וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קישורים לקידום האתר - 5 טיפים לרכישה ובניית קישורים נכונה

מוגש מטעם צוות המומחים

27.10.2022 / 16:48

קישורים הם עמוד השדרה של SEO מכיוון שהם מספקים מידע רב ערך על אמינות האתר וכוח הדירוג שלו במנועי חיפוש כמו גוגל. אי לכך, שירות בניית קישורים נדרש כאשר בעל האתר מעוניין לשפר את חשיפת האתר

אם יש לכם אתר אינטרנט, צריך לבנות אליו קישורים נכנסים, מה שנקרא גם בניית מערך לינקים. זהו שלב חשוב בתהליך של קידום אתרים מסוג SEO, כאשר קישורים הם גם דרך מצוינת לאתר להתגלות על ידי טראפיק חדש. אם כך, קבלו 5 טיפים לקניית לינקים ובנייתם.

רגע לפני שנפרוס את חמשת הטיפים שלנו עבור קניית לינקים, חשוב להבין כי קישורים הם עמוד השדרה של SEO מכיוון שהם מספקים מידע רב ערך על אמינות האתר וכוח הדירוג שלו במנועי חיפוש כמו גוגל. אי לכך, שירות בניית קישורים נדרש כאשר בעל האתר מעוניין לשפר את חשיפת האתר על ידי קבלת קישור מאתרים אחרים. לינקים אלו יוביל את המשתמשים לדף הבית או לדף תוכן אחר, בעוד כי הדבר הכי חשוב הוא הסמכות של האתר.

דיגיטל. canva,
קישורים הם גם דרך מצוינת לאתר להתגלות על ידי טראפיק חדש./canva

1. החשיבות של סמכות האתר בקניית לינקים
כאשר בונים מערך לינקים נכנסים לאתר, למה חשוב להקפיד לקבל קישורים מאתרים ברי סמכא ואתרים איכותיים? ובכן, את החשיבות של קישורים איכותיים ניתן לראות באלגוריתם של גוגל. כשזה מגיע לקידום אתרים, ככל שיש יותר קישורים איכותיים, האתר ידורג טוב יותר במנועי החיפוש. קישור מאתרים מוכרים הוא דרך טובה להשיג התברגות טובה במנועי החיפוש תחת ביטויי מפתח שונים.

2. להקפיד על רלוונטיות הקישור
הקישור חייב להיות רלוונטי עם תוכן האתר ומילות המפתח שאתם מעוניינים למקד את הקידום בהן. בתוך כך, על הקישור להתמקד גם במה עוסק האתר, לא בכל נושא אחר שאינו קשור. קישורים בלי שום קונטקסט הגיוני יכולים אפילו להוביל ל"עונשים" הניתנים על ידי גוגל.

3. הקפידו על אמינות
כאשר מדובר על שירות בניית קישורים, חשוב להבין כי קניית קישורים חייבת להיות כרוכה בלינקים אמינים בלבד. במילים אחרות, הקישור צריך להגיע מאתר מכובד ולא מאתרים ספאמיים או באיכות נמוכה. לחילופין, לא כדאי לקבל לינקים נכנסים מאתרים שלחלוטין לא בתחום שלכם. למשל, אם אתם בתחום מכירת ציוד רפואי, לא יהיה שום הגיון בקבלת לינקים נכנסים מאתר שעוסק בתחום גיזום עצים.

4. איכות הקישורים הנכנסים
בסופו של דבר, הקישור צריך להיות אמין ואיכותי, על מנת להגביר את אמינות האתר ולשפר את דירוג ה-SEO שלכם. סביר יותר שקישורים מאתרים אלה ישותפו עם הקהל שלכם, ויש סיכוי גבוה יותר שיקליקו עליהם הגולשים. לפיכך, אתרים בעלי מוניטין ואיכות יסייעו גם להגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלכם.

5. קחו בחשבון שגוגל לא אוהב קניית קישורים
אמנם זה פרדוקסלי, כי אנחנו כאן כדי לתת טיפים על קניית קישורים לאתר, אבל בשורה התחתונה, גוגל לא מסמפטים רכישת קישורים נכנסים לאתר. גוגל מאמינים בשיתוף אורגני ואותנטי של מידע וידע, מה שמצביע על תוכן איכותי. עם זאת, רכישת קישורים היא חלק בלתי נפרד מהשיווק הדיגיטלי וה-SEO שלכם, אז עשו זאת בחוכמה.

מוגש מטעם צוות המומחים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully