וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לבחור טבעות אירוסין?

מוגש מטעם דיגיטאץ'

2.10.2022 / 10:28

בין אם אתם מחפשים טבעות אירוסין יוקרתיות כזאת או אחרת, מתכשיטנים או מחנות תכשיטים או בהרשת - חשוב לדעת מראש מה אתם רוכשים ואיזה סוג של אחריות אתם מקבלים על הטבעת

טבעת אירוסין היא טבעת היהלום, אולי אפילו אבן החן הפופולרית ביותר המשמשת בטבעות אירוסין, אך ניתן להשתמש גם באבני חן אחרות. אם חשובות לכם ההלכה והדת ואתם מתחתנים על פי המסורת היהודית, טבעת הנישואין, בניגוד לטבעת האירוסין, לא תכלול אבני חן אלא תהיה חלקה.

טבעות אירוסין עשויות לרוב ממתכות יקרות כמו זהב, עם יהלומים באיכות גבוהה ואבני חן אחרות משובצות בהן. הן נרכשות בדרך כלל מתכשיטנים או מחנות תכשיטים, אבל הן יכולות גם להיעשות לפי הזמנה באינטרנט, מה שעשוי לעיתים גם לחסוך בעלויות. ובין אם אתם מחפשים טבעות אירוסין יוקרתיות כזאת או אחרת, חשוב לדעת מראש מה אתם רוכשים ואיזה סוג של אחריות אתם מקבלים על הטבעת.

טבעת אירוסין. canva,
טבעת אירוסין/canva

טיפים לבחירת טבעת אירוסין

1. מה הסגנון המועדף עליה?
האם היא אוהבת וינטג' או סגנון יותר מודרני? האם היא מעדיפה זהב או כסף? האם היא עונדת הרבה תכשיטים או בכלל לא? האם היא אוהבת טבעות עם אבנים או יהלומים? קחו בחשבון את הסגנון וההעדפות שלה בבחירת טבעת אירוסין. ישנן טבעות אירוסין יוקרתיות יותר ופחות, מה שכמובן יתבטא גם בתקציב הטבעת.

2. קחו בחשבון את התקציב שלכם
כמה כסף יש לכם להוציא על טבעת אירוסין? המחיר של טבעת אירוסין תלוי באילו חומרים משתמשים, כמה הם יקרים ובאיזה סוג אבן חן משתמשים בטבעת. ודאו שאתם מבינים את טווחי המחירים, סקרו סוגים שונים וכו' (באינטרנט).

3. קחו בחשבון את האישיות
מהם כמה מהצבעים האהובים על בני הזוג או בנות הזוג שלכם? האם הם מעדיפים סגנונות מסורתיים או מודרניים? נסו לרגע לחשוב, מהם הבגדים המועדפים על בן או בת הזוג שלכם? ג'ינס וטי-שירט? אולי שמלות יוקרתיות? אם הסגנון יותר לכיוון הסטייליסטי, טבעות אירוסין יוקרתיות עשויות להיות אופציה.

4. התייעצות עם בני הזוג היא גם אופציה
הטיפ הזה רלוונטי רק עבור מי שסיכמו שהם מתחתנים, מה שאומר שאין צורך להפתיע אחד את השני. אם מדובר בהפתעה, לא ניתן להתייעץ, אבל כן ניתן לערוך מחקר שוק והשוואת מחירים, שזה סוג של התייעצות עם האינטרנט.

5. השוואת מחירים בין טבעות אירוסין
שנן סיבות רבות לכך שיהיה חשוב לבצע השוואת מחירים בין טבעות אירוסין יוקרתיות. כאשר אתם משווים מחירים בין טבעות אירוסין, אתם יכולים לקבל תחושה של מה השוק מתמחר עבור טבעות וכמה אתם צריכים להוציא. ולא פחות חשוב, אתם יכולים גם לברר אם יש מבצעים או הנחות שאולי תוכלו לנצל.

6. קבלו אחריות: ודאו שהיהלום והטבעת באיכות טובה
שקלו איזו מתכת תעדיף בת הזוג או בן הזוג, ודאו שהיהלום הוא באיכות טובה ותחשבו אם בני הזוג היו רוצים יהלום או אבן חן צבעונית מסוג אחר. ככה או ככה, קבלו תעודת אחריות המעידה על טיב ואיכות הטבעת שתרכשו.

HS יהלומים היא חברת טבעות אירוסין ותיקה ומקצועית בתחום, לצפיה בקטלוג המלא היכנסו לאתר https://hsdiamonds.co.il/

מוגש מטעם דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully