וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תמנעו מנזילות בחורף הקרוב

מוגש מטעם צוות המומחים

27.10.2022 / 16:39

יש לכם נזילה בבית? מאמר זה ילמד אתכם את כל מה שצריך לדעת על מניעת נזילות מים בבית וחדירת מים עקב סיבות שונות

הסיבה השכיחה ביותר לחדירת מים לבית נובעת מאיטום מבנים לקוי, ואת בדיקת האיטום שלכם אתם תצטרכו לבצע לפני שהחורף מתחיל. הסיבה השנייה לנזילות מים היא, בעיות בתשתיות האינסטלציה והמים בבית או במשרד. מה חשוב לדעת בנושא?

חדירת מים לבית עלולה להוביל לבעיות חמורות כמו צמיחת עובש ואפילו בעיות מבניות. אם חודרים מים לביתכם דרך הגג או הקירות, תצטרכו לתקן זאת אצל קבלן איטום מקצועי. אבל אם יש לכם נזילת מים בתוך הבית, תצטרכו מומחה איתור נזילות ברוב המקרים, קבלן ביוב, שרברב וכולי. יש לכם נזילה בבית? מאמר זה ילמד אתכם את כל מה שצריך לדעת על מניעת נזילות מים בבית וחדירת מים עקב סיבות שונות.

אינסטלטור. canva,
אינסטלטור/canva

קחו בחשבון שנזילות מים נוטות להחמיר אם לא מטופלות
אתם בוודאי מודעים לעובדה שיש הרבה אנשים שנאלצים להוציא הרבה כסף על תיקונים יקרים לבתיהם בגלל נזילות מים. הסיבה לכך היא, שנזילות מים נוטות בדרך כלל להחמיר אם לא מטפלים בהן כשהן מתרחשות. אם אתם בחיפושים אחרי מומחה איתור נזילות מים, חשוב לזכור כי ישנן דרכים רבות לאיתור נזילות מים, אך לא תמיד קל לאתר אותן.

ישנם כלים רבים ושונים שניתן להשתמש בהם לאיתור נזילות מים. הנפוצים שבהם כוללים מדי לחות, גלאי לחות וכן מצלמות תרמיות שגם נקראות מצלמות אינפרה אדום. לרוב, גלאי לחות הם הכלי הבסיסי ביותר לאיתור נזילות מים. תהליך זה יכול לתת מושג כללי היכן אתם עלולים למצוא נזילה בבית או במשרד שלכם.

מומחה איתור נזילות ע"י מצלמה תרמית
מומחה לאיתור נזילות עם מצלמה תרמית הוא איש מקצוע המשתמש בטכנולוגיית אינפרה אדום לאיתור נזילות מים. מצלמות תרמיות מסוגלות לזהות הפרשי טמפרטורה וניתן להשתמש בהן גם כדי למצוא את מקור הנזילות.

מומחה איתור נזילות עם מצלמה תרמית הוא חלק חשוב בתהליך תיקון נזילת המים שלכם. תפקידו של המומחה הוא לאתר ולתקן נזילות בצנרת, במכלים שונים, בכלים סניטריים, מתחת לריצוף, בתוך הקירות ובציוד אחר. בתוך כך, המומחה ישתמש במצלמה תרמית כדי לזהות שינויי טמפרטורה המתרחשים כאשר האוויר בורח מהדליפה.

הדרך לתקן נזילות מים - מי מסייע בכך?
אנשי מקצוע שמתקנים נזילות מים הם אינסטלטורים, קבלני ביוב וגם שיפוצניקים. לאנשי מקצוע אלה יש את הכישורים לזהות, לתקן ולמנוע דליפות לקראת החורף. בתוך כך, השלב הראשון הוא איתור מקור הנזילה. ניתן לעשות זאת באמצעות מצלמת אינפרה אדום, שיכולה לזהות חתימות חום המציינות היכן יש נזילת מים בקרבת מקום.

השלב הבא הוא לאתר היכן נמצא הצינור או המתקן שגורם לנזילה, ולאחר מכן למצוא ולהחליף אותו בחדש. לאחר שעבודה זו הושלמה, הגיע הזמן לשלבי ניקוי ומניעה כגון הסרת כל רטיבות שנותרה מהמשטחים, איטום, הסרת עובש וכולי.

מוגש מטעם צוות המומחים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully