וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזור ההייטק החדש - משרדים להשכרה בהוד השרון

מוגש מטעם דיגיטאץ'

19.10.2022 / 8:51

עם ההצלחה של אזור ההייטק החדש בהוד השרון, ניסינו לפצח את הנוסחה להתאמת המשרדים הנכונים ביותר לסוג החברה שלכם. בעזרת צוות המומחים של חברת אמי'ס - משרדים להשכרה, ריכזנו עבורכם את הדגשים הבאים, המשיכו לקרוא

משרדים להשכרה בהוד השרון של חברת 'אמי'ס'. (עיצוב פנים: אורלי דקטר). עודד סמדר,
משרדים להשכרה בהוד השרון של חברת 'אמי'ס'. (עיצוב פנים: אורלי דקטר)/עודד סמדר

איך בוחרים משרדים?

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה מעניינת בשוק ההייטק בישראל - יותר ויותר חברות הייטק בוחרות להתרחק מאזור מרכז תל אביב והרצליה, ובוחרות להתמקם מחוץ לבועה. הגורמים לתופעה ברורים - החברות גדלות, הביקוש למשרדים עולה בהתאם, וההיצע קטן. המחיר, כידוע, מאמיר בהתאם. על מנת לסבר את האוזן, ע"פ הערכות בשוק, שכר חודשי ממוצע למ"ר בתל אביב עומד על כ-170 ש"ח, בעוד מחוץ לתל אביב המחיר למ"ר יהיה 70 ש"ח.

לצד מחירי הנדל"ן, קשה להתעלם ממצוקת החניה ומהפקקים שמעיבים על שגרת היום של העובדים בעיר הגדולה. החברות נאלצות להמציא פתרונות לוגיסטיים יקרים שניתן לחסוך, והעובדים מתוסכלים מהקושי היומיומי. כל זאת מבלי להזכיר את עבודות התשתית שסיומן לא נראה באופק והופכות את השגרה לסיוט מתמשך.

התאמת המשרד לחברה שלכם, ולא להפך

אז למה בכל זאת יש חברות שמתעקשות על תל אביב? ישנן מספר סיבות. חברות הנשענות על מפתחים צעירים שגרים בעיר הגדולה ומתניידים בקורקינט למשרד, יעדיפו להתמקם בתוך כל ההמולה. גם חברות שזקוקות לקרבה פיזית כלשהי לשירותים במרכז העיר, יעדיפו את תל אביב. אם החברה שלכם, בכל סדר גודל שהוא, בנויה מעובדים בטווח גילאים משתנה ומסוגלת לעבוד גם מחוץ לעיר, משתלם ונכון הרבה יותר למקם את משרדכם באזורי ההייטק החדשים והמוצלחים בהוד השרון. כך, תחסכו כסף לחברה ותצליחו לייעל תהליכים בטווח זמן קצר.

במתחם ההייטק היוקרתי, הממוקם במתחם העסקים בהוד השרון, ניתן למצוא מגוון חללי עבודה להשכרה ע"י חברת אמי'ס. עם ריבוי המשרדים להשכרה בהוד השרון ובטבעת הסובבת את מטרופולין תל אביב, יש חשיבות גבוהה במציאת המשרד הנכון בהתאם לסוג העיסוק שלכם. רגע לפני שנדבר על דגשים בבחירת משרדים, נכיר את אמי'ס - משרדים להשכרה בהוד השרון במתחם העסקים החדש.

קצת על חברת אמי'ס

חברת אמי'ס מציעה מגוון רחב מאוד של חללי עבודה ופתרונות משרדיים, שירותים וכן אפשרויות השכרת משרדים בהוד השרון. באופן ספציפי לגבי מתחם העסקים בהוד השרון, חברת אמי'ס מאפשרת השכרת חללי עבודה הכוללים עמדות עבודה בצורות שונות, משרדים פרטיים ומרווחים, אופן ספייס, משרדי מנכ"ל, מתחם השכרה נפרד עבור עורכי דין. אמי'ס מציעה השכרת חדרי ישיבות בגדלים שונים, חדר לאונג' לפגישות בלתי פורמליות, ישיבות דירקטוריון, ישיבות מנהלים וחדרי סדנאות.

משרדי 'אמי'ס', הוד השרון (עיצוב פנים: אורלי דקטר). עודד סמדר,
משרדי 'אמי'ס', הוד השרון (עיצוב פנים: אורלי דקטר)/עודד סמדר

בנוסף, חברת אמי'ס מציעה חדר כושר מאובזר מאוד במתחם העסקים, כמו גם אגפים פרטיים לחברות גדולות, מתחם אשר נועד לאירועים, לאונג' עסקים מפנק, חדרי יוגה ופילאטיס. אם כל זה לא מספיק, אמי'ס מרחיבה את שירותיה ותפתח בקרוב מתחם ייעודי לאירועים בלבד (AMY'S EVENTS) אשר יושכר לחברות גדולות עבור אירועי חברה גדולים, ימי עיון, כנסים מקצועיים ועוד. עם כל המתקנים האפשריים, הבחירה בהשכרת משרד בהוד השרון הופכת לקלה הרבה יותר.

לסיכום - חמשת הדיברות להשכרת משרדים

לאחר שסקרנו את המצב בשוק ואת הצרכים בהתאם למציאות המשתנה, הרי לכם חמישה פרמטרים שחובה לקחת בחשבון לפני ההחלטה הסופית על השכרת המשרד שלכם:

1. גודל החברה - אם מדובר בתאגיד של מאות עובדים או שמא בסטארט-אפ בתחילת הדרך.

2. צרכי החברה - קרבה לשירותים מסוימים, יכולת עבודה מרחוק, שיטת עבודה היברידית או אחרת ועוד.

3. סקיילביליות - היכולת לגדול בהתאם לתחזיות החברה ותכנון לשנים קדימה.

4. נוחות - התניידות, קרבה לתחבורה ציבורית, חנייה, מסעדות ובתי קפה באזור ומתקנים לרווחת העובדים.

5. עלות מול תועלת - יוקר השכרת הנדל"ן למול התועלת מהשטח בפועל.

חדר ישיבות, משרדי חברת אמי'ס בהוד השרון. חשבון האינסטגרם amys.co.il,
חדר ישיבות, משרדי חברת אמי'ס בהוד השרון/חשבון האינסטגרם amys.co.il

לאחר שהכנסתם את כל הנתונים למשוואה, אנחנו סבורים שהתוצאה ברורה. הצטרפו לעוד עסקים הנהנים מחוויית עבודה יוצאת דופן במתחם העסקים בהוד השרון.

מוגש מטעם דיגיטאץ'
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully