וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניתוח הגדלת חזה: המידע לנערה המתבגרת

מוגש מטעם דיגיטאץ'

2.10.2022 / 10:47

נערות רבות מעוניינות לבצע ניתוח הגדלת חזה - בשל מגוון סיבות. במידה וגילך פחות מגיל 18 ועלתה בראשך המחשבה לבצע ניתוח הגדלת חזה - המאמר הזה בשבילך

נערות רבות מעוניינות כיום, במיוחד לאור העידן הדיגיטלי, לבצע ניתוח הגדלת חזה מכיוון שהחזה שלהן קטן והן חושקות בחזה שופע כמו חברותיהן או כמו של דמויות אחרות שהן מעריצות מתוך רחבי הרשת. במידה וגילך פחות מגיל 18 ועלתה בראשך המחשבה לבצע ניתוח הגדלת חזה - מאמר זה מיועד במיוחד בשבילך וכתבתי אותו על מנת לציין בפנייך את המידע החשוב ביותר בנושא.

המגבלות בהגדלת חזה מתחת לגיל 18:

נערות מתחת לגיל 18 אינן יכולות לבצע ניתוח הגדלת חזה על דעתך עצמן בלבד והן נדרשות להסכמה של שני ההורים, במיוחד כשההורים גרושים.

בקשות חריגות לביצוע הניתוח לנערה שעדיין לא הגיעה לגיל 17 ייבחנו ויאושרו רק לאחר קבלת מלוא המידע בעל פה ובכתב מרופא המשפחה ולפעמים גם מפסיכולוג או מפסיכיאטר לגבי מצבה הפיזי והנפשי של המועמדת לניתוח, כדי לבחון את רמת הנחיצות והדחיפות של הניתוח. לעיתים יספיק מכתב מרופא הנשים שסיימת את ההתפתחות המינית שלך.

ניתוח הגדלת חזה לנערה המתבגרת. canva,
ניתוח הגדלת חזה לנערה המתבגרת/canva

חשיבות החזה בראשן של הנערות:

החזה, גודלו והנראות שלו משמעותי מאד בתפיסת העולם של הנערה המתבגרת. חזה קטן מקטין בצורה משמעותית את הביטחון העצמי שלה והיא מרגישה שונה, ילדותית ואפילו לא רצויה. זו הסיבה שחשוב לה מאד לבצע את ניתוח הגדלת החזה מהר ככל האפשר ומרגע שהיא החליטה על כך, היא תעסוק בכך יום ולילה ותעשה כל שניתן כדי לרתום את הוריה למשימה. היא מעוניינת שהם יאשרו את ביצוע הניתוח ויתמכו בה כלכלית ונפשית כדי שהיא תוכל להתחיל בתהליך תיאום הניתוח.

מהו תהליך הניתוח לנערות?

ניתוח הגדלת חזה לנערה זהה לניתוח שמבוצע בכל אישה בוגרת. ניתן לבצעו בהרדמה מקומית או מלאה וזאת בהתאם לבשלותה ורצונה של המנותחת העתידית. לעיתים, בנוסף לשתלי הסיליקון, יש צורך להזריק שומן עצמי בכדי לעצב את השד. בנוסף, ישנם מקרים בהם נדרשת הרמה קטנה עם צלקות עגולות סביב העטרות. בכל מקרה, אין לכם מה לדאוג לגבי תהליך הניתוח מכיוון שמידע מעמיק על כל זאת תשמעו בפגישת הייעוץ במרפאה שלי.

ההחלמה מהניתוח:

תקופת ההחלמה לאחר הניתוח אורכת מספר ימים והיא אינה משמעותית כלל!! בדרך כלל בהתאם לגודל השתל והיקף הניתוח ישנם מקרים בהם ייתכנו תחושת לחץ או תחושה ששריר החזה נתפס. לרוב, כדור לשיכוך כאבים כמו אקמול או אופטלגין יעלימו לחלוטין את הכאב במידה וקיים.
יתר על כן, מיד בתום הניתוח מתפתחת בצקת של החזה שמגיעה לשיאה כחודש לאחר הניתוח ויורדת באופן הדרגתי עד שהיא נעלמת לחלוטין כשלושה חודשים אחרי הניתוח. עליכן לדעת כי עד אז יש לחכות עם רכישת החזיות ובגדי הים החדשים.

החשיבות העליונה בתקופת ההחלמה היא מניעת דימומים ו/או הצטברות נוזלים סביב השתל, לכן אני ממליץ לנוח בשבועיים הראשונים לאחר הניתוח. אין מדובר במנוחה מוחלטת אלא רק הימנעות ממאמצים משמעותיים כמו הרמת משקולות בחדר כושר.

היום שאחרי ניתוח הגדלת חזה:

נערות רבות מחלקות את ימיהן עד מועד ביצוע ניתוח להגדלת החזה והתקופה הנוכחית שלאחריו, לאור החשיבות הרבה של נושא זה. רבות מהן תכננו וחלמו על היום שאחרי במשך שנים ארוכות. הגדלת החזה הייתה פסגת השאיפות שלהן וכעת עם הגשמת החלום הן מאושרות ומלאות בטחון עצמי. נערות שעברו ניתוח הגדלת חזה מרגישות הרבה יותר טוב לצאת מהבית, ללימודים, לבילויים ולחוף הים עם התוספת המהותית שנוספה לחייהן.

במידה והנכם הורים לנערה מתבגרת שמעוניינת בניתוח הגדלת חזה - חשוב לי לציין כי במהלך פגישת הייעוץ שתתבצע אצלי במרפאה אני מאבחן את בשלותה של בתכם לביצוע הניתוח ורק במידה ואהיה בטוח כי היא זקוקה לניתוח - אבצע אותו. במידה והניתוח אכן נחוץ אין סיבה למנוע מביתכן את השינוי המבורך. להפך, ככל שבתכם תקדים בביצוע הניתוח - גם היא וגם אתם תיהנו מהפריחה בביטחונה העצמי והשיפור המשמעותי בדימוי הנשי שלה ובדיומי הגוף שלה. בנוסף, במידה והנכם חוששים כי היא לא תוכל להניק בעוד מספר שנים, חשוב לציין שאין פגיעה ביכולת ההנקה העתידית.

אם ברצונכן להגיע אליי לייעוץ אתן מוזמנות לעשות זאת בעזרת יצירת קשר כאן באתר.
בהצלחה, ד"ר אופיר שיין.

מוגש מטעם דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully