וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים כשהשטיח מתלכלך?

מוגש מטעם צוות המומחים

27.10.2022 / 17:07

חלק מהאנשים עשויים להשתמש בשואב אבק, חלק עשויים להשתמש במטאטא, ואחרים עשויים להשתמש במגב רטוב או במגב יבש כדי לנקות את השטיח שלהם. אבל יש עוד אפשרויות

כאשר השטיח מתלכלך, בעבר היינו צריכים להעמיס אותו על הגב, אחר כך על גג הרכב וכל זה כדי לקחת אותו לניקוי שטיחים. אבל מה עושים בימינו כשהשטיח שלכם כבר נראה כאילו הוא דורש החלפה? ניקוי של שטיחים עד הבית הוא אופציה טובה. מה עוד? המשיכו לקרוא.

אם אתם לא מנקי שטיחים מומלצים ומקצועיים, אז אתם יכולים להשתמש במוצרי ניקוי שונים שניתן לרכוש בחנויות הקמעונאות. עם זאת, אפשר גם להשתמש בחומרי ניקוי ביתיים כמו כמו חומץ, סודה לשתייה ומיץ לימון, שנחשבים חומרים מפרקי אנזימים. אתם יכולים גם לשאוב את השטיח עם שואב אבק ולהשתמש במגב רטוב כדי לנקות את כל הכתמים שעליו, אך ניקוי שטיחים עד הבית הוא האופציה הכי מומלצת בדרך כלל.

שטיח מלוכלך. canva,
שטיח מלוכלך/canva

דרכים מומלצות לניקוי שטיחים
חלק מהאנשים עשויים להשתמש בשואב אבק, חלק עשויים להשתמש במטאטא, ואחרים עשויים להשתמש במגב רטוב או במגב יבש כדי לנקות את השטיח שלהם. אבל יש עוד אפשרות: שימוש בידיים! כן, כן, ניקוי שטיחים בידיים עשוי להיות מעט קשה, אבל הוא יעיל ברוב המקרים.

ישנם חומרי ניקוי ייעודיים עבור ניקוי שטיח, לרבות חומרים כימיים או חומרים ירוקים יותר ואקולוגיים. ככה או ככה, הקפידו לרכוש חומרי ניקוי שטיחים ייעודיים לסוג השטיח שלכם. חומרים מסוימים יכולים לגרום לנזקים בשטיח, כמו למשל הורדת צבע ממנו או אפילו המסה של החומר (כמו חומרים חומצתיים).

מה היתרונות של ניקוי שטיחים עד הבית?
ניקוי שטיחים לבית הוא סוג של ניקוי שמתבצע בבית הלקוח. זה נעשה בדרך כלל על ידי שימוש בציוד ברמה מקצועית כגון שואבי אבק, שואבי קיטור ומברשות, מכונות ניקוי עוצמתיות ועוד. וכיאה לשירות מקצועי, היתרון הכי גדול הוא שאתם מקבלים אחריות על השירות.

הדרך הטובה ביותר לנקות את השטיחים שלך היא באמצעות מכונה בעלת עוצמת שאיבה גבוהה, כאשר שירות ניקוי שטיח בבית הלקוח כולל בד"כ שימוש במכונות אלו. המכונות האלו לרוב פועלות בשיטה של הזרקת מים וחומרי ניקוי מצד אחד, אבל שאיבה שלהם לאחר מכן מצד שני. זו נחשבת שיטת ניקוי מאוד יעילה עבור שטיחים, ספות, ריפודי רכב ועוד.

כמה עולה ניקוי שטיח?
את המחיר של ניקוי שטיחים ניתן לקבוע בכמה דרכים - לפי אורך, סוג השטיח, סוג הניקוי, סוג הכתמים ואיכות השטיח. המחיר הממוצע לניקוי שטיח יכול לנוע בין כמה מאות שקלים בודדים, כאשר חלק מסוגי ושיטות הניקוי יהיו אפילו זולים יותר.

כדי להוזיל עלויות עד כמה שאפשר, אפשר לערוך השוואת מחירים בין חברות ניקוי לשטיחים מכל הסוגים. ככה מבצעים סוג של מחקר שוק מקוון אשר חוסך כסף ישירות בכיס וגם עוזר לכם לאתר את נותני השירותים הכי מומלצים באזור המגורים שלכם.

מוגש מטעם צוות המומחים
  • עוד באותו נושא:
  • שטיח
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully