וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת נזילות מים - בלי הרס קירות ורצפה

מוגש מטעם דיגיטאץ'

2.10.2022 / 8:50

הבעיה עם נזילות היא שהמיקום שלהן לא נראה בעין בלתי מזוינת. הצנרת הנמצאת בקירות או מתחת לרצפה, וגילוי המיקום המדויק זו משימה קשה מאוד. למרבה המזל, בגלל התפתחויות טכנולוגיות ניתן לבצע איתור נזילות ללא הרס קירות ורצפות

רטיבות בדירה היא כאב ראש רציני. מלבד הנזקים האסתטיים הברורים, רטיבות גורמת לנזקים משמעותיים למבנה ולתשתיות: היא מזיקה לבטון בבית, לריהוט ולתכולת הדירה וכן למערכת החשמל. בנוסף, רטיבות עלולה לגרום לסיכונים תברואתיים וזאת משום שעובש מעודד התפתחות מחלות נשימתיות בקרב ילדים. כיצד לאתר מיקום נזילה ולהתמודד עימה?

איתור מקור הנזילה - אז והיום

הבעיה עם נזילות היא שהמיקום שלהן לא נראה בעין בלתי מזוינת. הצנרת הנמצאת בתוך הקירות או מתחת לרצפה, ולפעמים אפשר להעריך פחות או יותר היכן היא נמצאת אך גילוי המיקום המדויק זה סיפור אחר לחלוטין. לכן בעבר כאשר היתה נזילה בבית, היה צורך בשבירת קירות ורצפות רק כדי לאתר את מיקום הנזילה, מה שמעכב ומסבך את הטיפול ויוצר ויוצר לא מעט בלאגן.

החדשות הטובות הן שבגלל התפתחויות טכנולוגיות ניתן לבצע איתור נזילות ללא הרס קירות ורצפות.

בדיקת נזילות מים. canva,
בדיקת נזילות מים/canva

בדיקת נזילות מים

לפני שאתם מזמינים מאתר נזילות יש לוודא קודם כל שאכן יש לכם נזילה בדירה. ישנם סימנים המעידים על קיומה של נזילה כגון כתמי עובש ולחות, אך סימנים אלו יכולים לנבוע מסיבות אחרות כגון אוורור לקוי של חללים עם לחות גבוהה, כגון חדר המקלחת או המטבח. מומלץ לבצע את הבדיקות הבאות כדי לוודא שאכן יש לכם נזילה בבית:

סגרו את כל הברזים בבית ואת ברז הניאגרה למשך הלילה, ובבוקר בדקו אם מונה המים עלה. במידה וכן, סביר מאוד שיש לכם נזילה. אם המונה לא זז ויש סימני רטיבות, כנראה שהבעיה נוגעת לאיטום.
בדקו אם מקור הנזילה או הדוד. במידה וכן, איש המקצוע הנדרש הוא טכנאי דודים.

סגרו את הניאגרה ובדקו אם שעון המים לא מסתובב. במידה והוא הפסיק להסתובב, אינסטלטור יוכל לטפל בבעיה בלי איתור נזילות..

איתור נזילות מים - כך זה מתבצע

במידה ואכן יש נזילה בבית וצריך לאתר את מיקומה, נדרש תחילה להבין באיזו מערכת נמצאת הנזילה. ישנן שלוש מערכות שיכולות לגרום לנזילה:
מערכת הביוב והקולחין
מערכת ההסקה (בבתים ישנים)
מערכת אספקת המים

לאחר שאותרה המערכת האחראית לבעיה, יש לאתר את מיקום הנזילה המדויק. כאשר הנזילה היא בצנרת פנים ביתית, נשתמש במצלמה תרמית המבחינה בנזילה באמצעות הפרשי טמפרטורה לאחר שמחממים את המים. אם מקור הנזילה הוא בצנרת מחוץ לבית, יש לרוקן את הצנרת ממים ולהחדיר לתוכה גז חנקן. לאחר מכן חיישן גם יאתר את מיקום הנזילה לפי מיקום דליפת הגז.

איתור ותיקון נזילות

חברת liquidity4all היא חברה המתמחה מזה כ-25 שנה באיתור נזילות, תיקון נזילות ושיקום נזקי מים. עם צוות מקצועי ומיומן והכלים הטכנולוגיים המתקדמים בשוק, המצליחה liquidity4allלאתר במהירות את מקור הבעיה עבור הלקוחות ולתקן אותה במהירות ובמחיר נמוך. לאחר ששירתה אלפי לקוחות מרוצים בינם לקוחות עסקיים גדולים ולקוחות פרטיים, קנתה לעצמה החברה מוניטין חיובי של חברה מקצועית המציעה סטנדרט שירות גבוה במחיר הוגן.

מוגש מטעם דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully