וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקצ'ר מאגר התמונות AI הראשון מסוגו בישראל - Pickture

מוגש מטעם צוות המומחים

27.10.2022 / 17:18

ישנם שני סוגים של מאגרי תמונות - מאגרי תמונות בינה מלאכותית ומאגרי תמונות מקוונים. מה ההבדלים?

מאגרי תמונות הם המקום שבו אתם יכולים למצוא את הפתרונות הנכונים לקמפיינים שיווקיים, אבל לא רק. נכון להיום, ישנם שני סוגים של מאגרי תמונות - מאגרי תמונות בינה מלאכותית ומאגרי תמונות מקוונים. מה ההבדלים?

עם ההתפתחות האסטרונומית של לימוד מכונה ובינה מלאכותית, החשיבות של מאגר תמונות AI טוב גוברת. לחברות, ארגונים ועסקים יש מאגרי תמונות שהם עובדים איתם, כדי שיוכלו לגשת אליהם בקלות ולהשתמש בהם בקמפיינים השיווקיים שלהם. ובכל זאת, מהו בעצם מאגר תמונות AI? וכיצד מאגר Pickture ישנה לכם את מהלכי השיווק הדיגיטלי שלכם? קבלו מידע נוסף כאן https://pickture.co.il/ או המשיכו לקרוא.

מאגר תמונות. canva,
מאגרי תמונות מקוונים הם הסוג הנפוץ ביותר של מאגר תמונות/canva

מהם מאגרי תמונות ומאגרי AI?
באופן כללי, מאגר תמונות מקוון הוא מקום שבו אפשר למצוא תמונות שצריך עבור מסעות הפרסום השיווקיים שלכם, עבור יצירת לוגו, או אפילו אתר האינטרנט שלכם בכתבות הבלוג. מאגרים אלה ניתנים בדרך כלל לחיפוש לפי מילות מפתח וקטגוריות, כך שקל יותר למצוא את התמונות המתאימות לצרכים שלכם.

באופן יותר ספציפי, מאגר תמונות AI כמו Pickture הוא כלי בינה מלאכותית המסייע לחברות לחפש תמונות לפי מילות מפתח וקטגוריות כדי למצוא את הטובות ביותר לשימוש במסע הפרסום השיווקי שלהם או בעיצוב האתר. מאגר זה גם עוזר ביצירת עיצובים יפים עם אפקטים חזותיים מדהימים, כמו המרת טקסט לתמונה וקולאז'ים של תמונות עם שכבות טקסט ועוד.

כמה הבדלים בין מאגר תמונות Pickture למאגרים רגילים
מאגרי תמונות מקוונים הם הסוג הנפוץ ביותר של מאגר תמונות והם מורכבים מתמונות שהועלו על ידי משתמשים. בדרך כלל, יש להם ממשק פשוט עם מעט אפשרויות כמו מיון, סינון לפי מילות מפתח רצויות וכו'. מאגרי תמונות בינה מלאכותית, לעומת זאת, יש להם תכונות מתקדמות כמו ניתוח אישיות, ניתוח סנטימנטים וכו'.

מאגרי תמונות AI כמו Pickture הם המילה האחרונה בכל מה שקשור בהורדת תמונות מהאינטרנט. אלו יכולים גם לספק המלצות לתמונות שאולי תאהבו בהתבסס על העדפות, בהתבסס על התחום שלכם, בהתבסס על היסטוריית החיפוש שלכם בעבר ועוד.

למה להשתמש במאגרי תמונות AI?
למה חשוב להשתמש במאגר תמונות AI באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של העסק? ובכן, מתוך כמה סיבות. ראשית, מאגר תמונות הוא חלק חשוב מאסטרטגיית שיווק דיגיטלית, מכיוון שהוא מסייע ביצירת תוכן עבור פלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם או פייסבוק, אבל לא רק.

מאגרי תמונות AI גם מספקים אפשרויות ליצור מודעות למותג בקרב קהלי היעד. בתוך כך, מאגרים אלו מאפשרים להגביר את המעורבות של הקהל. זאת, מכיוון שאנשים נוטים לשתף את התמונות האהובות עליהם מהפלטפורמות הללו עם החברים והעוקבים שלהם. לבסוף, בין אם תשתמשו במאגרים כמו Pickture או במאגרים מסוג אחר, זכרו תמיד לוודא שהתמונות שאתם משתפים הן תמונות שאין עליהן איסור שיתוף (מבחינת הקרדיט).

מוגש מטעם צוות המומחים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully