וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 דגשים לתחזוקת המטבח בבניין משרדים

מוגש מטעם דיגיטאץ'

2.10.2022 / 9:13

כשמדברים על תחזוקת מטבחים גדולים בבנייני משרדים, מדברים על לא מעט לכלוך, כלים מלוכלכים ורצפה שמצריכה שטיפה באופן קבוע. ואם זה נשמע לכם כמו הרבה עבודה, זה בגלל שזה באמת ככה. אז מה עושים?

אחזקת מטבח בבניין משרדים, שמשרת הרבה אנשים ויש בו הרבה לכלוך, יכולה להיות קשה. אנשים רבים אינם מקפידים לנקות היטב אחריהם, ובדרך כלל נהוג לחשוב ש"חברת הניקיון תטפל בכך". עם זאת, יש כמה דגשים שחשוב לקחת בחשבון.

כל עוד מדברים על תחזוקת מטבחים גדולים בבנייני משרדים, מדברים על לא מעט לכלוך, כלים מלוכלכים ורצפה שמצריכה שטיפה באופן קבוע. ואם זה נשמע לכם כמו הרבה עבודה, זה בגלל שזה באמת ככה במיוחד אם קיים במטבח ציוד כבד כמו מקרר חלביה או ציוד מסוג אחר. ולכן חשוב לבחור בחברת הניקיון הנכונה למשימה. אם כך, הנה הטיפ הראשון - בחירת חברת ניקיון למטבח בבניין משרדים.

מטבח בבניין משרדים. canva,
מטבח בבניין משרדים/canva

1. להעסיק חברת ניקיון עבור מטבח בבניין משרדים

אמנם אפשר להקפיד על אזור ייעודי לכלים מלוכלכים, להשתמש במגבונים לחיטוי כדי לנקות מקרר חלביה ולנקות את הכיורים לעתים קרובות, אבל אפשר גם להעסיק חברת ניקיון מקצועית. מטבחים הם החלק העמוס ביותר בבניין משרדים. הם משמשים להכנת מזון, אחסון מזון ומשקאות ולעיתים אף כחלל מפגש. כתוצאה מכך, מטבחים אלו יכולים להיות די מבולגנים מהר מאוד.

זו הסיבה שחשוב להזמין חברת ניקיון שתנקה את המטבח בבניין המשרדים שלכם. שכירת חברת ניקיון תבטיח שהמטבח שלכם יהיה תמיד נקי ומסודר. הצוות גם יבטיח שהמטבח יהיה סניטרי לחלוטין, מה שהופך אותו לבטוח יותר עבור אנשים להכין בו אוכל, כמו גם בריא יותר עבורם לאכול בו.

2. נקו את המקרר בקביעות

אין ספק, מקרר חלביה והמקררים באופן כללי, הם המקומות הכי מבורדקים במטבחים המשמשים כמויות גדולות של אנשים. חשוב לנקות את המקרר כי עם הזמן, חלקיקי מזון ועובש יכולים להצטבר על קירות המקרר. הצטברות זו עלולה לגרום לריחות לא נעימים ועלולה להכיל רמות גבוהות של חיידקים שעלולות לגרום לעובדים לחלות אם צורכים אותם.

כדאי לנקות את המקרר כל 4-6 שבועות או כאשר אתם מבחינים בריח לא נעים שמגיע ממנו. כדי לנקות את המקרר במטבח, התחילו בהסרת כל המדפים והמגירות כך שתהיה לכם גישה נוחה לקירות המכשיר. לאחר מכן, השתמשו בחומר ניקוי ייעודי.

4. שמרו על ניקיון הכיור והכיריים

לאחר שהברקתם מקרר חלביה ושטפת רצפות, חשוב לשמור גם על הכיור וגם על הכיריים נקיים ככל האפשר. ככל ששני החלקים הללו נקיים יותר, כך יקטן הסיכוי להתפשטות חיידקים. אמנם בכיריים של מטבחים אלו בדרך כלל לא נהוג לבשל, אבל אנשים כן מחממים את האוכל שלהם לעיתים באזורים אלו.
חשוב לזכור כי אזורים אלו הם אזורים עם תעבורה גבוהה, ולכן חשוב לנקות אותם באופן קבוע. יש לנקות את כיור המטבח לפחות פעם בשבוע. יש לרוקן את המדיח לאחר כל שימוש ולייבש את הכלים לפני החזרתם למדיח הכלים. כל עוד תקפידו על דגשים אלו, תוכלו להנות ממטבח נקי ונעים לאכול בו ולהתאסף בו.

מוגש מטעם דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully