וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפים לניקיון דירות שעברו שיפוץ

מוגש מטעם דיגיטאץ'

3.10.2022 / 8:19

אם אתם עומדים לעבור לדירה שעברה שיפוץ לאחרונה, חשוב לדעת כיצד לנקות אותה כמו שצריך. וכך גם רלוונטי לגבי דירות שאתם גרים בהן כרגע ועוברות שיפוץ, מה שיצריך טיפים ודגשים טובים לניקוי דירות אחרי שיפוצים

ראשית, הסירו ותפנו את כל הארגזים והרהיטים מהדירה. אתם תופתעו לגלות כמה יותר קל לעבוד ולנקות כאשר הסביבה שלכם מאורגנת ומסודרת. לאחר מכן שאבו את הרצפה עם שואב אבק יבש או שואב אבק רטוב אשר משלב ספונג'ה, אם יש כתמים על הרצפה. לאחר מכן, עבור ניקיון לאחר שיפוץ, השתמשו במגב קיטור, אם יש לכם אחד כזה בבית, כדי לנקות כתמים ולכלוך עקשן על הרצפה שלכם.

אפשר להשתמש בשיטות ניקוי ביתיות אחרי שיפוצים?

אכן, ניתן גם להשתמש בחומץ מדולל במים לכתמים עקשניים יותר, כמו גם תכשירי ניקוי ביתיים אחרים עבור ניקיון לאחר שיפוץ. אבל יחד עם זאת, בדרך כלל ההמלצה הכי חמה תהיה להסתייע בחברות ניקוי דירות אחרי שיפוצים.

בסופו של יום, ניקוי דירה משופצת זה משימה קשה. אתם צריכים להיות זהירים עם הרהיטים, הרצפות, הדקורציה שלכם, הצמחים והצבע על הקירות. ומכיוון שמדובר במשימה די מורכבת ועדינה, חשוב לדעת איך לנקות כל משטח ומשטח בדירה החדשה שלכם ואיך לעשות זאת נכון, כדי שלא תפגעו בכלום. באופן פעולה זה, ניקיון לאחר שיפוץ הופך קל הרבה יותר.

ניקיון דירות. canva,
ניקיון דירות/canva

מה כולל ניקוי דירה אחרי שיפוץ?

ניקיון לאחר שיפוץ הוא תהליך שמתחיל לאחר ביצוע עבודות הבנייה. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להסיר כל אבק ופסולת מהרצפות, השטיחים, הריהוט והחלונות. לאחר מכן צריך לשאוב את הרצפה, לנקות את כל המשטחים עם מטלית לחה או שואב אבק, ולבסוף, לשטוף את כל המשטחים במים וסבון וחומרי ניקוי ייעודיים לסוגי המרצפות שלכם.

כמו כן, ניקיון לאחר שיפוצים יכול לכלול גם הסרה, המסה וניקיון של שאריות בטון ופסולת שיפוצים. יש לקחת בחשבון, העבודה הזאת תהיה יותר קשה מניקיון רגיל ללא הסרת בטון, מה שגם מייקר את השירות וגם מאריך את משך הביצוע שלו. כלל האצבע הוא, ככל שהחברה תהיה מנוסה יותר, ככה היא תייעל ותזרז את התהליך.

כיצד לאתר חברת ניקוי דירות אחרי שיפוצים?

אם זה עתה שיפצתם נכס, אולי אתם תוהים כיצד לאתר חברת ניקיון דירות.הצעד הראשון הוא לחפש חברות באזור מגוריכם ולוודא שיש להן ניסיון בניקיון דירות. כמו כן, אתם יכולים למצוא ביקורות באתרים, בגוגל-עסקים, במדיות החברתיות ועוד.

לאחר שמצאתם כמה חברות שנראות מבטיחות, התקשרו אליהן ושאלו על התעריפים שלהן, מה הן מציעות ועד כמה הן זמינות לסוג העבודה שאתם צריכים לבצע. ובנוסף, מומלץ גם לבקר באתר האינטרנט של החברה, כדי לראות אם יש לה מידע על שירותיה או ביקורות מלקוחות קודמים.

מוגש מטעם דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully