וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקנה זה לא סיפור: זה סיפור הצלחה שעשרות אלפי אנשים כבר מכירים

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

1.11.2023 / 10:09

אתם מתמודדים עם אקנה ולא יודעים מה לעשות? אל דאגה, הכירו את המרכז היחיד בארץ לטיפול באקנה ובצלקות אקנה, בשיטה טבעית וטכנולוגית עם למעלה מ-92% הצלחה

קמת בבוקר והעור שלך חלק? כל השאר זה בונוס. אך לא כולנו זכינו בלוטו הגנטי הנדיר של עור שלא ידע חצ'קון מה הוא. למעשה כ-85% מהאנשים בכל העולם יסבלו בשלב זה או אחר ממתקפת פצעונים שהמדע קורא לה אקנה וולגריס (וולגריס=נפוץ), ברמות משתנות. אבל לא כל פצעון מוגדר כאקנה וכמובן שלא כל סוג אקנה ניתן לטיפול באותה צורה. חלק נרחב מאיתנו מתמודד עם התופעה - חלקנו במשך חודשים ואחרים במשך עשרות שנים.

אם גם אתם סובלים מאקנה, בטח יצא לכם לחפש או לשמוע כל מיני מונחים ופתרונות לאקנה, וכלל לא בטוח שהמידע שקיבלתם הוא נכון או מדויק. מידע חלקי או שגוי, עשוי לעשות יותר נזק מתועלת. אמנם קיימות גישות שונות לטיפול באקנה, כאשר כל אחת מתמקדת בהיבט אחר של הבעיה, אבל חלק משיטות הטיפול עלולות להיות לא אפקטיביות ואף לגרום נזק לעור או למערכות הגוף.

לפני ואחרי טיפולים נגד אקנה במעבדות רבקה זיידה. מעבדות רבקה זיידה,
לפני ואחרי טיפולים נגד אקנה במעבדות רבקה זיידה/מעבדות רבקה זיידה

למרבה המזל, למרכז הגדול והיחיד בישראל שמתמחה אך ורק באקנה יש פתרונות עבורכם. "מעבדות רבקה זיידה" הן מעבדות כחול-לבן שמתעסקות במחקר, פיתוח וייצור של תכשירים לפתרון בעיית האקנה. השיטה הבלעדית שלהם פותחה על ידי רבקה זיידה, מומחית לשיקום עור אקנתי ובעלה אהרון זיידה, מדען וביוכימאי בהכשרתו, אשר חיפשו פתרון יעיל, טבעי וטכנולוגי לאקנה ללא צורך בניקוז הפצעונים או מגע בכלל, כאב כלשהו ובלי ליטול תרופות.

יש להם לא פחות מ-92% הצלחה בטיפול באקנה, בזכות שיטה בלעדית שמשלבת גם מכשור מתקדם בטכנולוגיה פוטותרפית ובנוסף מעניקה מענה מצוין וחדשני לבעיות פוסט אקנה מכל הסוגים, עם המכשור המתקדם בעולם בתחום שיקום העור, עם החלמה מהירה ותוצאות חסרות תקדים.

השיטה שהם פיתחו עובדת כבר 22 שנים ועזרה כבר למעל 60 אלף מטופלים להיפטר מאקנה, ללא תרופות וללא כאב. בזכות השילוב העוצמתי של מדע וטכנולוגיה, הם מטפלים בהצלחה בסוגים רבים ובדרגות חומרה שונות של אקנה, צלקות אקנה, פיגמנטציה, כתמים וחטטים. כדי לטפל באקנה מהשורש, מבלי לשלם את המחיר של הצטלקויות כתוצאה מהדלקת, הם מעניקים טיפול עקבי בשכבות העמוקות ביותר של העור. הפעילות של בלוטות החלב מתאזנת, הדלקת יורדת, הכתמים מתבהרים והכי חשוב, בשונה משיטות טיפול שטחיות, בסיום הטיפול העור נראה נקי וחדש.

לבדיקת התאמה לטיפול בשיטה של רבקה זיידה >>>

במרכז שלהם, שמתפרש על פני שתי קומות, מאמינים במדע במקום מגע. התכשירים המיוצרים במעבדות רבקה זיידה מבוססים על חומרי הגלם הטובים ביותר בעולם ללא פשרות, אותם אנו מייבאים מיפן, קנדה, צרפת וגרמניה וכוללים מרכיבים טבעיים שהוכחו כאפקטיביים לטיפול באקנה.
בהתאם לכל הפרמטרים של המטופל הם בונים לו תוכנית טיפול אישית הכוללת טיפול אקנה בקליניקה ושימוש בתכשירים בבית לפי הנחיות אישיות. התאמת המוצרים נעשית באופן אישי אך ורק לאחר פגישת ייעוץ ואבחון מול יועצת רפואית ורכישתם אפשרית אך ורק למטופלים.

בשילוב צמחי מרפא, מכשור מיוחד וטכנולוגיות בלעדיות למעבדות החברה, יחד עם השימוש בתכשירים טבעיים לעור אקנתי המיוצרים ב"מעבדות רבקה זיידה" ובהם רכיבים פעילים בריכוז גבוה, אשר ממשיכים את הטיפול גם בבית - אהרון ורבקה זיידה יוצרים תהליך שייחודי לשיטה שלהם. התהליך נקרא "Neocollagenesis" - תאי העור מגבירים את ייצור חלבון הקולגן והאלסטין, וכתוצאה מכך במהלך הטיפול מעבר לקטילת החיידקים שגורמים לאקנה העור גם מתחדש, מתמצק, שכבות העור צומחות בריאות יותר, כך שבסיום הטיפול מתקבל עור יפה, חלק ובריא, ללא היסטוריה של אקנה כבר במהלך הטיפול באקנה.

הקולגן מהותי בעולמות האקנה וצלקות האקנה. כיום, אף שיטה לטיפול באקנה לא מגבירה ייצור של קולגן בעור במצבי אקנה, אלא מטפלת בצלקות אקנה קיימות, בהגברה של קולגן. על כן, הם מצליחים להקדים תרופה למכה באמצעות הטכנולוגיה ובנוסף לשיקום של האקנה וקטילה של החיידק מביאים בשורה לתחום הקוסמטי שכבר היום עשתה מהפכה של ממש עבור עשרות אלפי בני אדם.

ואכן, בדיקה מהירה ברשת תמצא מעל כ-1,000 ביקורות נלהבות בגוגל, מאות עדויות מצולמות, מעל 3.5 מיליון צפיות בטיקטוק, מאות תמונות לפני\אחרי וקהילת פייסבוק מצליחה בנושא טיפול נכון באקנה.

אז אם גם אתם רוצים להצטרף לסיפור ההצלחה ולהגיד ביי ביי לאקנה - זה הפתרון עבורכם.

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully