וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה העסקית שהפיצה את הריח מאילת לכל המדינה

מוגש מטעם weshow

6.10.2022 / 16:29

יש מי שצמח בתקופת הקורונה. בואו לגלות את הצעד העסקי שהציל את "נמרוד מפיצי ריח" מהשפל שחוותה העיר אילת והביא את מוצרי החברה לכל בית ועסק בישראל

נמדור מפיצי ריח/צילום סטילס: נמרוד נחמן. וידוא- חברת weshow

אפשר לומר שתושבי העיר אילת חוו את הפגיעה העסקית הקשה ביותר במהלך תקופת הקורונה. עם שיא באחוזי האבטלה (יותר מ- 40%), טיסות מושבתות ואפס פעילות בתחום התיירות, אין עיר שנפגעה בצורה נואשת כל כך.

עם זאת, דווקא בזמני משבר, יש מי שהצליחו לזהות הזדמנויות ולצמוח, ביניהם נמנה נמרוד נחמן, הבעלים של המותג "נמרוד מפיצי ריח", שהחליט, שהפעילות העסקית שלו לא צריכה להיפגע בגלל שהעיר מושבתת. כדי להציל את העסק הוא הבין, כמו רבים אחרים, שהזירה הדיגיטלית היא המקום לצמוח בו. הוא מספר: "זה מסוג הדברים שדחיתי הרבה מאוד זמן, פשוט בגלל שלא היה לי פנאי לזה, וכמו שקרה להרבה אנשים בארץ ובעולם, גם אצלי הפעילות העסקית נפגעה, מה שהביא אותי לתובנה, שהעולם ממילא הולך לשם, ושהפעילות העסקית שלי חייבת לעבור מסך".

מאילת צפונה, נמרוד מפיצי ריח מגיעה כעת לכל מקום במדינה

נמרוד מפיצי ריח. נימרוד נחמן,
נמרוד מפיצי ריח/נימרוד נחמן

המותג הריחני הפך מזמן לשם דבר באילת, אך בשנתיים האחרונות נראה שחדר כמעט לכל בית, משרד ועסק בישראל. עם מיטב מוצרי פרימיום, שמשווקים דרך האתר ומגיעים עד לבית הלקוח או לתיבות ה- boxit לאיסוף עצמי, נראה שנמרוד תפס פלח מכובד מהשוק הכי נעים במדינה.

פרט לכך שניתן למצוא כאן מפיצי ריח מגוונים ומוצרי טיפוח טבעיים, נמרוד מקפיד לייבא מכשירים מתקדמים. לא תאמינו, אבל גם את מפיצי הריח בבניין המשרדים הענק בתל אביב אפשר לתזמן באמצעות אפליקציה, כי מה שנוח יותר תמיד יהיה טוב יותר, ובנוח הכוונה לכל מה שניתן לשליטה מהנייד. נמרוד: "הקידמה לא פוסחת על שוק מפיצי הריח, וכיום ניתן לשלוט במכשירים בלחיצת כפתור, לתכנת את פעולתם באופן דיגיטלי וליהנות מיישומים שמותאמים אופטימלית לצרכים המשתנים בחלל".

מסתבר שלריח יש השפעה מכרעת על המחשבות והרגשות שלנו, וזה משליך על חוויית הלקוח

נמרוד מפיצי ריח. נימרוד נחמן,
נמרוד מפיצי ריח/נימרוד נחמן

נמרוד: "מכיוון שמגפת הקורונה הגבירה את ציפיות ההיגיינה, חיוני שלקוחות, עובדים ומבקרים יהיו וירגישו בטוחים כשהם מבקרים בחנות, בעסק או במשרד. כדי להבטיח את הבטחון הזה, כדאי להתחשב במספר גורמים, ביניהם גודל וסוג החדר, רגישויות לריחות, כמות זרימת האוויר בחלל, אף שיקולי קיימות.

אבל בפועל, לחוש הריח שלנו יכולה להיות השפעה גדולה מאוד על מה שאנחנו חושבים. רוב העסקים נוטים לתעדף את החושים האחרים בעת עיצוב החלל והאווירה, ולעתים קרובות מתעלמים מכוחו של הריח".

יש משהו בדבריו. בסקרים שונים שנערכו במרכזי מסחר שונים נמצא כי 71% מהלקוחות מאמינים שריח רע הוא סימן לשיטות ניקיון לקויות, מה שמוביל לתפיסות שליליות לגבי המתקנים. לא רק שהריח יכול להתקשר במהירות לתגובות רגשיות, אלא שהוא מהווה מבחינת האנשים האינדיקטור המדויק ביותר לניקיון.

עוד נמצא, שמערכות טיפול באוויר פועלות ביעילות לא רק בנטרול ריחות רעים ושמירה על ריח רענן של מרחבים שונים, אלא הן ממלאות תפקיד חיוני בשיפור זרימת האוויר ומניעת התפשטות של חיידקים ווירוסים שעלולים להיות באוויר, מה שמסייע לשמור על הבריאות והרווחה של המבקרים והעובדים בסיכון.
נמרוד: "כשבוחנים את חוויית הלקוח או באי האתר, חשוב לקחת בחשבון, שלעיתים קרובות, אנו זוכרים את הריח פי שניים ממה שאנו זוכרים את המראות והקולות שסביבנו. עובדה זו לכשעצמה מבהירה את החשיבות של נושא הריח בחללים, וכיצד הוא עשוי להשפיע על היבטים שונים החל מהסיכוי לסגור עסקה ועד ליצירת מוניטין בקרב הקהל שמגיע אל החנות או בית העסק.

דבר נוסף שחשוב להדגיש בהקשר זה הוא, ששינוי הניחוח מעת לעת מונע עייפות בקרב צוות העובדים והמבקרים במקום. לצד תכשירים מפיצי ריח ניתן לשלב גם תכשירים מנטרלי ריחות לא נעימים, שנועדו לשלוט ביעילות בריחות לא נעימים מבלי לגרות בעלי רגישויות או אלרגיות".

אז כמו שאתה מפיץ ריחות, אתה גם מפיץ את המוצרים שאתה מייבא ומייצר, ולאחרונה הפצת גם קמפיין מרעיש בכיכובו של אלעד הקטן.
נמרוד: "נכון. הגיע הזמן לנער את אבק הקורונה ולהסתער. אם יש משהו שלמדתי זה שהזירה הדיגיטלית היא הזירה העסקית עם הפוטנציאל הגדול ביותר עבורי, ואני מתכוון לעשות כאן הרבה רעש, אבל בעיקר להשאיר ריח טוב. אני ממשיך לקיים את ההבטחה למוצרי פרימיום איכותיים, ולא פחות מזה".

טלפון ליצירת קשר: 0545581680

לאתר >>>

לעמוד הפייסבוק >>>

לעמוד האינסטגרם >>>


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
weshow instagram
weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully