וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך קצר וקולע: כל מה שחשוב לדעת על רפואת בית

בשיתוף VODoctors

19.8.2023 / 9:14

בשנתיים האחרונות, בשל הקורונה, יש עלייה דרסטית בקרב אנשים הפוחדים להגיע לבית חולים, להידבק בווירוסים ומחלות ומעדיפים טיפול ושיקום בבית. למתעניינים ברפואת בית, אשפוז ושיקום ביתי - את כל המידע על מה שצריך לדעת תמצאו פה

עבור רבים מאיתנו, ביתנו הוא מבצרנו. אך במהלך החיים ובמיוחד בגיל מבוגר, נסיבות ואירועים מסוימים עלולים לערער את שגרת היום ולאתגר את יכולתנו לחיות בביתנו באופן עצמאי ומאלצות אותנו להתאשפז בבתי חולים או במוסדות שיקום רפואיים. בשנתיים האחרונות, בעיקר בעקבות הקורונה, ישנה עלייה דרסטית בקרב אנשים הפוחדים להגיע לבית חולים, בשל החשש להידבק בווירוסים ומחלות ולכן הם מעדיפים את הטיפול והשיקום בביתם.

לאנשים המתעניינים ברפואת בית, אשפוז ביתי ושיקום ביתי ריכזנו עבורכם את כל המידע על מה זאת רפואת בית - מה היא כוללת? למי היא מיועדת? כיצד מתבצעת רפואת בית? מה היתרונות של רפואת בית?

מהי רפואת בית?

רפואת בית כוללת -
- צוות רב מקצועי הכולל רופאי משפחה, רופאים מומחים, אחיות מוסמכות וצוותים פארא-רפואיים, ביניהם פיזיותרפיסטים. צוות מלא המגיע עד לביתכם ומטפל באדם הזקוק לטיפול רפואי בצורה המקצועית והטובה ביותר.

- שירות אשפוז ביתי ושירות שיקום ביתי.

- שירות בדיקות דם ומעבדה בהתאם להפניה הרפואית. הבדיקות מתבצעות על-ידי אחות בסביבה הבטוחה והמוכרת מכל - הבית.

- בדיקות דימות: צילום רנטגן ובדיקת אולטרסאונד בבית כולל פענוח על-ידי רופא מומחה. בדיקות ברישיון משרד הבריאות, מכון התקנים תוך הקפדה על סטנדרטים בין-לאומיים.

- שיקום בבית לאחר ניתוח, תאונה או אירוע מוחי.

מה היתרונות של רפואת בית ולמי היא מיועדת?

רפואת בית מיועדת למקרים של אנשים הסובלים ממחלות כרוניות ודלקות כרוניות עם אשפוזים חוזרים, אנשים הזקוקים לשיקום נוירולוגי לאחר שבץ או שיקום אורתופדי לאחר פגיעות מורכבות, כאלה שצריכים שירותי טיפולי פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, ריפוי בדיבור ודיאטניות, אנשים הצריכים בדיקות דם ושתן, קבלת אנטיביוטיקה/נוזלים וניטור מדדים. אנשים שצריכים שירותי צילומי רנטגן ובדיקות אולטרסאונד.

רפואת בית חוסכות באשפוזים חוזרים ונשנים, שעלולים לגרום למצוקה פיזית ונפשית בקרב החולים ולדרדר את מצבם הבריאותי. כמו כן, אשפוז בית מפחית משמעותית את הנטל על בני המשפחה והילדים.
היא מאפשרת שמירה על הרצף הטיפולי, בפיקוח צמוד של צוות רפואי ופרא-רפואי מיומן ומונעת את הקשיים הכרוכים בחזרה הביתה בתום אשפוז ממושך.

בנוסף היא מצמצת את הפגיעה בשגרת החיים - המטופלים נשארים בביתם, בקרבת בני משפחתם ובסביבה הבטוחה והמוכרת אליה הם רגילים. גם ילדי המטופלים שומרים על שגרת חייהם ועל שגרת בני משפחתם ואינם מאבדים ימי עבודה כתוצאה משהות ממושכת עם ההורה המאושפז מחוץ לביתו.

רפואת בית - זה הומדיקל

הומדיקל הפכה למובילה בתחום רפואת בית וזאת באמצעות צוותים רפואיים בכירים וצוותים פארא-רפואיים מנוסים ומיומנים, המגיעים עד לבית המטופל או המטופלת ונותנים מעטפת שירות רפואי של 360 מעלות, כולל בדיקות כפי שמבוצעים במסגרת אשפוז בבית החולים או במרפאת מומחים.

  • הומדיקל מפעילה מוקד אורתופדי בבית החולה, הכולל אורתופד מומחה שמגיע לבית ומבצעת בבית צילומי רנטגן בבית ואם יש צורך גם גיבוס מקום השבר בבית.
  • להומדיקל יש רופא אא"ג מומחה שמגיע עד לבית, בודק את המטופל ונותן מענה מידי לבעיה ללא המתנה ובנוחות שלך.
  • בדיקת פסיכיאטר בבית המהווה תחליף לביקור במרפאה, כולל שירות פסיכיאטר במצבי חירום המצריכים חוות דעת מקצועית.
  • \בדיקת נוירולוג שמגיע אליכם לבית ונותן חוות דעת מקצועית וממליץ על המשך הטיפול או הבדיקות הנדרשות.
  • בדיקת מומחה בגריאטריה: גריאטר מומחה המגיע עד לבית המטופל/ת ונותן מענה מקצועי ומקיף כולל הערכה גריאטרית..
  • בנוסף יש להומדיקל פיזיותרפיסטים לצורך שיקום מיטבי בסביבה הבטוחה והמוכרת לך - בבית.

הומדיקל מספקת שירות טיפולי רפואי ופרא רפואי איכותי בבית, על מנת לסייע למטופלים שלה לחיות אורח חיים מכובד, עצמאי, בנוחות ובבטיחות במסגרת ביתם,

לכל מטופל מבוצעת הערכה ואומדן צרכים ובהתאם לכך מותאם לו הטיפול המתאים, לשביעות רצונם של המטופלים ובני המשפחה כל זה תוך הקפדה על הערכים של הומדיקל: כבוד, חמלה, עבודת צוות, מסירות, מחויבות, אכפתיות, אמפתיה, יושר והגינות, חדשנות, מקצועיות, זמינות ושירות.

פרטים נוספים תוכלו לקבל מהמומחים של הומדיקל בטלפון 9551*
או בווטסאפ

בשיתוף VODoctors
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully