וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לחסוך במס בצורה חוקית ולהימנע מעבירות פליליות?

מוגש מטעם דיגיטאץ'

2.10.2022 / 12:33

בעולם ובישראל, מס הוא חלק גדול מהעלות של עשיית עסקים. אין מה לעשות, אי אפשר להתחמק מתשלום מיסים, אבל עם זאת, לא כולם יודעים שאפשר לחסוך במיסים באופן חוקי ולהימנע מעבירות פליליות. כיצד עושים זאת? המשיכו לקריאה זריזה

רגע לפני שאתם מחליטים חלילה ללכת "נגד השיטה" ולהימנע מתשלומי מיסים, אתם חייבים לדעת שאם יתפסו אתכם זו תהיה עבירה פלילית שיש לתת עליה את הדין בבית המשפט. ולאחר שהבהרנו את זה, בואו נבין כיצד יועץ עסקי יכול לעזור לכם בהפחתת תשלומי המיסים שלכם. בין אם אתם עוסקים מורשים או חברה בע"מ, המידע הבא עבורכם והוא יחסוך לכם כסף בכיס. במילים אחרות, יגדיל לכם את הרווח השנתי.

כיצד יועץ עסקי יכול לעזור בהפחתת תשלומי המיסים?

יועץ לעסקים הוא מי שמייעץ, בין היתר, כיצד להפחית מיסים לחברה. יועצים אלו עוזרים באסטרטגיות, תכנון ותקצוב, כמו גם ציות לחוקי המס בצורה שתחסוך לכם כסף בכיס. בתוך כך, ישנן דרכים רבות שבהן יועצים עסקיים יכולים לעזור בהפחתת מס. לדוגמה, יועץ עסקי יכול לזהות מה ניתן לניכוי עבור לקוח, ולאחר מכן, לספק את הקווים המנחים לנקיטת הפעולות הנדרשות מול מס הכנסה.

במובנים רבים, יועץ עסקי יכול לעזור להפחית את תשלומי המס על ידי שימוש בכמה אסטרטגיות. למשל, היועצים יכולים להציע שירותי תכנון מס ולספק ייעוץ פיננסי ללקוחותיהם, מה שבתורו יכול לכלול גם ייעוץ לגבי השקעות, פרישה, נדל"ן ואסטרטגיות אחרות שיכולות לעזור להפחית את השפעת המיסים על הכספים של הלקוח.

איך לחסוך במס בצורה חוקית. canva,
כיצד רואה חשבון יעזור בהפחתת תשלומי המיסים?/canva

כל עסק חייב רואה חשבון
מדוע כל עסק חייב רואה חשבון, וכיצד רואה חשבון יעזור בהפחתת תשלומי המיסים? ובכן, מיסוי הוא חלק גדול מהאופן שבו עסקים מרוויחים כסף. אי אפשר להתעלם מחשיבותו של רואה חשבון לעסק, מכיוון שתכנון נכון של המיסים שלכם ישפיע ישירות על הרווחים בכיס בסוף השנה.

רואה חשבון מסייע בהפחתת תשלומי המס על ידי חישוב הניכויים המתאימים המותרים על פי חוק וסיוע בתכנון מס. כמו כן, רואי חשבון גם עוזרים במעקב אחר כל המידע הפיננסי עבור לקוחותיהם ומוודאים שהם עומדים בכל תקנות המס השונות בארץ.

לאסוף כל חשבונית מס שאתם מקבלים

שמעו לנו, אם אתם עצמאים ואתם רוצים לחסוך כסף בתשלומי המיסים שלכם, תאספו כל חשבונית מס שאתם מקבלים על כל רכישה. גם אם נראה לכם שמדובר סך הכול בכמה שקלים, דעו לכם שבסוף השנה החשבוניות האלו מצטברות ויכולות לזכות אתכם בלא מעט כסף.

גם אם ישנן רכישות שאינן מזוכות במס (כמו ירקות למשל), תאספו את החשבוניות בכל זאת. זאת, מכיוון שהן נכללות תחת הקטגוריה של "הוצאות". כאשר משווים את ההכנסות מול ההוצאות, מתקבל סכום המס שיש לשלם. וזו הסיבה לכך שחשוב כל כך לאסוף את כל החשבוניות שתקבלו במהלך כל חודש.

להתייעצות בנוגע להחזרי מס, או חסכון וייעוץ פיננסי אנו ממליצים על חברת ווינטקס.
לאתר לחצו: https://wintax.co.il

מוגש מטעם דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully