וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורדו מבשלים לכם לשבת ולחג והמארחת נשארת רעננה

מוגש מטעם weshow

22.9.2022 / 16:12

יש עניין סביב השבת והחג אצל הישראלים. ארוחות והתכנסויות משפחתיות, באופן כללי, גורמים לנו לצאת מגדרנו. מרגישים את זה כבר בקניות שבסופר, דרך כמות הסלטים שבשולחן ועד לכמות בלתי מבוטלת של מנות ואפילו קינוחים שלא מפסיקים לזרום לשולחן

בורדו אוכל מוכן/בורדו

למי יש כוח לזה?

טוב, אנחנו יודעים, יש מי שנהנים מזה, אבל חג אחרי שבת אחרי חג אחרי שבת, בכל חודש תשרי זה אותו הדבר, המארחת לא יוצאת מהסירים בזמן שכל האורחים נהנים, ואחרי שכולם הולכים, מנקים ומתחילים שוב עם הבישולים.

רוצים לגוון? נמאס לכם לרוץ בין הקניות לטיגונים, ובין הסידורים לבישולים?

בורדו מבשלים לכם שבת וחג, בכל שבת ובכל חג!

בקיבוץ משמר השרון נמצאת מעדניה וותיקה, איכותית וכשרה, שפועלת כבר 22 שנה. חדר אוכל שכולם מגיעים לאכול בו מידי יום אוכל מבושל, שגם תיירים, לקוחות פרטיים וחברות וארגונים הבינו, שאוכל של בית זה הדבר הטוב ביותר להזין את הגוף והנשמה באמצע יום עבודה או טיול בסביבה. בקיבוץ ניתן לערוך אירועים - ממסיבת מצווה ועד לאירוע חברה. בין אם זה בבריכה של הקיבוץ, במועדון או במתחם חדר האוכל, שירותי הקייטרינג של בורדו מככבים ולא משאירים אף דודה חמוצה, גם זו שתמיד יש בפיה תלונה או טרוניה.

אבל רגע לפני החגים, בורדו מבשלים לכם ים של טעמים חלומיים. פרט לכך שמבשלים כאן הכל - כל הסוגים והסגנונות מכל העמים והעדות, עם תפריט חג חגיגי כזה, חבל לבזבז כל דקה. בינינו, אחרי שתטעמו, תבינו עד כמה זו תהיה החלטה חכמה.

בורדו. יחצ,
מבשלים כאן הכל/יחצ

מי מבשל לכם במעדנייה המפורסמת של אזור עמק חפר?

בענף המזון של משמר השרון חדר האוכל שפועל לצד מעדניית בורדו תחת ניהולה של שלומית גפן, מנהלת הענף. על הפן התפעולי אחראי ארז קליינמן לצד הצוות המקצועי הכולל שף, טבחים מנוסים וקונדיטורית, שמי שמסתכל עליהם מהצד עשוי לחשוב שמדובר ביחידת תפעול אחת - כמו דבורים בכוורת. המומחיות של כל אחד מהעוסקים במלאכה מורגשת בפן הניהולי, התפעולי והקולינרי מה שמבטיח לכל לקוח לצאת מכאן שבע, מאושר ושבע רצון.

באשר לסוגיית הכשרות והבטיחות, האוכל נמצא תחת פיקוח והשגחה קבועה של טכנולוג מזון ושל משגיח כשרות. כחלק מהפעילות ההתנדבותית שיוזמים כאן לאורך כל ימות השנה, לרגל החג מעדניית בורדו תורמת לעמותת "מבשלים באהבה" מנות חמות לנזקקים.

בורדו מבשלים לכם את האוכל שתרצו לבקשתכם

טוב, התפריט כאן לא נגמר. אומנם מידי יום מכינים כאן מנות שונות, אבל כשמדובר בתפריט לחג או לשבת, באמת שתמצאו כאן הכל. באתר של המעדנייה תמצאו את כל המנות והתבשילים, המרקים, הסלטים, הפסטות, הפשטידות והקינוחים. זו רשימה קטנה למדי ביחס למה שמחכה לכם שם, ומה שבאמת מדהים הוא, שאתם יכולים להזמין את הכל בקליק.

אכן, בורדו השכילו לתת לקהל הלקוחות שלהם את האפשרות לבצע הזמנה אינטרנטית, כך שאתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית. באפשרותכם להיכנס לאתר, לעבור על התפריטים לשבת או לחג ולהזמין את כל מה שאתם אוהבים בכמות שאתם רוצים וצריכים. פרט למנות והמטעמים שתבחרו, תוכלו להוסיף מנות בריאות, מנות ילדים ואפילו יינות ומשקאות.

סגרנו לכם פינה כדי שתהיה לכם השנה הכי מתוקה ונפלאה.

צוות בורדו מאחל שנה טובה ומתוקה לכל בית ישראל ומזמין אתכם ליהנות מחג ישראלי משובח באווירה הכי נעימה וקלילה, שתשאיר לכם הרבה טעמים טובים וזיכרונות קסומים.

  • מוזמנים להגיע ולהנות ממטבח מגוון של אוכל מוכן וטרי שישאיר לכם טעם של עוד.
  • כתובת המקום: קיבוץ משמר השרון 40270
  • טלפונים להזמנות: 09-8983305, 09-8983306
  • ואל תגידו שלא אמרנו, אתם תתמכרו!
מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • אוכל מוכן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully