וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דגשים חשובים להתקנת וילונות במשרד שלכם

מוגש מטעם דיגיטאץ'

2.10.2022 / 9:18

חשוב לדעת כיצד לבחור וילונות למשרד, החל מבחירת הצבעים, דרך הסגנון וכלה במחירי הווילונות השונים שיש בשוק. הנה מה שצריך לדעת

ןילונות הם דרך מצוינת להוסיף שכבה נוספת של פרטיות וחמימות למשרד, אבל הם גם פריט עיצובי לכל דבר. ולכן חשוב לדעת כיצד לבחור וילונות למשרד, החל מבחירת הצבעים, דרך הסגנון וכלה במחירי הווילונות השונים שיש בשוק. הנה מה שצריך לדעת.

ישנם שיקולים רבים שיש לקחת בחשבון בעת התקנת וילונות למשרד. לדוגמה, אתם צריכים לחשוב על סוג הבד שאתם רוצים, אורך הווילונות ובאיזה צבע הם צריכים להיות, אבל לא רק. אם אתם עומדים להזמין וילונות למשרד שלכם, ריכזנו עבורכם 4 דגשים חשובים בעת התקנת וילון משרד. אז אם מה מתחילים כאשר מדובר על התקנת וילונות למשרד? עם המידות.

וילונות במשרד. canva,
וילונות במשרד/canva

1. קחו מידות מדויקות עבור וילונות משרד

קודם כל, הכי חשוב למדוד את הגובה והרוחב של החלונות במשרד ולוודא שיש לכם מספיק מקום כדי להתקין את הווילונות שאתם רוצים להתקין. ברוב המקרים המחירים של וילונות משתנים בהתאם למידות שלהם, בהתאם לסגנון, סוג הבד המשמש לייצורם וכולי. אם מדובר בחלונות רבים ובווילונות גדולים, ייתכן שתוכלו להשיג הנחות או הטבות כלשהן על רכישת וילונות למשרד.

2. קחו מידות נכונות הכוללות את מוט הווילון

בזמן שאתם מודדים את מקום ההתקנה של הווילונות, הקפידו על מרווח של כ-2 - 3 ס"מ במדידות שלכם, כדי להשאיר מקום למוט הווילון. אם החלון צמיד לזווית הקיר ואין מקום למוט, שקלו להשתמש בפתרון אחר שאינו מצריך מוט. למשל, אתם יכולים גם לתלות וילונות ווים. וילון וו הוא וילון שאינו מצריך מוט.

3. כמה אור טבעי נכנס למשרד?

מלבד לקיחת מידות, ישנם גם גורמים רבים שיכולים להשפיע על מידת היעילות של הווילונות החדשים שהתקנתם במשרד שלכם. אתם צריכים לשקול כמה אור טבעי מגיע דרך החלונות וכמה פרטיות דרושה במשרד. אם יש לכם הרבה אור טבעי שנכנס דרך החלונות, אולי תרצו וילון שמסוגל לאטום. לחילופין, אם אתם נהנים מאור טבעי במשרד, בחרו וילונות מרושתים, חצי שקופים, דקים וכולי.

4. השוואת מחירים לפני התקנת וילונות במשרד

השוואת מחירים היא קריטית לבחירת וילון המשרד המתאים לכם. בכל הנוגע לווילונות למשרד, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה סופית. אחד הגורמים החשובים ביותר הוא המחיר. חברות שונות מציעות מחירים שונים עבור וילונות דומים, מה שעלול לבלבל. כדי לוודא שאתם מקבלים את העסקה הטובה ביותר, חשוב לבצע השוואת מחירים לפני התקנת וילונות למשרד.

5. קבלו מספר הצעות מחיר להתקנת וילונות למשרד

בהמשך למחקר השוק והשוואת המחירים, השתדלו לקבל לפחות 2-3 הצעות מחיר עבור התקנת וילונות למשרד. ככה תוכלו לוודא שאתם נהנים מהעסקה הנכונה ביותר לתקציב שלכם ולסוג הווילונות שאתם מעוניינים בהם. תוכלו לעשות זאת באינטרנט, מה שייקח לכם רק כמה דקות בד"כ.

מוגש מטעם דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully