וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אביס - מסעדת הביסטרו בנתניה שכדאי לכם להכיר

מוגש מטעם weshow

27.11.2022 / 11:18

כאשר אתם מגיעים למסעדת בשרים, מה אתם רוצים להרגיש? האם אתם אנשים ששמים דגש רק על הטעמים או שאתם מחפשים טעמים מעולים יחד עם אווירה צעירה ומגניבה? אם עניתם כן על השאלה השנייה, אתם חייבים להמשיך לקרוא

צ'אביס – מסעדת הביסטרו בנתניה שכדאי לכם להכיר/צילום סטילס: מריאנה סטבנבה וידאו: Weshow

ברחוב שדרות עובד בן עמי 10 בנתניה, ממתינה לכם מסעדת הביסטרו בשרים, צ'אביס. מסעדה איכותית שמציעה המבורגרים, בשרים ותפריט מגוון הכולל 13 מנות פתיחה, 4 סוגי נתחים ומגוון שיפודים לבחירה. כל הקולינריה המפנקת הזו מגיעה עם אווירה צבעונית, צעירה וגם כשרה.

איך הכל התחיל?

מסעדת צ'אביס קיימת משנת 2017 וכיום מדובר בביסטרו בשרים איכותי. קצת לפני שהמסעדה הפכה למה שהיא כיום, המקום הוגדר כמסעדת דיינר אמריקאי שההתמחות שלה הייתה בהמבורגרים. בעל המקום דודו, אשר השירות ודעת הקהל היו חשובים לו, שם לב כי בזכות הבשר האיכותי של ההמבורגרים, עלתה דרישה למנות בשריות איכותיות נוספות, כך למעשה קמה מסעדת צ'אביס ביסטרו במתכונת של היום.

בעל המקום לקח את הרעיון צעד אחד קדימה ובמקום לשדרג רק את התפריט, החל בשדרוג כולל גם של המסעדה. כיום, מי שמבקר במסעדת צ'אביס, יכול להנות מאווירת ביסטרו קלאסית, אלגנטית ואקסקלוסיבית המתאימה לתפריט המשובח שמוצע. אל התפריט כמובן מצטרפים ההמבורגרים האהובים שהחלו את הכל.

צ'אביס – מסעדת ביסטרו בנתניה. מריאנה סטבנבה,
צ'אביס – מסעדת ביסטרו בנתניה/מריאנה סטבנבה

ביסטרו בשרים משובח

הרעיון של צ'אביס הוא להגיש לקהל הסועדים את האפשרות להנות ממסעדת ביסטרו בשרים הכוללת תפריט מגוון שכל אחד יכול למצוא את עצמו בתוכו. כל מנה שקיימת בתפריט נבחרה בקפידה ובמחשבה על באי המסעדה.

במסעדה תוכלו להנות מתפריט ההמבורגרים העממי לצד מגוון קוקטיילים צבעוניים פירותיים בסטייל יוקרתי. כמו כן, המקום מציע מנות איכותיות טעימות, מרשימות במראה שלהן והכל מיוצר מבשר טרי ואיכותי. התפריט מאוד עשיר וניתן למצוא מנות ראשונות בשריות וגם מנות עיקריות מאוד מגוונות.

מסעדת צ'אביס - מקום יוקרתי לאירועים

מסעדת צ'אביס במקומה החדש, מאפשרת לכם לחגוג מיני אירועים. באי המסעדה יכולים להנות ממקום גדול המכיל כ-120 סועדים. בתוך המסעדה ניתן להקצות לכם שולחנות VIP עבור אירוע משמח מצומצם או יום הולדת. כמו כן, עבור אירוע סגור, למסעדה קיים מתחם אירועים נפרד שיכול לארח עד 50 אנשים. אז אם אתם רוצים לחגוג בסטייל, עם נוף לים ועם אוכל שישאיר טעם של עוד, כדאי לכם לזכור את שם המסעדה ולהתקשר לטלפון 09-8806066 כדי לשמור מקום.

צ'אביס – מסעדת ביסטרו בנתניה. מריאנה סטבנבה,
צ'אביס – מסעדת ביסטרו בנתניה/מריאנה סטבנבה

הטעמים הייחודיים לצד נוף לים

מסעדת צ'אביס כיום, היא אחת המסעדות היותר עמוסות בנתניה. לרוב המקום מלא ולכן תמיד כדאי להתקשר ולהזמין מקום מראש. את המסעדה פוקדים באופן קבוע צעירים מהעיר ומקומות שונים בארץ, משפחות עם ילדים וזוגות אוהבים. בצהרי היום מגיעים אנשי עסקים ואנשים שעובדים בסביבה ונהנים מתפריט העסקיות המגוון לצד האווירה המיוחדת והנוף של הים שהופך את המקום להרבה יותר יפה ומזמין.

לצד חווית הקולינריה הייחודית, ניתן להנות גם מתפריט יינות נרחב, קוקטיילים משובחים ומבצעי בירות לוהטים. כמו כן, במסעדה מתנגנת באופן קבוע מוסיקה מגניבה ממערכת סאונד מושקעת ועל הקירות תוכלו להנות מציורי קיר ענקיים היוצרים אווירה אמריקאית מרשימה. כל אלו יחד יוצרים חוויה אחת מדהימה המזמינה אליה מבקרים מהעיר ומחוץ לעיר. תוכלו להתרשם מהאווירה המיוחדת בסרטון הבא:

אז אם אתם רוצים לבקר בצ'אביס וגם להתעדכן על התפריט, המבצעים וערבי התוכן של המסעדה, עקבו אחריהם ברשתות החברתיות:
פייסבוק >>>
אינסטגרם:>>>
או כנסו לאתר המסעדה >>>

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully