וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלות נפוצות על בחירת והתקנת ארונות אמבטיה

מוגש מטעם דיגיטאץ'

29.9.2022 / 14:35

בין אם אתם מחפשים ארונות אמבטיה מעוצבים או ארונות אמבטיה מודרניים, הנה 11 שאלות שחשוב לקבל עליהן מענה

ארונות אמבטיה הם החלק החשוב ביותר בחדר האמבטיה. הם הדבר הראשון שאנשים מבחינים בו כשהם נכנסים פנימה. עם זאת, בחירת הארונות הנכונים יכולה להיות משימה לא פשוטה. בין אם אתם מחפשים ארונות מעוצבים לאמבטיה, ארונות בסגנון כפרי או מודרני יותר, המידע הבא עבורכם.

איך לבחור ארון אמבטיה? מהם ארונות האמבטיה הנפוצים? מהם הטווחים של מחירי ארונות אמבטיה? ומה זה ארון אמבטיה תלוי? אלו הן רק חלק מהשאלות שצצות בראשם של אנשים כאשר הם מעוניינים לחדש את חדר המקלחת שלהם. בין אם תחפשו ארונות אמבטיה מעוצבים או ארונות אמבטיה מודרניים, הנה 11 שאלות שחשוב לקבל עליהן מענה.

ארון אמבטיה. canva,
ארון אמבטיה/canva

1. מה הצעד הראשון בבחירת ארון אמבטיה?
הצעד הראשון לבחירת ארון האמבטיה הנכון הוא, להחליט בשביל מה אתם צריכים אותו. בהתאם לכך, בחרו ארונות אמבטיה עם מספיק תאי אחסון עבור כל הצרכים שלכם.

2. איך לבחור ארון אמבטיה?
אם אתם שואלים איך לבחור ארון אמבטיה, יש לקחת בחשבון בראש ובראשונה את גודל החלל של המקלחת. לאחר מכן בוחרים את סוג העיצוב, מה שיצריך גם בחירת חומר הגלם שממנו הארון יהיה עשוי. ישנם ארונות עץ, ארונות מתכת וחומרים מרוכבים אחרים. בהתאם לתקציבכם, בחרו בארון שמתאים לצרכים שלכם.

3. מהם ארונות האמבטיה הנפוצים?
ארונות האמבטיה הכי נפוצים הם ארונות עשויי עץ, אבל ישנם גם סוגי ארונות כמו פורמייקה, אפוקסי, ארונות אמבטיה תלויים ועוד. בין לבין, תוכלו למצוא גם ארונות עשויי מתכת, שעשויים להחליד בתנאי מקלחת אם הם אינה איכותיים.

4. מה זה ארון אמבטיה תלוי?
בדיוק כמו שזה נשמע, ארון אמבטיה תלוי הוא ארון שמוברג או קדוח לתוך הקיר, והוא למעשה מהווה ארון אמבטיה מעוצב עם תאי אחסון רבים. את הארונות האלו ניתן לתלות במידה שאכן החלל מאפשר זאת מבחינת הגודל שלו.

5. מהם הגורמים שלוקחים בחשבון בבחירת ארונות אמבטיה?
ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת ארונות אמבטיה מעוצבים, ארונות אמבטיה מודרניים וסוגים אחרים. למשל, חומר, צבע, עיצוב וגודל. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את המומחיות של אנשי המקצוע שיתקינו את הארונות עבורכם.

6. כיצד לנהל תקציב עיצוב חדר מקלחת בחוכמה?
הצעד הראשון לשיפוץ חדר אמבטיה מוצלח הוא בחירת הארון הנכון. ובתוך כך, הדבר החשוב ביותר הוא לנצל את התקציב בחוכמה. ודאו שאתם יודעים כמה יעלו הארונות, האביזרים והכלים הסניטריים לפני שאתם נכנסים לתהליך ההתקנה.

7. מאילו חומרים מייצרים ארונות אמבטיה?
החומרים המשמשים לייצור ארונות אמבטיה מודרניים הם בדרך כלל עץ, מתכת או פלסטיק וחומרים מרוכבים אחרים. עם זאת, ניתן גם לייצר ארונות אמבטיה בהתאמה אישית ממגוון חומרי גלם אחרים.

8. כמה עולים ארונות אמבטיה?
מחירי ארונות אמבטיה מעוצבים יכולים לנוע בין הטווחים של כ-550 ₪ - 1,500 ₪ ומעלה, כאשר עלות ארונות לאמבטיה תמיד תשתנה בהתאם לסוג חומרי הגלם והמותג המייצר את הארונות.

9. מי מתקין ארונות אמבטיה?
בעוד שניתן להיעזר בחברות עיצוב ושיפוצניקים או אפילו קבלנים, אפשר גם להיעזר בנגרים עבור התקנת ארונות אמבטיה. כמו כן, נגרים יוכלו אפילו לבנות עבורכם ארונות בהתאמה אישית.

10. כמה עולה התקנת ארונות אמבטיה?
מחיר התקנת ארונות אמבטיה יכול לנוע בין הטווחים של כמה מאות שקלים בודדים. עם זאת, חלק מהחברות מציעות התקנה חינם בעת רכישת ארונות אמבטיה מעוצבים, ארונות אמבטיה מודרניים ועוד.

11. כיצד להוזיל עלויות ארונות אמבטיה?
בין אם אתם צריכים ארונות אמבטיה או התקנה של ארונות, אנחנו נמליץ לכם לערוך השוואת מחירים בין מותגים שונים ואנשי מקצוע. ככה תוכלו להוזיל מחירי ארון אמבטיה והתקנה. את השוואת המחירים תוכלו לבצע דרך האינטרנט, משהו שאמור לקחת לכם כמה דקות במקסימום.

לעיון בקטלוג מוצרים למקלחת ולאמבטיה של אתר Bathline היכנסו לקישור הבא - https://bathline.co.il

מוגש מטעם דיגיטאץ'
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully