וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שעוברים קבלו טיפים מהמומחים של "עומר הובלות"

מוגש מטעם weshow

12.12.2022 / 16:18

עומדים לפני מעבר דירה? כך תארזו ותפרקו את כל תכולת הבית בקלאס וכמעט באפס מאמץ

ככה עוברים דירה עם עומר הובלות/חברת Weshow

מעבר דירה אולי נשמע מרגש, אבל זה אף פעם לא מה שמצפים לו. ההליך יכול להיות מורכב - העברת בעלות על חשבונות, אריזה, הובלה, פריקה ועוד מטלות שעומדות על הפרק ניצבות ביניכם לבין ההתרפקות על הספה בדירה החדשה רגל על רגל.

כדי להקל עליכם ולעזור לכם בתהליך, צוות המובילים של "עומר הובלות", שעוסקים באריזה, הובלה ופריקה של בתים כבר יותר מ- 15 שנה נידב לכם את העצות הכי טובות לאריזה ופריקה של בית. לא תאמינו כמה קל זה יכול להיות, במיוחד אם יש לכם את עזרתם.

"גם הפעם עומר והצוות לא אכזבו וביצעו את העבודה במקצועיות רבה ולשביעות רצוני! הם הגיע בזמן שקבענו והחלו בעבודה באופן מיידי, מדובר בחבר'ה נמרצים וחביבים ונעים לעבוד איתם".

עומר הובלות. עומר מושאילוב,
עומר הובלות/עומר מושאילוב

ציוד אריזה
כדי לארוז בית, כדאי להצטייד בכמה סוגי ארגזים להכלת כל התכולה של הבית. ארגזים בגדלים שונים, יציבים ומאיכות גבוהה , יאפשרו לכם לשנע ולהוביל בצורה בטוחה ונוחה יותר גם את פריטי האומנות והחפצים הרגישים ביותר. אם יש לכם קופסאות פלסטיק פנויות, תוכלו לארוז בהן את החפצים השבירים והיקרים שלכם.

ציוד נוסף שאתם עשויים להזדקק לו כולל: סרט אריזה, ניילון בועות (פצפצים), קלקר, עיתונים ישנים, סדינים לעיטוף רהיטים, סמן, שקיות פלסטיק ותוויות.

סדר האריזה

התחילו עם חדרים ופריטים בהם אתם משתמשים בתדירות נמוכה יותר. אם יש לכם מחסן, זה מקום מצוין להתחיל בו. גם פריטים עונתיים שאינכם עושים בהם שימוש ניתן לארוז בשלב מוקדם יחסית. את האריזה ניתן להתחיל כחודשיים מראש. סביר להניח שאריזת ארגז אחד ביום תוביל אתכם אל מועד ההובלה מסודרים.

"מעבר דירה זו משימה לא פשוטה אבל עם עומר זו פשוט חוויה אחרת! עומר ביצע עבורי כבר מס' הובלות באזור המרכז ואני שמחה לספר שהוא לא אכזב אפילו פעם אחת!"

מיון ארגזים
ציינו על כל ארגז בכלליות מה ארזתם בתוכו - "בגדי קיץ של אבא", "כלי רחצה" או "מצעים" לדוגמה. כך תוכלו למיין את הארגזים בצורה שתקל עליכם את הפריקה. ביום ההובלה, תוכלו לבקש מהמובילים להניח כל קרטון במקום המיועד לו, וכך תחסכו מעצמכם הרבה כאבי גב. אל תשכחו לכתוב "שביר" היכן שצריך.

שקיות ניילון לנוזלים
עדיף להפחית ככל שניתן מוצרים נוזליים כמו מוצרי טואלטיקה וחומרי ניקוי לאלו שחיוניים בלבד. הניחו שקית ניילון על צוואר כל בקבוק, והבריגו בחזרה את הפקק. עטפו כל בקבוק בשקית נפרדת, קשורה, כך שאם הבקבוק ייפתח בטעות, תכולתו תישאר בשקית.

גלילים לכבלים
כולם יודעים כמה זה מרגיש להסתבך עם האוזניות בכיס. כדי למנוע בעיית חיווט מהסוג הזה עם כל הכבלים שאתם מאחסנים בבית, השתמשו בגלילי נייר טואלט, וארזו כל אחד בנפרד. סמנו כל אחד במדבקה וארזו את כולם בקופסה אחת.

עומר הובלות. עומר מושאילוב,
עומר הובלות/עומר מושאילוב

טיפים נוספים:
• רכזו את כל החפצים יקרי הערך בקרטון אחד. אותו הדבר בנוגע למסמכים חשובים כמו דרכונים, תעודות זהות וכדומה.
• השליכו חומרים מסוכנים בצורה בטוחה ותקנית. אלו כוללים חומרי הדברה, סוללות, צינורות פלורסנט וכדומה.
• במקום לזרוק, הכינו מכל הציוד שאינכם עושים בו שימוש ארגזי תרומה.

"עומר עמד בכל מה שסיכמנו! הוא הגיע בשעה שקבענו עם עוד 2 אנשי צוות שלו והם עבדו בהרמוניה נהדרת, כל אחד ידע את תפקידו, לא היו חילוקי דעות והכל עבר חלק וזריז".

seperator

רגע, יכול להיות שאתם לא רוצים לעשות את זה לבד, שכל זה עדיין מרגיש גדול עליכם, ואולי פשוט אין לכם זמן או סבלנות להתעסק בזה.

אם זה המקרה (או אחד מהם), באפשרותכם להיעזר בחברת "עומר הובלות". בחברה צוותים מיומנים ומקצועיים, שעובדים יחד הרבה מאוד שנים, ומנוסים גם בהובלת חפצים יקרי ערך, פריטי אספנות, יצירות אומנות, פסנתרים, רהיטים מכל הסוגים ועוד. עיקר פעילות החברה באזור קיסריה, זיכרון יעקב, נתניה ופרדס חנה, אך גם לאילת הם הגיעו.

החברה מתמחה בהובלות מאסיביות של בתים, ומציעה שירותי מנוף, אריזה ופריקה. צוות המובילים מגיע עם כל הקרטונים וציוד האריזה הנדרשים, ודואגים לארוז את כל תכולת הבית מא' ועד ת', וכן לפריקה בבית החדש, בכל מקום שתגידו.

אל חשש, עם עומר הובלות ניתנת לכם אחריות מלאה על כל נזק, ולו הקטן ביותר.

לדף הפייסבוק של "עומר הובלות"
לפרטים והזמנות: 050-756-2288


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
weshow instagram
weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • מעבר דירה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully