וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לתקן דלת תקולה בעצמכם?

מוגש מטעם צוות המומחים

27.10.2022 / 17:13

אם גיליתם שאחת הדלתות שלכם אינה מתפקדת כראוי, חשוב לדעת כיצד לתקן זאת בעצמכם.

הדרך הטובה ביותר לתקן דלת פגומה היא על ידי החלפתה, אבל בחלק מהמקרים אפשר לנסות לתקן אותה לבד. עם זאת, אם לא נוח לכם לתקן את הדלת בעצמכם, תוכלו להזמין איש מקצוע שיתקן אותה עבורכם. לרוב תצטרכו מנעולן, אבל יש אופציות אחרות.

אם גיליתם שאחת הדלתות שלכם אינה מתפקדת כראוי, חשוב לדעת כיצד לתקן זאת בעצמכם. כדי לתקן דלת פגומה בעצמכם, תחילה בדקו באיזה סוג דלת מדובר. אם מדובר בדלת עץ, ודאו שהברגים בצירים אינם משוחררים. אם מדובר בדלת רב בריח, יש לוודא שהבריחים מהודקים מספיק ומוברגים עד הסוף. לאחר שקבעתם באיזה סוג דלת מדובר, יהיה גם אפשרי להתייעץ עם מנעולן מומלץ לתיקון דלתות.

מנעולן. canva,
הדבר החשוב ביותר הוא, לוודא שיש לכם את הידע והכישורים הנכונים להשלמת תיקונים אלו./canva

כיצד לתקן דלת חורקת לבד?
אם מדובר על דלת רב בריח או דלת עץ חורקת, אתם מוזמנים להכיר את אחד מהפתרונות הכי נפוצים למקרים אלו. אנו מדברים כמובן על שמן מסוג 40WD, שרוב האנשים משתמשים בו כדי לשמן צירים ובריחים חורקים או אפילו חלודים.

יחד עם זאת שרבים מהאנשים שמשתמשים בשמן מהסוג הזה, חשוב לזכור כי שימוש לא נכון בשמן יכול לגרום לנזקים. למשל, השמן יכול לחדור לכל מיני חלקים בדלת שאינם מצריכים שימון מלכתחילה. אם אינכם בטוחים כיצד להשתמש בשמנים אלו, מנעולן מומלץ יוכל לסייע לכם.

אנשי המקצוע שיכולים לסייע לכם בתיקון דלתות
אמנם נהוג לחשוב שרק מנעולנים מומלצים לתיקון דלתות, אבל האמת היא שלא רק מנעולן מומלץ לתיקון דלת. אתם יכולים להסתייע גם בהנדימנים, שהם למעשה סוג של שיפוצניקים עם ידע במערכות שונות ומנגנוני נעילה.

חשוב לדעת, לכל הנדימן יש את סט הכישורים והיכולות הטכניות שלו, ולכל הנדימן יש ידע מסוג אחר. לפני שתזמינו הנדימן לתיקון דלתות, תוודאו שיש ביכולותיו באמת לתקן את הדלת שלכם. אחרת, הוא יכול להוביל ליותר נזק מאשר תועלת.

תיקוני דלתות שאפשר לבצע לבד
ישנם סוגים שונים של תיקוני דלתות שתוכלו לבצע בעצמכם. אבל כך או כך, תצטרכו קודם לברר איזה סוג של תיקון דלת עליכם לבצע ואיזה כלים תצטרכו להשלמת העבודה. מבחינת התיקונים שניתן לבצע לבד, ניתן להחליף את הצירים ומנעולי הדלת אם הם נשברו או החלידו, ואפשר גם להחליף צילינדר או מנעול בדלתות די בקלות.

הדבר החשוב ביותר הוא, לוודא שיש לכם את הידע והכישורים הנכונים להשלמת תיקונים אלו. כמו כן, עליכם להיות זהירים בעת עבודה עם כלי עבודה חשמליים וחפצים מסוכנים אחרים. כך תוכלו להשלים את העבודה מבלי חלילה לפגוע בעצמכם בתהליך. ואם אתם בכל זאת מחליטים להזמין מנעולן לתיקון דלת, הקפידו לבדוק האם אתם מקבלים אחריות על העבודה או לא. אם לא, עברו למנעולן הבא שמציע שירות יעיל ומהימן באזור שלכם.

מוגש מטעם צוות המומחים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully