וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתור נזילות בבניין - כל מה שצריך לדעת

מוגש מטעם דיגיטאץ'

2.10.2022 / 12:38

איתור נזילות בבניין זה לא עניין קל, בטח אם אין לכם מושג כיצד עושים זאת. הלכת כמה וכמה כאשר הנזילה מתרחשת בבניין כולו, ולא רק בדירה ספציפית

קיבלתם הודעה שקיימת חריגה בצריכת המים של הבניין? יהיה עליכם לבדוק קודם כל האם ישנה נזילה שגורמת למצב שכזה. בשונה מצריכת החשמל שמשתנה כל הזמן, צריכת המים נשארת יציבה רוב הזמן. במקרה של חריגה ככל הנראה מדובר על דליפה אלא אם כן ישנה סיבה אחרת שתהיה מוצדקת. אם אינכם חושבים על סיבה מוצדקת, ככל הנראה ישנה נזילה שחובה להתמודד איתה.

איתור נזילות בבניין זה לא עניין קל, בטח אם אין לכם מושג כיצד עושים זאת. הלכת כמה וכמה כאשר הנזילה מתרחשת בבניין כולו, ולא רק בדירה ספציפית. ההתייחסות לנזילה בבניין שונה מההתייחסות לנזילה בדירה או אפילו בעסק. יהיה עליכם להבין כיצד תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו הנזילה כבר לא תטריד אתכם יותר.

מתי כדאי לבצע איתור נזילות בבניין?

כמובן שחייבים להיות כל מיני טריגרים שונים שידליקו לכם נורה אדומה טרם איתור נזילות. לא מספיק לחשוב כי ישנה נזילה בבניין, תצטרכו לשים לב לכל מיני סימנים שמעידים על כך. אז אילו סימנים מעידים בצורה וודאית על הימצאותה של נזילה? חשבון מים גבוה מהחשבון הממוצע מעיד ברוב המקרים על כך שיש נזילה בבניין. הרי אין סיבה שחשבון המים יגדל באופן דרסטי מבלי שתהיה לכך הצדקה שתוכלו לשים עליה את האצבע. במקרה שבו אתם רואים רטיבות בקירות הבניין ככל הנראה ישנה נזילה שמסתתרת מאחורי אחד הקירות. הבעיה היא שלא תמיד הדיירים מסתכלים על הדירות של הבניין כמו שהם מסתכלים על קירות הבית. אלה הם הסימנים הכי בולטים שבאמצעותם תוכלו לדעת כי ישנה נזילה בבניין עצמו.

איתור נזילות בבניין. canva,
איתור נזילות בבניין/canva

מדוע חשוב לבצע איתור נזילות מקצועי?

על סמך הסימנים השונים תוכלו לחשוד באופן כמעט וודאי כי ישנה נזילה בבניין. אך בו בזמן לא תהיה לכך חותמת עד שאיש מקצוע יגיד כי זוהי המציאות שאתם מתמודדים איתה. התחושות או המחשבות שלכם לא תמיד מתכתבות בצורה ישירה עם המציאות עצמה. איתור נזילות בבניין באופן מקצועי יאפשר לכם להפוך את סימני השאלה לסימני קריאה ברורים. לא רק שתוכלו לדעת כי אכן ישנה נזילה, גם תוכלו לדעת היכן היא נמצאת. לבד עם הידע הדל שעומד לרשותכם יהיה קושי רב להתקדם אל עבר המקום הרצוי. החוכמה תהיה לדעת להוציא את המקסימום מהבחירה הזאת שתאיר לכם את הדרך. אחרי בדיקה מקיפה תוכלו לקבוע טכניקת עבודה שתביא שקט ארוך טווח.

החשיבות של איתור ותיקון נזילות בבניין

הזמנת איש מקצוע לצורך איתור נזילות בבניין חשובה במיוחד. הרי אחרי שמתארים את הנזילה תהיה האפשרות לתקן אותה בצורה משביעת רצון. האינטרס לתיקון הנזילות בבניין אמור להיות אינטרס של כל הדיירים שנמצאים בו. הרי נזילה באזור מסוים בבניין עשויה להגיע לכל אחת מהדירות כי מדובר על מקשה אחת. עליכם להסתכל עליכם יחד עם ההסתכלות על דיירי הבניין כולו כיחידה משותפת שפועלת ביחד. השווי של הבניין והדירות שנמצאות בו עשוי לרדת בהתאם לחומרת הבעיה. נזילות לא רק נראות רע, הן גורמות להריסה של תשתית הבניין. פתאום תמצאו את עצמכם מתמודדים עם מציאות אחרת שאינכם מכירים אותה. החדשות הטובות הן שזה בידיים שלכם לפעול בצורה נכונה ללא דיחוי.

מי להזמין לבצע איתור נזילות בבניין?

שאלת מיליון הדולר היא מי אמור להזמין איש מקצוע כדי שיאתר את הנזילות השונות. כל אחד עשוי להפיל את האחריות על אדם אחר, מה שיסבך את המציאות כולה. אז מי באמת אמור לבצע את הפעולה הזאת? זה מאוד תלוי היכן בדיוק מתרחשת הנזילה או היכן מבחינים בסימנים אודותיה. אם מדובר על אזור משותף בבניין, ועד הבית הוא זה שאחראי לבצע את הפרוצדורה. ועד הבית יזמין את איש המקצוע, בעוד התשלום על העבודה יעשה מכספי הועד. במקרה שבו הנזילה מופיעה באחת מהדירות, האחריות תהיה בידיו של בעל הדירה. כמו כל בעיה אחרת, גם במקרה של נזילה יהיה עליו לנסות לפתור את הבעיה בהקדם האפשרי.

איתור נזילות במהירות - ללא עיכובים מיותרים

נדמה לכם כי הכל אתם יכולים לדחות עד שיהיה לכם זמן להתעסק עם העניין? אולי זה נכון כאשר אתם מתמודדים עם כל מיני דברים שונים שלא קשורים לנזילות מים. אך נזילות בבניין עשויות להחמיר כל הזמן, מה שהיה נכון בעבר לא בהכרח יהיה נכון גם היום. הנזילה בכל יום שעובר עשויה לשנות את פניה, כך שהפתרון שלה יהיה אחר ממה שחשבתם לעצמכם. לפיכך חשוב לבצע איתור נזילות בבניין בהקדם האפשרי על מנת לתפוס אותה בזמן. ככל שתקדימו לעשות זאת, כך תימנעו מהנזילה להפוך להיות חמורה עוד יותר. גם ככה מדובר על מצב לא נעים, אין סיבה שתהפכו אותו להיות בלתי נסבל. הזמינו מאתר נזילות מוסמך שיאתר את הנזילה שמטרידה אתכם מאחורי קירות הבניין.

מהו מחיר איתור נזילות בבניין?

בהקשר של מחיר איתור נזילות בבניין - קשה מאוד להגיע לתשובה אחת חד משמעית. הרי כל מקרה נשקל לגופו, וכל מציאות תהיה שונה לגמרי. גם אם נדמה לכם שהמצב בשליטה, המציאות מאחורי הקירות תהיה אחרת לגמרי. המחיר של איתור נזילות בבניין אמור לנוע בין 300 עד 800 ש"ח בהתאם למורכבות התהליך. כמובן שהמטרה שלכם תהיה לנסות להוזיל את המחיר עד כמה שאפשר כדי לא לשלם ביוקר. רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת ללא תחרות? הכירו את חברת תרמופלקס. החברה היחידה שתעשה הכל כדי לספק לכם הצעת מחיר משתלמת. הצעת מחיר זולה שלא באה על חשבון ביצוע העבודה עצמה שתעשה על פי כל הכללים. בסוף גם תקבלו אחריות ארוכה שתעניק לכם שקט למשך זמן רב.

מוגש מטעם דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully