת לנגד עינינו תמיד"!

טלפון ליצירת קשר: 052-699-1246

כל המידע על מטבחי חוץ

לאתר של "חזן גחלים" >>>

אינסטגרם

פייסבוק

טיקטוק


הכתבה בוצעה על ידי חברת weshow:
weshow instagram
weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully