וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתעניינים בתהליך של מיחזור משכנתא? אנו נדאג שתחסכו זמן וכסף

מוגש מטעם דיגיטאץ'

2.10.2022 / 10:36

מחזור משכנתא הינו הליך בו סוגרים משכנתא קיימת ולוקחים במקומה משכנתא חדשה בעלויות נמוכות ובתנאים טובים יותר - מטרת המיחזור היא לחסוך כסף ולהתאים את החזרי המשכנתא למצב הריביות במשק ולשינויים הפיננסים

אז מה זה מחזור משכנתא?

משכנתא היא הלוואה שניתנת לפרק זמן ארוך עם ריבית קבועה או משתנה.

כשלוקחים משכנתא עם ריבית בגובה מסוים בנקודת זמן בחיים, מובאים בחשבון תנאים שונים כמו מצב השוק, המציאות הכלכלית שלכם והמציאות של מי שמעניק לכם את המשכנתא (ברוב המקרים זה יהיה אחד מהבנקים או חברת ביטוח).

את כל התנאים הללו משכללים ביחד ומקבלים החלטה שתלווה אתכם לטווח ארוך. אך במשך הזמן מצבכם האישי יכול להשתנות וכך גם התנאים בשוק משתנים: ערך הדולר, הריביות ומדדים נוספים, כמו גם ערך הנכסים והרגולציה כך שיש אפשרות לעשות הסדר משכנתא טוב יותר מזה שנעשה בעבר. כל הסדר שיציע לכם ריבית נמוכה יותר יחסוך לכם הרבה מאוד כסף ולעיתים גם יכול לקצר את זמן ההחזר של הסכום שנותר.

המעבר מהסדר משכנתא קודם להסדר חדש טוב יותר קרוי בשפה המקצועית "מחזור משכנתא".
המטרה של מציאת הסדר משכנתא חדש היא ליהנות מתנאים חדשים שלא היו בעבר וקיימים כעת ובאמצעותם לייצר הסדר נוח יותר ונכון יותר למצב הקיים.

כדאי לקחת בחשבון שפעולה של מחזור משכנתא ניתן לבצע יותר מפעם אחת עד לסיום ההלוואה כולה. מחזור המשכנתא יכול להיעשות באותו הבנק או בבנק מתחרה. על מנת לבחור היכן לעשות את ההסדרים יש לעקוב באופן מתמיד אחר השינויים בשוק ואחר התנאים וההזדמנויות החדשות המוצעות ע"י הבנקים וחברות הביטוח ולהתאים אותן לצרכים ולמצב המתאים לכם.

מדובר בעבודה שוטפת וקבועה אך מאוד משתלמת ומכיוון שלא לכל אחד יש את הזמן הסבלנות או הרצון לעשות זאת באופן שוטף ניתן לקבל את השירות הזה אצלנו באופן קבוע וכך לחסוך הרבה מאוד כסף וזמן.

המומחים שלנו יודעים איך לדבר עם הבנק ואיך להשיג את ההסדר המתאים ביותר.

בנק הוא גוף מסחרי לכל דבר הדואג לרווחיו, יועץ המשכנתא שיושב מולכם בבנק-אינו יועץ שלכם הוא היועץ של הבנק ודואג לאינטרסים של הבנק כמובן בשירותיות כלפיכם. אותו יועץ תמיד ישתדל להציע לכם הצעה שתהיה הכי משתלמת!- לבנק! גם אם תבואו בבקשה או באיום לעבוד עם בנק אחר ו"תכופפו" את הבנקאי הוא יבוא לקראתכם ויציע הצעה אחרת משתלמת לבנק, שעבורכם תימצא כהרבה יותר זולה וטובה. תרגישו שניצחתם וקיבלתם את מה שרציתם- כל עסק מסחרי רוצה שזאת תהיה ההרגשה שתלווה את לקוחותיו בסיום העסקה. השאלה האם הרגשתכם משקפת את הפוזיציה האמיתית שלכם?!

מיחזור משכנתא. canva,
מיחזור משכנתא/canva

מהו תהליך מחזור vמשכנתא?

כשמדברים על משכנתא בדרך כלל חושבים על הרבה טפסים ובירוקרטיה מעייפת ובעיקר על הרבה מאוד פרטים וזמן. במקרה של מחזור משכנתא אצלנו במרכז את רוב העבודה אתם בכלל לא צרכים לעשות. כל הסדר חדש טוב יותר ימצא לכם בהתאם לקריטריונים ולפרמטרים שעכשיו אתם כבר יודעים שאתם צריכים ומתאימים לכם.

מרגע שאתם מעוניינים שנמצא לכם הסדר טוב יותר אנחנו עוקבים עבורכם אחרי כל האפשרויות והתנאים וכשיש לנו הצעה טובה יותר עבורכם אנחנו מיידעים אתכם מיד.

לפעמים לא תרצו או תצטרכו לשנות את סכום ההחזר החודשי, או את תקופת ההלוואה כולה ורק תרצו להרוויח מאחוז הריבית הנמוך יותר ולפעמים תרצו גם לשנות את התנאים - אנו נפעל בהתאם למה שתבחרו.

בהתאם לצרכים שלכם ניתן לבחור את ההסדר לפי פרמטרים כמו סכום ההחזר החודשי או זמן פריסת ההלוואה כולה וכמובן גם גובה הריבית לתשלום.

בשלב הבא אחרי שמצאתם הסדר חדש ומתאים יותר, נפתח עבורכם בהליך שתכליתו סגירת המשכנתא הקודמת, באמצעות המשכנתא החדשה ומעבר להסדר של המשכנתא החדשה. מדובר בשלב בירוקרטי ומעיק אך אותו יעשו עבורכם המומחים שלנו ,כשהם מיישמים מול הבנקים או חברות הביטוח את הידע הרב בתחום הרגולציה הענפה בתחום המשכנתאות ופועלים ליצור הליך מזורז שבו תוכלו לקבל את הטוב ביותר במאמץ מינימלי.

למי מתאים מיחזור משכנתא?

בראש ובראשונה מיחזור משכנתא יתאים לכל מי שיש להם משכנתא :) גם אם לקחתם אותה לפני שנה וגם אם אתם כבר עשרים שנה משלמים את החוב.

כל שינוי בגובה הריבית יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף ולהיטיב את ההסדר המקורי עבורכם.
חשוב לזכור שאת ההליך של מחזור משכנתא ניתן לבצע יותר מפעם אחת לאורך חייה.

אם אתם חושבים שמשכbתא, משנלקחה היא צו ביצוע חלוט, שבצידו סנקציות קשות, אתם טועים ותשמחו לגלות שאפשר לעבור את הקיר הזה.

אם אתם חיים בתחושה שיכול להיות שעשיתם עסקה לא כל כך טובה על המשכתנא שלכם, או שאולי קצת לחצו עליכם ואו נהגו בכם בחוסר תום לב, אתם מוזמנים למחזר.

במידה וחלו שינויים במצב האישי והתעסוקתי שלכם ואתם מעוניינים לשנות את גובה ההחזר החודשי או התקופה של פריסת החוב.

במידה ואתם מעוניינים לקצר את משך פריסת החוב וכך לחסוך עוד כמה עשרות אלפי שקלים גם לכם תהליך של מיחזור משכנתא מתאים.

כתוצאה מהגדלת התחרות בין הבנקים ,הנכסים ואו שינויי החקיקה. בכל אחד ממרכיבי השינוי באופן נפרד וגם בכולם יחד, טמון פוטנציאל למיחזור משכנתא ולהשגת תנאי החזר טובים יותר על הסכום שנותר לכם עוד להחזיר.

לכן בכל פעם כשאתם נתקלים בעדכון בנושא כלכלי בעיתון או בטלוויזיה שווה לכם להרים טלפון ולשאול אותנו מה השתנה ואיפה הכי מומלץ לכם למחזר את המשכנתא שלכם- ממש כמו שאתם יכולים לנייד את מספר הטלפון הנייד שלכם מחברה לחברה בכל זמן שתרצו.

למה עם פורטל משכנתא חכמה?

מערכת היחסים שלנו עם המערכת הבנקאית מאפשרת לנו להשיג עבורכם את התנאים הטובים ביותר. אנו נבחן עבורכם את כדאיות המיחזור ונבצע עבורכם משא ומתן עם הבנקים השונים.

משכנתא לא לוקחים לבד. הבנק הינו הוא גוף עסקי אשר מטרתו למקסם את רווחיו. נציגי המשכנתאות בבנק פועלים משיקולי רווח וישווקו לכם משכנתאות במסלולים אשר בהכרח יניבו לבנק רווח כספי גדול.
אנו נחסוך לכם זמן יקר ובירוקרטיה מעייפת ובעיקר, נחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

מחזור משכנתא הינו הליך בו סוגרים משכנתא קיימת ולוקחים במקומה משכנתא חדשה בעלויות נמוכות ובתנאים טובים יותר - מטרת המיחזור היא לחסוך כסף ולהתאים את החזרי המשכנתא למצב הריביות במשק ולשינויים הפיננסים.

מחזור המשכנתא יאפשר לכם להקטין את ההחזר החודשי, או לקצר את משך חיי המשכנתא, בהתאם לצרכים המשתנים שלכם ליעדכם הכלכליים.

אנחנו בפורטל משכנתא חכמה שלנו יודעים להשיג עבורך תוצאה טובה מאוד בגיוס משכנתא ואו במחזורה בלי מאמץ מצידך. אנחנו יודעים למקסם את הנכסים שלך ולקבל תמורתם תנאים מיטביים.
במקרה של מחזור משכנתא נציג לך את החיסכון הצפוי לך ברמה חודשית וברמה מצטברת ונלווה אותך למימושו המלא. נמשיך ללוות את הנכסים שלך ובכל פעם שנמצא שיש אפשרות ליצור לך רווח נוסף,
נציג לך את הרווח האפשרי ונפעל למימושו עבורך. אנחנו מתווכים בינך לבין הבנקים המתחרים. הרווח שלנו הוא מהתוצאה שאנחנו משיגים בשבילך ולכן אנחנו נציגים שלך ולא של הבנקים.

הבנקים לא יכולים לפתות אותנו כי אנחנו מחויבים לזוז מהם לכל אלטרנטיבה טובה יותר. אנחנו בחרנו לייצג את הנכס שלכם ולהינות ביחד אתכם מההתחרות בין הבנקים בתחום.

מוגש מטעם דיגיטאץ'
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully