וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנאל מלכה - כשמוסיקה טובה צריכה לצאת אל העולם

מוגש מטעם weshow

17.11.2022 / 9:23

בכתבה זו אני פוגשת את נתנאל מלכה, זמר צעיר, יוצר, מנגן ומלחין בן 34 שהמוסיקה והאהבה אליה תמיד היו חלק ממנו. בשנת 2013 מתרחש מהפך בחייו שהביא אותו להוצאת הסינגל הראשון שלו.

נתנאל מלכה - כשמוסיקה טובה צריכה לצאת אל העולם/צילום וידאו: גיא גליק

נעים להכיר, מי אתה נתנאל מלכה?

"שמי נתנאל מלכה, אני זמר, יוצר, כותב, מנגן וגם מלחין ואני בעיקר חי את המוסיקה המזרחית - ים תיכונית ומנציח המון רגעים בחיים באמצעותה. המוסיקה ממלאת אותי באושר ומאפשרת לי לגעת באנשים, במקומות השמחים שלהם וגם במקומות היותר עמוקים שבהם. חשוב לי שאנשים ישמעו את המוסיקה שאני עושה, יתחברו אליה ושהיא תמלא גם אותם. פחות חשוב לי לייצר להיט שמוכר, אני נמצא יותר בתודעה שכאשר השיר שלי יוצא לאור, הוא חרוט בסלע ומאפשר לכל אחד להרגיש אותו במקומות שהוא הכי מתחבר אליהם".

איך התחלת את דרכך במוסיקה?

"תראי, תמיד אהבתי מוסיקה, היא תמיד הייתה חלק ממני וליוותה אותי במקומות הכי עמוקים של החיים. אני יליד העיר לוד, גדלתי בשכונה שכסף לא היה הצד החזק שבה ורוב הזמן הייתי בפנימיות. אפשר לומר שהבנתי את החיים מגיל מאוד צעיר והייתי ער לסיטואציות שהתרחשו לחברים טובים שלי. אחד החברים שלי עבר פרידה לא פשוטה של מערכת יחסים ארוכה מאוד וזה עשה לי משהו, זה הביא אותי לכתוב שיר על הסיפור שלו. בשנת 2013, יחד עם אביאל ז'אן הלחנתי את השיר "זאת הדרך", העלנו אותו ליוטיוב ומה שקרה היה מדהים! השיר הגיע דיי מהר לחצי מיליון צפיות והבנתי שזה המקום שלי, ששם אני מאושר".

ומה קרה מאז? המשכת לעסוק במוסיקה?

" אחרי שיצא הסינגל הראשון והבנתי שאני בדרך הנכונה עבורי, המשכתי לכתוב ושנה לאחר מכן, ב-2014 הוצאתי סינגל נוסף שנקרא "את כל מה שיש" וגם הוא זכה להמון צפיות. מה שמיוחד בשיר הזה, שהוא שיר חופה קלאסי והרבה זוגות צעירים לפני חתונה מתחברים אליו ואל המילים שלו"
"הנה קטע מהשיר: אתן כל מה שיש\לא תרצי עוד לבקש\ וזה מתפרץ כמו אש\אני אוהב הכי שיש\שלך, אהובך"

ניתן לצפות בסינגל גם דרך הקישור: https://youtu.be/KzNUajobQNc

נתנאל מלכה. לירז מנדל,
נתנאל מלכה/לירז מנדל

כיום יש לי כבר אוסף של סינגלים שהוצאתי בניהם: "רחוק מהרעש", "הכתובת על הקיר", "זכיתי בה", "סחרחורת" וגם הסינגל "תמיד שלך" שביצעתי יחד עם עומר אדם. לכל שיר יש את סיפור האהבה שלו.

איך אפשר להגדיר את סגנון הכתיבה והשירה שלך?

הז'אנר שבו אני שר נמצא בין מוסיקה מזרחית -ים תיכונית למוסיקת נשמה. אני אוהב לכתוב על אהבה ולשלב בשירים נגינה על המון כלים כמו דרבוקה, תופים וקלידים. אני מוסיקאי ואני מוכן להקריב הרבה עבור האומנות שלי. כבר וויתרתי על הכסף שהיה לי כדי לרכוש דירה וגם מכרתי שתי מכוניות, אני עושה זאת בשם האומנות שלי כי זה מה שעושה אותי מאושר".


אז איפה אפשר לראות אותך שר?

"כל הסינגלים שהוצאתי עד היום נמצאים גם ביוטיוב עם קליפים מושקעים ומרגשים ואני מתארח באופן קבוע בתכנית הרדיו של ירון אילן. חשוב לי להרגיש את הקהל ואפשר לראות אותי מופיע במועדונים, חפלות וגם אירועים יוקרתיים. החלום הוא כמובן להופיע על הבמות הגדולות ואני מסמן לעצמי את הדרך להגשים את החלום הזה".

האם ריאליטי היא אופציה מבחינתך לצורך חשיפה?

"אני לא מאמין גדול בחשיפה מהירה כמו בריאליטי כי אני מאמין שחשיפה כזו לא תיתן לי כלום אם אין לי את הכסף לקדם את עצמי. אבק הכוכבים שלאחר הריאליטי מתפוגג מהר מאוד וזמן מסך של חודש הוא דיי קצר. אני כן מאמין שלהיות זמר זה להתייחס לעצמי כעסק שיש לשווק אותו כדי להיות בתודעה ואני חושב שאגיע אל הקהל ואל הבמות הגדולות בזכות השירים האיכותיים שלי שירגשו את האנשים ואני אגע בהם במקומות שהם מתחברים אליהם".

וכיום, יש לך כבר חומרים חדשים?

בהחלט, אני כבר עובד על חומרים חדשים ובהשקה הקרובה של הסינגל החדש שלי, יתארחו מספר חברים אומנים, בניהם נאור אלבז מהעונה השמינית של כוכב נולד, ליאור קוממי, דודו אהרון שאישר הגעה ויוסי עדן שהוזמן. כמו כן, את האירוע יסקר אורן דהרי.


טלפון ליצירת קשר: 053-722-3537

עמוד הפייסבוק של נתנאל מלכה

עמוד האינטסגרם של נתנאל מלכה


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
weshow instagram
weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • סינגל
  • זמר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully