וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרת ציפורניים: איך נפטרים מזה בקלות ודווקא בחורף?

מוגש מטעם קליק מדיה

28.11.2022 / 11:57

30% מהאוכלוסייה הבוגרת סובלים מפטרת ציפורניים אשר משנה את מרקם הציפורן ואת צבעה. כיצד היא נגרמת ומהו התכשיר שיכול לטפל בבעיה ולהעניק שכבת הגנה? עודד שמואלי מחברת "דוקטור קליר" מספר על הנוזל האקטיבי שיגן על הציפורניים שלכם

טיפול פטרת ציפורניים דר קליר. DR CLEAR,
איך נפטרים מפטרת ציפורניים?/DR CLEAR

מספיק שתלכו יחפים בבריכה, בחדר הכושר או שתדרכו על רצפה רטובה בחוץ וקיים סיכוי שתידבקו בפטרת ציפורניים. פטרייה בציפורן יכולה להתפתח בגלל מגוון דרכים דוגמת מחלת כלי דם, השמנה, היחלשות המערכת החיסונית, סוכרת ואפילו בגלל בניית ציפורניים. פטרת ציפורניים נפוצה בעיקר בגלל לחות באזור הציפורניים כתוצאה מהזעה, נעילת נעליים סגורות לאורך זמן ממושך וחשיפת כפות הרגליים למשטחים שונים במתקני רחצה ציבוריים. פטרת ציפורניים היא מדבקת ולכן הסיכוי שהיא תופיע על ציפורני כפות רגליכם קיים. הפטרת עשויה להופיע גם בכפות הידיים והזיהום הפטרייתי עלול לגרום לשינוי מרקם הציפורן.


איך מטפלים וכיצד מבטיחים שפטרת הציפורניים לא תחזור? עודד שמואלי מחברת "ד"ר קליר" התארח באולפן וואלה! יופי וסיפר להילה נחשון מהי הדרך היעילה לטיפול בפטרת ציפורניים. "החומר הטיפולי של Dr Clear עבר בדיקות מעבדה שונות, כדי להגיע לנוסחה הטובה והמדויקת ביותר לטיפול בפטרת ציפורניים", אומר שמואלי, "לפי התרשמותנו, לקוחות שניסו טיפולים שונים ומגוונים, לא קיבלו מענה לבעיה עד שהתחילו לטפל בתכשיר של ד"ר קליר".

עודד שמואלי מחברת "דוקטור קליר" מספר על הנוזל האקטיבי שיגן על הציפורניים שלכם/צילום ועריכה: וואלה! NEWS

"קיימים מאות אלפי לקוחות שבטיפול של חודש ימים בתכשיר הצליחו לקבל פתרון מדהים, שלו הם חיכו במשך שנים", מוסיף שמואלי, "הציפורניים שלהם חזרו למראה הטבעי. התכשיר שלנו מעניק שכבת הגנה ואותו מטופל שפתר את הבעיה יכול להיות רגוע מחשש להדבקה נוספת".

טיפול פטרת ציפורניים דר קליר. DR CLEAR,
מטופל שפתר את הבעיה יכול להיות רגוע מחשש להדבקה נוספת/DR CLEAR
מוגש מטעם קליק מדיה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully