וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לשבור את מעגל הפחד מרופא שיניים וטיפולי שיניים?

מוגש מטעם VODoctors

16.1.2023 / 11:34

הכירו את ד"ר שאדי, רופא השיניים הראשון המדבר בגובה העיניים על הפחד מרופאי שיניים וטיפולי שיניים ("דנטופוביה") ומנגיש מידע חשוב שעשוי לסייע לכם לשבור את מעגל הקסמים של הפחד, החרדה והאימה

ילדים, מתבגרים, בוגרים ומבוגרים - אם גם אתם חווים את מעגל הפחד מטיפולי שיניים, ברמה כזאת או אחרת הכירו את ד"ר שאדי, רופא השיניים הראשון, המדבר בגובה העיניים על הפחד מרופאי שיניים וטיפולי שיניים ("דנטופוביה") ומנגיש מידע חשוב שעשוי לסייע לכם לשבור את מעגל הקסמים של הפחד.

"להכיל את הפחד של המטופל"

" הטיפול בדרך כלל כטיפול רפואי זה תמיד אותו טיפול המשתנה פה זה המטופל. אני שם את עצמי במקום המטופל ואני מתחיל לחשוב מהי נקודת הראייה של המטופל. זה חשוב מאוד שרופא השיניים ישים את עצמו במקום המטופל."

"כל מטופל הוא מנגינה"

מלבד היותו רופא שיניים פופולרי בקרב הסלבריטיז בישראל, ד"ר שאדי ניחן בכישרון מוזיקלי ועוד בילדותו החל לנגן בעוּד (כלי מיתר קדום העשוי מעץ). הנגינה בעוּד משרתת אותו כיום במסגרת טיפולי שיניים שכן, המוזיקה מבחינתו היא חלק אינטגרלי מכל קונספציית הטיפול והתהליך הטיפולי על כל חלקיו.

כנסו עכשיו למתחם רפואת שיניים בשיתוף ד"ר שאדי בערוץ ויאודוקטורס >>>


הכירו מקרוב את ד"ר שאדי וצוות מרפאת ConfiDent

* הופק במסגרת חודש המודעות לבריאות הפה, על-ידי VODoctors - ערוץ הבריאות האינטראקטיבי הראשון מסוגו בעולם ובשיתוף ConfiDent - המרכז לרפואת שיניים ואסתטיקת הפה, בהובלת ד"ר שאדי.

מוגש מטעם VODoctors
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully