וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה צריך לדעת לפני שעושים ניתוח הגדלת חזה?

מוגש מטעם צוות המומחים

2.11.2022 / 12:14

את המידע שאת צריכה לדעת לפני הניתוח - הכנו לך בצורה מסודרת. כל מה שאת צריכה לעשות זה לקרוא את המאמר הבא שעונה על השאלות הכי בוערות שיעסיקו אותך

חוסר הוודאות משתלט עלייך לפני ניתוח הגדלת חזה? הגיע הזמן לשים את כל הדברים החשובים על השולחן. כך לא תמצאי את עצמך במצב שבו את נכנסת לניתוח עם שאלות פתוחות. כמובן שכרגע מעסיקות אותך סוגיות מסוימות, אחרי הניתוח יעסיקו אותך עניינים אחרים. את המידע אחרי הניתוח תוכלי לקבל ברגע שהרופא המנתח יראה את תוצאותיו. עם זאת את המידע שאת צריכה לדעת לפני הניתוח - הכנו לך בצורה מסודרת. כל מה שאת צריכה לעשות זה לקרוא את המאמר הבא שעונה על השאלות הכי בוערות שיעסיקו אותך.

מאיזה גיל ניתן לבצע ניתוח הגדלת חזה?

ישנן נערות צעירות שחולמות לעשות ניתוח הגדלת חזה מגיל צעיר. אך החוק מאפשר לעשות ניתוח הגדלת חזה החל מגיל 16 וחצי בכפוף לאישור ההורים. במרבית המקרים זה הגיל שבו החזה מגיע לגודלו הסופי ומפסיק להתפתח. עם זאת ישנה המלצה לדחות את הניתוח בעוד כמה שנים כדי למנוע בעיות שונות. מרבית הנשים מגיעות לבצע ניתוח הגדלת חזה בין גיל 20 עד לגיל 30 כאשר הן מבינות מה השאיפה. כדי שהניתוח יעמוד בציפיות ישנו צורך להבין מה התוצאה שאותה תרצי להשיג.

ניתוח הגדלת חזה. canva,
כדי שהניתוח יעמוד בציפיות ישנו צורך להבין מה התוצאה שאותה תרצי להשיג/canva

האם ניתוח הגדלת חזה כואב?

הניתוח עצמו לא כואב מכיוון שהוא מתבצע תחת הרדמה מלאה או הרדמה מקומית. גם בשעות הראשונות שלאחר הניתוח לא תרגישי דבר, הטשטוש עדיין ישפיע על הכאב. עם זאת כעבור כמה שעות תתחילי להרגיש את הכאב, עניין טבעי לאחר ניתוח הגדלת חזה. הדרך היעילה להתמודד עם הכאב לאחר הניתוח היא צריכת משככי כאבים. לרוב הכאבים נמשכים כמה ימים לאחר הניתוח, בכל יום שעובר תוכלי לראות שיפור נוסף.

איך הרופא ידע איזה תוצאה תרצי להשיג?

כל רופא מנתח נדרש לעשות פגישת ייעוץ ראשונית עם המטופלת כדי ללמוד את רצונותיה. רופא מיומן ישאל שאלות רבות כדי להסיר את סימני השאלה סביב העניין הזה. בקליניקה תוכלי למצוא שתלי דמה שיאפשרו לך להמחיש בפני הרופא את הגודל הרצוי. תוכלי לנסות גדלים שונים של שתלים עד שתגיעי לגודל שלדעתך יהיה אידיאלי. ישנם רופאים שמשתמשים בטכנולוגיה מתקדמת, בזכות העניין הזה הם יכולים לעשות הדמיה של התוצאה.

כמה זמן נמשך ניתוח הגדלת חזה?

כל ניתוח נשקל לגופו, יכולים להיות אלמנטים שונים שיאריכו את זמן הניתוח. עם זאת במרבית המקרים משך זמן הניתוח הינו כשעה פחות או יותר. הרופא יכין את המטופלת בצורה טובה לפני שהוא מכניס אותה לחדר הניתוח. עם היציאה מחדר הניתוח יהיו עוד כמה שעות של התאוששות עד היציאה הביתה.

רוצה לקבוע תור לפגישה ראשונית לצורך תיאום ציפיות? בואי לקבל הצעת מחיר משתלת ואטרקטיבית בכתובת: https://breast4u.co.il, אחרי שתקבלי את הצעת המחיר תוכלי להיות מוכנה לתהליך שישנה את חייך.

מוגש מטעם צוות המומחים
  • עוד באותו נושא:
  • הגדלת חזה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully