וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דרכים להירגע בתקופות לחוצות

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 12:37

מצבי לחץ עלולים להקשות עליכם לתפקד מצד אחד, מצד שני בתקופה הזאת תתקשו לקבל החלטות אפקטיביות. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לבחון כמה דרכים שיסייעו לכם להירגע

כל אחד מאיתנו התמודד או יתמודד עם תקופה לחוצה בחייו. אם יצא לכם להתמודד עם תקופה לחוצה, זה לא אומר שמצב שכזה לא יחזור בעתיד. יהיה עליכם להכין את עצמכם למציאות שבה תיכנסו לסיטואציה שבה יהיה לכם קשה לתפקד. מצבי לחץ עלולים להקשות עליכם לתפקד מצד אחד, מצד שני בתקופה הזאת תתקשו לקבל החלטות אפקטיביות. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לבחון כמה דרכים שיסייעו לכם להירגע. מדובר על 5 דרכים מוכחות להירגע בזמן תקופה לחוצה, לא משנה מהי הסיבה.

תתחילו לעשות פעילות גופנית

מחקרים מראים כי פעילות גופנית מורידה את מפלס הלחץ עד המינימום האפשרי. בזמן הפעילות הגופנית הראש יתנקה מכל המחשבות הבעייתיות, אלה שגורמות לכם ללחץ. אם תשמרו על פעילות גופנית סדירה או תתחילו לעשות ספורט, תראו בשיפור על המקום. ממציאות שבה תהיו בלחץ מתמיד, תראו כי המצב משתפר והופך להיות טוב פי כמה. בכל פעם שהלחץ פוקד אתכם תוכלו לעשות פעילות גופנית אהובה עליכם.

תדברו על זה עם מישהו קרוב

הבעיה הכי גדולה של רובנו היא שאנו נוטים לשמור בבטן דברים מהסוג הזה. למה שלא תספרו למישהו על הלחץ שפוקד אתכם? יכול להיות שעל הדרך תקבלו עצה טובה. ברגע שאתם משתפים את האנשים שקרובים אליכם, התחושה תשתפר מבלי שתעשו דבר. גם אם תהיו במצב של לחץ קיצוני יהיה לכם אל מי להתקשר או עם מי לדבר בעניין הזה.

הזמינו שירותי עיסוי עד הבית

עוד דרך מעולה להוריד את מפלס הלחץ היא פשוט להרפות את הגוף. כדי שתוכלו לעשות זאת יהיה עליכם לעשות עיסוי משחרר ומרגיע. לא תמיד יהיה לכם את הזמן הנדרש כדי ללכת לעיסוי במקום מסוים. מהסיבה הזאת ישנם אנשי מקצוע שמגיעים עד אליכם כדי לספק שירותי עיסוי עד הבית. תוכלו לבצע את העיסוי אצלכם בבית או אפילו במקום העבודה.

עיסוי עד הבית. canva,
דרך מעולה להוריד את מפלס הלחץ היא עיסוי משחרר ומרגיע/canva

קחו את עצמכם לחופשה

כדי להתנתק מכל מה שקורה מסביב יהיה עליכם לעשות הפסקה קצרה. כמובן שההפסקה לא תפתור את כל הבעיות, אך היא תוכל להוריד מכם את הפאניקה והלחץ. החופשה יכולה להיות בארץ או בחו"ל, כל אחד בהתאם להעדפותיו שלו. הכי חשוב שתאפשרו לעצמכם זמן של מנוחה, זמן שבו כל העיסוקים לא יטרידו אתכם. תוכלו לצאת לחופשה זוגית או אפילו לגמרי לבד.

תדאגו לישון כמו שצריך

יכול להיות שהסיבה ללחץ נובעת מכך שאינכם ישנים מספיק. שמירה על שעות שינה סדירות תאפשר לכם לשפר את איכות חייכם. לא סתם ישנה המלצה גורפת לישון בכל לילה בין 7 עד 8 שעות ברציפות. במקרה שבו אינכם מצליחים לישון בצורה טובה כמה לילות, תרגישו מיד את הלחץ. פתאום כל החלטה שתעשו עשויה להתברר כהחלטה שגויה מהצטברות של עייפות.

  • עוד באותו נושא:
  • עיסוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully