וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריבית עלתה? כך תיקחו משכנתא בצורה חכמה

מוגש מטעם צוות המומחים

3.11.2022 / 9:44

מה תוכלו לעשות כדי לצמצם את הפגיעה בכיס כאשר תיקחו את המשכנתא? ריכזנו את כל המידע תחת קורת גג אחת. אינכם צריכים להיות מומחים במשכנתא כדי לקחת משכנתא בתקופה הספציפית הזאת

הריבית עלתה בצורה חדה בחודשים האחרונים, מה שגורם לישראלים רבים לחשוש לקחת משכנתא. עם זאת מחירי הדיור ממשיכים לעלות, מה שאומר שמכאן לא תבוא הישועה. אם אתם רוצים או צריכים לקחת משכנתא, יש כמה דרכים לעשות זאת בתקופה כזאת. הרי בסוף הכוח נמצא בידיים שלכם, כל עוד תדעו לנצל אותו בצורה חכמה. מה תוכלו לעשות כדי לצמצם את הפגיעה בכיס כאשר תיקחו את המשכנתא? ריכזנו את כל המידע תחת קורת גג אחת. אינכם צריכים להיות מומחים במשכנתא כדי לקחת משכנתא בתקופה הספציפית הזאת.

הבינו כמה אתם מסוגלים להחזיר

זה נכון למי שלקח משכנתא בעבר, וזה רלוונטי גם לאלה שלוקחים משכנתא עכשיו. הבינו מבעוד מועד כמה כסף תוכלו להחזיר בכל חודש לבנק מבלי לחנוק את עצמכם. מי שלא יעשה את הבדיקה הזאת מראש, ימצא את עצמו מתקשה לעמוד בהחזרי המשכנתא. בתקופה הנוכחית כאשר הריבית עולה, קחו לעצמכם מרווח נשימה של כמה מאות שקלים פחות. כך שגם אם הריבית תמשיך לעלות, עדיין לא תגיעו לקצה גבול היכולת. מי שייקח את המשכנתא על הקשקש ימצא את עצמו בעוד כמה חודשים קורס תחת ההחזרים החודשיים.

עליית ריבית. canva,
יעוץ משכנתא ניתן על ידי יועצי משכנתאות מנוסים שמודעים למה שקורה בתחום/canva

תפנו למומחים שיספקו לכם ייעוץ

בתקופה שבה הריבית עולה כל הזמן יהיה עליכם לקבל ייעוץ מקצועי. ייעוץ משכנתא ניתן על ידי יועצי משכנתאות מנוסים שמודעים למה שקורה בתחום הזה. הם יכולים להעריך לכם בצורה כמעט מדויקת מה יקרה היום, ומה יקרה בעוד כמה חודשים. על סמך הייעוץ שלהם תוכלו לקחת משכנתא שתהיה תפורה למידותכם. הם ידעו לבדוק איך תוכלו למצוא את המשכנתא שתהיה המושלמת לכם בתקופה הספציפית הזאת.

תבקשו לקחת את המשכנתא בחלקים

לקחתם את המשכנתא כדי לשלם לקבלן שבונה לכם את הדירה? תוכלו לשלם לקבלן את התשלום בחלקים, בהתאם לסיכום שאליו תגיעו מבעוד מועד. מהסיבה הזאת תוכלו לקחת את המשכנתא בחלקים כדי להקטין את ההוצאות החודשיות. אין סיבה שתיקחו על ההתחלה את כל הסכום, כל עוד אינכם נדרשים לשלם אותו. ככל שסכום המשכנתא שלקחתם יהיה קטן יותר, כך גם ההחזר החודשי שתדרשו לעמוד בו. למרות עליות הריבית לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם קורסים תחת הנטל.

תבצעו השוואה מקיפה בין הבנקים

במסגרת ייעוץ משכנתא מבצעים בשבילכם השוואה מקיפה בין הבנקים המובילים בישראל. דווקא בתקופה הזאת יהיה עליכם לבחון הצעות שונות מבנקים שונים כדי להבין איפה הכי משתלם. לעיתים הבדלים שנראים מינוריים על פניו יתבררו ככאלה שיחסכו לכם כמה מאות שקלים כל חודש. כאשר הריבית עולה יש בנקים שמנסים לנצל זאת בשביל לגזור את הקופון שלכם. השוואה יסודית כמו שעושים השוואה בכל תחום שהוא תחסוך לכם עוגמת נפש בהסתכלות על השורה התחתונה.
לפרטים נוספים, אתם מוזמנים להיכנס לאתר https://mortgage4all.co.il.

מוגש מטעם צוות המומחים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully