וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LDD : החברה שתשביח עבורכם קרקעות ומי תהום מזוהמים

מוגש מטעם דיגיטאץ'

3.10.2022 / 8:55

תפקידן של חברות לייעוץ סביבתי הוא בעצם לוודא לפני כל פרויקט או הקמת מפעל שהארגון עומד להקים שהפרויקט בהלימה עם החקיקה והרגולציה שתפקידה לשמור על איכות הסביבה

כולנו מכירים מקרוב את משבר האקלים שנגרם כתוצאה מפעילות האדם. התחממות כדור הארץ והנזקים הממשיים שיוצרת התעשייה והאנושות נותנים את אותותיהם. בעיה סביבתית מהותית ובעלת השפעה מיידית על בריאות האדם היא זיהום הסביבה כתוצאה מפעילות תעשייתית, שבעיקר בעבר לא לקחה בחשבון את האפקטים השליליים ארוכי הטווח של הזיהום. למשל דלקים פוסיליים שכולנו יודעים שתורמים להתחממות כדור הארץ מכילים בהרכביהם השונים אחוזים רבים של חומרים רעילים ומסרטנים כגון החומר "בנזן" או MTBE. בני האדם כאינדיבידואלים, וחברות גדולות החלו להבין את החשיבות של הניסיון למתן את השפעת הזיהום. בארץ כפי שזה בעולם נחקקה חקיקה מחמירה בכדי למנוע זיהום חדש ולשקם זיהומי עבר באופן שישמור על בריאות האדם והסביבה. חקיקה חדשה ורגולציה זו נועדו למנוע מכדור הארץ להגיע לנקודת האל חזור, לשמור על בריאותנו, ולשמור את הכדור לדורות הבאים.

כשמדובר בחברות וארגונים גדולים, הם נעזרים בשירותיהם של חברות לייעוץ סביבתי. תפקידן של החברות לייעוץ סביבתי הוא בעצם לוודא לפני כל פרויקט או הקמת מפעל שהארגון עומד להקים שהפרויקט בהלימה עם החקיקה והרגולציה שתפקידה לשמור על איכות הסביבה. חשוב לציין, כי חוקי הסביבה שונים ממדינה למדינה. לכן, בהתאם לתחומי הפעילות של הארגון וסוג הפרויקט מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה לייעוץ סביבתי המתמחה בסטנדרטים תואמים לאזור הגיאוגרפי שבו מתבצעת הפעילות.

ביצוע סקר קרקע. canva,
ביצוע סקר קרקע/canva

למה אתם צריכים את שירותיה של LDD - חברה לייעוץ סביבתי?

1. חוסר יכולת - בשל החקיקה, הרגולציה והתקנות שהותקנו בשנים האחרות סביב הנושא של פרויקטים חדשים במיוחד בתחומי התשתיות והבנייה. הגוף העסקי לכשעצמו הוא בד"כ בעל יכולות שאינן כוללות הכרה עם החקיקה והתקנות הסביבתיות שמשתנות חדשות לבקרים. מה גם שלעיתים גוף עסקי צריך לעמוד בנהלים מרובים של מספר מדינות שונות, שכן הוא פועל באופן בינלאומי. לכן, על ארגונים כאלה להיעזר טרם ביצוע פרויקטים מהותיים בשירותיה של LDD- חברה לייעוץ סביבתי. כיום אף הבנקים לפני שהם מממנים פרויקטים בעלי השפעה פוטנציאלית שלילית על הסביבה, נדרשים לשקול את מתן המימון.

2. ראש שקט - LDD חברה לייעוץ סביבתי מתמחה בשלל תקנות איכות הסביבה העדכניות ביותר ומתעדכנת בכל שינוי שקורה בתחום, היעזרות בשירותינו תבטיח שתוכלו להקים את הפרויקטים השונים בראש שקט ולא יגרמו עיכובים או שינויים בפרויקט בשלבים מתקדמים בשל חוסר תאימות לדרישות הקיימות או אלו שנמצאות בשלבי חקיקה.

3. מינימום התעסקות בבירוקרטיה - מלבד התאימות, ישנם פרויקטים הדורשים קבלת אישורים משלל גופים במדינה על מנת להתחיל להוציאם לפועל, היעזרות בשירותיה של חברה לייעוץ סביבתי תבטיח שתקבלו את האישורים הללו בזמן הקצר ביותר ובמינימום משאבים להתמודדות עם ההליכים להוצאתם. גם לרגולטור קל יותר להתמודד עם גוף שמכיר את הרגולציה מאשר עם גוף שזה מקרוב התחיל ללמוד את הנושא.

4. תרומה להצלחת הפרויקט שלכם - תוכלו גם להשתמש בחברה שלנו לצורכי ייעוץ מקדים לפני הקמת פרויקט כלשהו. היועצים בLDD יוכלו לתת לכם חוות דעת מקצועית מניסיונם לגבי הפרויקט, מידת הצלחתו והמשאבים שתאלצו להשקיע על מנת לא לחרוג מהחקיקה הקיימת.

LDD חברה מובילה לייעוץ סביבתי:

LDD הוקמה לפני למעלה מ -20 שנים כחברת ייעוץ סביבתית בחברת LDD עובדים מיטב המוחות המנוסים בתחום הייעוץ הסביבתי. משך השנים הקימה החברה גם זרועות ביצוע לשיקום קרקעות (כמו חברת ביוסויל למשל) וצוותים בתוך החבר שהתמחו בביצוע שיקומים בפועל. הרקע הייעוצי עם הרקע הביצועי מאפשרים לחברה לתת ללקוח ייעוץ מותאם לצרכיו. בין אם מדובר בתעשיות ביטחוניות, תעשיות אנרגיה, מיזמי נדל"ן, חברות בנייה, אדריכלות ושמאות. ובין אם מדובר במשרדי הממשלה השונים.

LDD פועלת בסטנדרטים מקומיים ובינלאומיים על פי נהלים מקובלים של המשרד להגנת הסביבה, רשות המים, ה- ASTM וה-EPA האמריקאים לחקירה סביבתית ומתחייבת להמשיך ולעמוד בכל דרישה נוספת של הרשות הלאומית להסמכת מעבדות ושל מכון ההתעדה ומפעילה לשם כך מערכת איכות כפולה (ISO 9001 ו- ISO 17025), המבטיחה מתן שירות ללקוח בהתאמה לצרכיו.

LDD מנהלת פרויקטים בהיקפים משתנים, מאלפי דונמים במפעלים בטחוניים לשעבר, מאות דונמים במפעלי תעשייה פעילים וכאלו שנסגרו משך השנים, ובסקלה של דונמים בודדים כמו למשל בתחנות דלק. כשתבחרו לעבוד עם LDD תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהפרויקט שלכם עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר כאשר מצויינות מקצועית והשאת ערך ללקוח הם בראש סדר העדיפויות של החברה.

מוגש מטעם דיגיטאץ'
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully