וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להשאיר את הבית נקי גם בחורף?

מוגש מטעם צוות המומחים

2.11.2022 / 12:03

מה אתם יכולים לעשות כדי לשמור על הבית נקי בחורף הקרוב? יש לנו כמה טיפים שיאפשרו לכם להשיג בדיוק את המטרה הזאת.

קשה מאוד שלא לראות כי החורף כבר נמצא ממש מעבר לפינה. הטמפרטורות יורדות, זה הזמן שלכם להתחיל להכין את עצמכם לקראת מזג האוויר החורפי. חוץ מכך שיהיה עליכם לדאוג לבגדים חמים, יהיה עליכם לחשוב כיצד תשמרו על הבית נקי. בכל פעם שתצאו החוצה תחזרו עם בוץ ולכלוך שעשוי ללכלך את כל הבית למרות העבודה הקשה. אז מה אתם יכולים לעשות כדי לשמור על הבית נקי בחורף הקרוב? יש לנו כמה טיפים שיאפשרו לכם להשיג בדיוק את המטרה הזאת.

תסגרו את החלונות ואת הדלתות

כדי שתוכלו לשמור על הבית נקי יהיה עליכם לסגור את החלונות ואת דלתות הבית. כל עוד אתם נמצאים בבית, תוכלו להשאיר את החלונות והדלתות פתוחים לצורך אוורר. אך ברגע שתצאו החוצה יהיה עליכם לדאוג לסגור את כל הבית, זוהי הדרך שלכם למנוע מהלכלוך להיכנס. הלכלוך לא נמצא רק ברצפה הוא נמצא גם באוויר, מספיק משב רוח חזק כדי שהלכלוך ייכנס אל תוך הבית. במציאות כזאת תמצאו את עצמכם מתמודדים עם סיטואציה אבודה מראש. לא משנה כמה תנסו לנקות את הבית הוא יישאר מלוכלך ומאובק.

בית נקי לאחר ניקיון חברת נקיון. canva,
בכל פעם שתצאו החוצה תחזרו עם בוץ ולכלוך שעשוי ללכלך את כל הבית למרות העבודה הקשה/canva

תשימו שטיח בכניסה לבית

חוץ מזה ששטיח בכניסה לבית יכול להיות מרשים לאלה שמגיעים לבקר אתכם. מדובר על אמצעי מעולה לניקוי הנעליים לפני שנכנסים איתם אל תוך הבית. תבקשו מכל מי שנכנס אליכם לבית לנקות את הרגליים על השטיח שאותו רכשתם. יש כאלה שמגדילים לעשות ומבקשים מהאורחים שלהם להשאיר את הנעליים בחוץ. כל עוד הנעליים לא נכנסות אל תוך הבית תוכלו למנוע מהן ללכלך את הבית עצמו. כמובן שגם אתם צריכים לעשות זאת בדיוק כמו כולם.

תנצלו את ההפוגות במזג האוויר

ישנה הפוגה במזג האוויר? זוהי הזדמנות מעולה בשבילכם לנקות את הבית ולהבריק אותו לקראת ההמשך. אם לא תנצלו את ההפוגות בגשם, תמצאו את עצמכם מתקשים לנקות את הבית. הרי שבחוץ קר וגשום, החשק לנקות את הבית יורד באופן מהותי. בימים הנעים תוכלו להשאיר את הבית פתוח כדי לאפשר אוורור שלו. לשמחתנו בישראל יש המון ימים עם מזג אוויר נעים, אפילו שבחוץ חורפי וקריר.

הזמינו חברת ניקיון פעם בשבוע

הטיפ הזה רלוונטי לחודשי החורף, אך גם לחודשי הקיץ הנעימים. חשוב שפעם אחת בשבוע תבצעו ניקיון יסודי בבית, ניקיון שאינכם מסוגלים לעשות אותו באופן עצמאי. ניקיון על ידי חברת ניקיון יהיה כזה שיגרום לכם להיכנס בכל פעם לבית עם חיוך גדול על הפנים. כמובן שיהיה עליכם לדעת לבחור את חברת הניקיון שתבצע את העבודה כמו שצריך. מנקים שגם בחודשי החורף מגיעים באופן קבוע, לא כאלה שנעלמים כל הזמן. רוצים ללכת על בטוח? בואו להזמין את חברת פולישמן: https://polishman.co.il/.

מוגש מטעם צוות המומחים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully