וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להציע נישואים בצימר?

מוגש מטעם דיגיטאץ'

2.10.2022 / 12:28

כנראה שאחת הדרכים הרומנטיות להציע נישואין היא לעשות זאת בצימר. האווירה כפרית ועוטפת, הניחוחות של החופש באוויר ואין דבר יותר משמח מאשר 3 המילים הבאות: האם תינשאי לי? הנה המדריך המלא להצעת נישואין בצימר!

עומדים להציע נישואין בצימר? קודם כל, בדקו את סוגי החדרים והסוויטות השונים שיש במתחם הנופש. ואם אפשר, שוחחו על התוכניות שלכם עם הצוות לפני כן, כדי שיוכלו לעזור לתכנן את ההצעה. למשל, הצוות יוכל לעזור בפיזור בלונים או פרחים ברחבי החדר או על המיטה. מה עוד כדאי לדעת לפני שמזמינים צימר לזוגות ויורדים על ברך אחת? המשיכו לקרוא.

כדאי לברר מה כולל הצימר

כדאי לזכור, צימר לזוגות יציע שירותים שישתנו בהתאם למקום האירוח, אך הם בדרך כלל כוללים כל מיני מתקני נופש שונים וכן גישה למטבח פרטי או למטבח חוץ גדול שניתן לבשל בו. חלק מהצימרים מציעים גם גישה למתקני כביסה, Wi-Fi, טלוויזיה ותוספות אחרות כמו בריכות פרטיות או ג'קוזי שלא מפסיק לבעבע.
אין ספק שהצעת נישואין זה משהו מאוד רומנטי, אז כדאי גם לבחון תמונות שונות של המקום ולבדוק אם הוא מספיק מפנק עבורכם. ישנם צימרים יותר ופחות יוקרתיים, אז גם תיקחו בחשבון את נושא התקציב. מה עוד? בואו נדבר על טיפים להצעת נישואין בצימר במהלך סדנת בישול.

הצעת נישואים. canva,
הצעת נישואים/canva

צימר, סדנת בישול והצעת נישואין מושלמת
ישנן לא מעט סדנאות בישול שניתן להזמין לצימרים, כמו סדנת פיצות, סדנת גבינות, סדנאות להכנת שוקולד ועוד. תזמינו צימר לזוגות וסדנת בישול, במהלך הסדנה תשלפו את הטבעת ותרדו על ברך אחת. מי יסרב להצעה כזאת?

כדאי לדעת, חלק מהצימרים כוללים טבון להכנת פיצות ומאפים, מה שעשוי להיות מושלם עבור סדנאות אפייה בצימרים. אין משהו יותר מחבר ומאחד מאשר אוכל והכנת אוכל ביחד, אז לכו על זה ותבטיחו את ה-"כן" לאחר שתציעו.

אל תהיו שקופים, הסוו את ההצעה
לאחר שהזמנתם צימר לזוגות בצפון, שמעו לנו, שימו טבעת אירוסין בכיס לפני היציאה לצימר. אתם לא רוצים להתחיל להתעסק עם הטבעת במהלך הנסיעה או בעת הגעתכם לצימר, זה יכול ממש להרוס את כל ההפתעה שאתם מתכננים.

אם אתם רוצים להיות ממש חשאיים, אתם יכולים לקבוע את הצימר על תאריך מיוחד כלשהוא. למשל, יום הולדת. באופן הזה, בני הזוג לעולם לא יחשדו בהצעת נישואין, הם יחשבו שהצימר הוזמן למטרת חגיגת האירוע.

הצעת נישואין בזמן עיסוי בצימר
כדאי לדעת, חלק מהצימרים מציעים בריכת שחייה חיצונית ענקית ואפילו שירותי ספא לאורחים שלהם. אם אתם רוצים להפתיע עם הצעת נישואין, אתם יכולים לעשות את זה בזמן שבני הזוג מקבלים מסאז'. תוכלו לקבל עיסויים רפלקסולוגים, טיפול באבנים חמות ועוד. עם פינוק כזה, מי יגיד לכם "לא"?

מוגש מטעם דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully