וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה לקחת הלוואה? כך תבחרו

מוגש מטעם צוות המומחים

2.11.2022 / 12:08

הלוואות אפשר לקחת מהבנקים, אך ישנה אפשרות לקחת גם מגופים חוץ בנקאיים. ברגע שיש היצע רחב של אופציות, חובה עליכם לבחון כמה שיותר אלטרנטיבות

השאלה הראשונה שתשאלו את עצמכם לפני שתיקחו הלוואה תהיה מאיפה כדאי לקחת. על פניו נדמה כי הנטייה הטבעית תהיה לקחת את ההלוואה מהבנק שבו מתנהל חשבונכם. אך יכול להיות כי דווקא אופציות אחרות תהיינה עדיפות במקרה הזה. נדגיש כי הלוואות אפשר לקחת מהבנקים, אך ישנה אפשרות לקחת גם מגופים חוץ בנקאיים. ברגע שיש היצע רחב של אופציות, חובה עליכם לבחון כמה שיותר אלטרנטיבות. ברגע שתבחנו כמות גדולה של אופציות לא יהיה לכם ספק מאיפה לקחת הלוואה.

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי? היכנסו לאתר והשאירו פרטים: https://www.digital-finance.co.il

קודם כל תקבלו הצעה מהבנק

בשלב הראשון אנו מציעים לכם לגשת לבנק שלכם כדי לקבל ממנה הצעה ראשונית. לא בטוח שההצעה הראשונית תהיה ההצעה שתסכמו עליה בסופו של דבר. אך זוהי הדרך שלכם להעריך מה הבנק שבו מתנהל חשבונכם יהיה מסוגל לעשות עבורכם. ישנם בנקים שיכולים לסרב לתת לכם הלוואה, לכל בנק יכולים להיות את השיקולים הנקודתיים שלו. אחרי שתקבלו את התשובה מהבנק תהיו יותר חכמים לגבי האופציות הבאות שלכם. אם הבנק יסרב יהיה עליכם לחפש אחר אלטרנטיבות אחרות שלא קשורות לבנק.

הלוואה. canva,
ברגע שתבחנו כמות גדולה של אופציות לא יהיה לכם ספק מאיפה לקחת הלוואה./canva

תבדקו עם בני משפחה או חברים

אומנם ההמלצה היא שלא לקחת כסף מחברים או בני משפחה כי זה עלול להסתיים באסון. אך כל עוד כל הפרטים מסוכמים מראש לא אמורה להיות בעיה בהקשר הזה. היתרון בהלוואה עם בני משפחה או חברים קרובים היא שהריבית תהיה נמוכה עד לא קיימת. יש כאלה שיהיו מוכנים לתת לכם את הסכום הנדרש מבלי שתצטרכו להחזיר להם עוד מאות או אלפי שקלים יותר. זה הפלוס בלקחת הלוואה מהסוג הזה למרות שהיא לא תמיד אפשרית.

אפשר לקחת הלוואה מבנקים אחרים

הרצון לקחת הלוואה מהבנק שבו מתנהל חשבונכם הוא הגיוני וטבעי. אך חשוב שתבינו כי יש לכם את היכולת לקחת הלוואה מבנק אחר, בנק שלא היה לכם קשר אליו עד כה. קיבלתם הצעה ראשונית מהבנק שלכם? תוכלו להשוות את ההצעה הזאת להצעה שתקבלו מבנקים אחרים. אם ההצעה מבנקים אחרים תהיה יותר זולה, מוטב כי תנסו להראות אותה גם לבנק שלכם. השוואה בין בנקים חיונית כמו שמשווים בין כל מיני נותני שירות אחרים.

הבנק מסרב? קחו הלוואה חוץ בנקאית

יכולים להיות מקרים שבהם הבנק יסרב לתת לכם הלוואה, לכל בנק יהיו את השיקולים שלו. האם זה אומר שאתם לא תוכלו לקחת הלוואה בכלל? כמובן שלא. תוכלו לקחת הלוואה חוץ בנקאית, מגופים אחרים שלא כפופים לבנק. עם זאת עליכם לדעת כי לרוב הריבית בהלוואות חוץ בנקאיות תהיה גבוהה לעומת הלוואה בנקאית. אך כאשר אין ברירה אחרת, לא באמת תהיה לכם אפשרות לשיקול דעת. יהיה עליכם ליישר קו עם האופציות שניצבות לפניכם, ולשקול כל אופציה באופן נקודתי.

מוגש מטעם צוות המומחים
  • עוד באותו נושא:
  • הלוואה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully