וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך למשכנתא בתנאים טובים למגזר הערבי, הדרוזי והצ'רקסי

מוגש מטעם weshow

6.10.2022 / 17:29

גלו איך "מ.א.ז פתרונות פיננסיים" בונים קרקע תחרותית בתחום המשכנתאות עבור המגזר הערבי, הדרוזי והצ'רקסי, כדי להבטיח להם יותר הזדמנויות ותנאי משכנתא טובים יותר.

מאז פיתרונות פינסיים/חברת weshow

מג'ד אבו זידאן עוסק כבר 7 שנים בתחום הייעוץ למשכנתאות, אך להבדיל מרבים אחרים שנכנסו לתחום זה, הוא מגיע מעולם הייעוץ העסקי והכלכלה. מג'ד הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול, בוגר הכשרת יועצי משכנתאות מהמכללה האקדמית גליל מערבי ובוגר הכשרת יועצים עסקיים מהאוניברסיטה הפתוחה. חברתו "מ.א.ז פתרונות פיננסיים" היא הראשונה מסוגה, שמתמחה בקהל הערבי, הדרוזי והצ'רקסי בישראל.

הקשיים שהמגזר הערבי נתקל בהם לא קיבלו התייחסות מעולם

את האתגרים שעימם המגזרים הללו מתמודדים, מכיר מג'ד מבית. לא אחת הוא נתקל בחברים וקרובי משפחה שמבקשים לקבל משכנתא, אך מסורבים בשל קשיים שמערימות עליהם המועצות המקומיות. לדבריו, הבנק והמועצה המקומית הם שני גופים שונים שלא צריכים להיות תלויים זה בזה, ובכדי שאדם יקבל משכנתא, הוא צריך לעמוד בדרישות סף, שלא כוללות את המועצה המקומית. בפועל, נראה שהדברים מורכבים יותר.

בשל כך, מג'ד עמל ימים כלילות במטרה לפתור את המורכבות שכלל המגזר מכיר מזה שנים רבות. לשמחתו, הוא כבר גייס שלושה בנקים גדולים, שמוכנים לספק משכנתאות ומוצרים פיננסיים נוספים. כעת הוא עושה כל שביכולתו כדי לגייס בנקים נוספים ולהגדיל את התחרותיות בשוק. "התהליך בהתהוות", הוא מספר לי, "המטרה שלי היא לפתוח לקהל הרחב את כל האפשרויות. ככל שהתחרותיות בשוק תגדל, כך הלקוחות שלי יוכלו, בסופו של דבר, לקבל תנאים טובים יותר, לבחור במה שהכי נכון עבורם מבלי להתפשר על תנאי ההלוואה ולקבל יותר כוח מול המערכת".

ייעוץ משכנתאות, פתרונות פיננסיים ושירותים משלימים

כדי לסייע לאנשים בתהליך לקיחת המשכנתא מג'ד מארגן כנסים והרצאות, אליהם הוא מזמין חיילים משוחררים וזוגות צעירים. הוא מסביר: "חשוב לי שאנשים יידעו מהמגיע להם. פרט לכך שאני מספק להם ליווי וייעוץ, אני מנגיש עבורם את המידע, כך שיהיו מודעים ויוכלו לקבל החלטות פיננסיות חכמות, שיטיבו עימם בטווח הארוך. אני יכול לתת את השירות הסטנדרטי של ליווי ללקיחת משכנתא, אבל מה שבאמת חשוב לי זה לרתום את האנשים לתהליך, כך שיידעו בדיוק מה הם מקבלים, מה הם מרוויחים ואיך זה מועיל להם. ללא הידע, הם עלולים לקחת החלטות שגויות, וגם אם הם סומכים עלי, אני לא רוצה שהם יהיו מובלים. בסופו של דבר, זה הכסף שלהם, זו ההחלטה שלהם והיא תשפיע על החיים שלהם לאורך הרבה שנים. הם חייבים לדעת מה ההשלכות, להבין את התהליך על כל מרכיביו ולהיות שלמים עם כל החלטה".

למה כדאי להם לפנות ליועץ פרטי מלכתחילה? האם היועץ מטעם הבנק לא יכול לספק להם את כל המידע שנחוץ להם?

מג'ד: "הוא יכול, אבל אין לו אינטרס אמיתי לעשות את זה. יועץ המשכנתאות מטעם הבנק מקבל את המשכורת שלו מהבנק, ולכן הוא לעולם ישרת את האינטרס הבנקאי. פרט לכך, היועץ הבנקאי לא זמין ללקוחות רוב הזמן, והמקצועיות שלו נמדדת לפי הרווחיות שהוא מספק לבנק, לא ללקוח. בפנייה ליועץ פרטי, הלקוח מבטיח לעצמו יועץ שזמין לו כל הזמן, ושדואג אך ורק לאינטרס של הלקוח. בנוסף, הוא מקבל גם שקט נפשי, כי היועץ דואג לטיפול מול כל גורמי החוץ והלקוח לא צריך להתרוצץ בכלל".

גם המגזר העסקי נהנה מהשירות של מ.א.ז פתרונות פיננסיים

העובדה שמג'ד מתמחה גם בייעוץ עסקי, מאפשרת לו לעבוד בהצלחה גם עם בעלי עסקים שמחפשים דרכים להשקיע את כספם, לשפץ עסק קיים, להרחיב אותו וכדומה. עד היום הספיק לגייס מאות מיליוני שקלים לעסקים וללוות מאות משפחות בדרך לגיוס משכנתא עבור בניית בית או שיפוץ, סגירת הלוואות, פתיחת עסק, מימון טיפולים רפואיים ועוד.

בנוסף, מג'ד מלווה יועצי משכנתאות צעירים, מרצה אורח בקורסים של יועצים עסקיים ויועצי משכנתאות, גם מחוץ למגזר הערבי. בקרוב, הוא עתיד לפתוח קורס ייעוץ משכנתאות, שמתמחה במגזר הערבי, הצ'רקסי והדרוזי. זה קורס ראשון מסוגו בארץ, במסגרתו הוא יכשיר את היועצים כיצד לנהל את העסק שלהם, כך שיוכלו ליהנות מכל יתרונות המקצוע.

ראיתי שהשקת קמפיין מיוחד לקידום הקורס

מג'ד: "נכון. גייסתי את אלעד הקטן לקידום העסק והקורס החדש שאני פותח בקרוב. היה יום צילומים מהנה, והתוצאה יצאה מעל המצופה. רציתי לעשות הרבה רעש, וזה הצליח!

לכרטיס ביקור >>>

לעמוד הפייסבוק:>>>


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow:
weshow instagram
weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully