וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת הבשרים שמשגעת את נתניה

מוגש מטעם weshow

27.11.2022 / 11:31

מה יותר כיף מפתיחת שולחן עם מגוון סוגי בשרים, מגוון סוגי סלטים ולאפות טריות שיצאו עכשיו מהטאבון? אם בא לכם חוויה כזו, אתם חייבים להגיע אל שיפודי רחמים שמחה ובניו בנתניה

חגיגת הבשרים שמשגעת את נתניה -שיפודי רמים שמחה ובניו/צילום סטילס: זיו גרבש וידאו: חברת Weshow

לאכול כשיש שפע על השולחן

משפחת שמחה יודעת מהו שפע של אוכל מהמסורת הביתית שספגו היטב מהסבא רחמים שפתח את המסעדה הראשונה בעיר טבריה בשנת 1986. מאז ועד היום, כל המשפחה גדלה לתוך עסקי המסעדנות והאירוח והם הקימו עוד שלוש סניפים נוספים שאחד מהם נמצא בעיר נתניה ומנוהל על ידי אמיר שמחה הנכד.

כל מי שנכנס למסעדת השיפודים הוותיקה יודע כי בעוד מספר דקות יוגשו אל השולחן 21 סוגי סלטים טריים ועסיסיים יחד עם לאפות חמות שהרגע יצאו מהתנור. כל אלו מהווים רק את הפתיחה, לכן כדאי שתשאירו מקום אל המנות העיקריות שהן שיפודי הבשר.

במסעדה מוגשים מגוון נתחי בשר משובחים, מגוון סוגי שיפודים לבחירה וכמובן תוספות של אוכל ביתי, שלא בטוח שיהיה לכם מקום אליהן. הדגש הוא על שפע וטעמים ייחודיים אשר מורגשים מרגע הכניסה למסעדה ועד הרגע שתצטרכו לפתוח את הכפתור של המכנסיים, כיאה לארוחה טובה ואיכותית.

לחגוג את האירועים הקטנים של החיים

שיפודי רחמים שמחה ובניו היא מסעדה גדולה ומרווחת המותאמת גם לאירועים של עד 200 איש. המסעדה מאוד מוארת ומעוצבת באמצעות ריהוט עץ איכותי ויפה. למקום כשרות בד"ץ בית יוסף בסניף נתניה ובכל סניפי הרשת ולכן היא מותאמת לכל אדם אשר מגיע לאירוע שלכם.

המקום המרווח מאפשר לכם להזמין דיג'י ומגוון אטרקציות נוספות המיועדות לאירועים. כמו כן, אם תכננתם להקרין באירוע שלכם סרטון או קליפ, תוכלו להנות מחדר VIP ל-50 אנשים אשר מציע מקרן וגם מסך.

שיפודי רחמים שמחה ובניו. זיו גרבש,
שיפודי רחמים שמחה ובניו/זיו גרבש

המקום מתאים עבור אירועי בר מצווה\בת מצווה, בריתות, ימי הולדת וכל אירוע שמח קטן. כמובן, שחשוב לתאם מראש את האירוע ולעדכן על מספר האנשים שיגיעו.

עבור האירוע תוכלו לבחור ממגוון מנות המקום ולהנות ממבחר יינות, אלכוהול מהחבית, סידור שולחנות נעים ואווירה שמחה, משפחתית ונעימה.

שיפודי רחמים שמחה ובניו מותאם גם לאירועים בחסות המסעדה ובימים של משחקי כדורגל, מקרינים את המשחק על מסך גדול המאפשר לכל המתארחים לאכול וגם לצפות. מוזמנים להגיע בכל עת.

להנות מסלטי המקום גם בערב שישי

מה הכי כיף בערב שישי עם המשפחה? לפתוח את ארוחת השבת עם מגוון סלטים איכותיים. שיפודי רחמים שמחה ובניו הבינו שהסלטים שלהם הם חלק בלתי נפרד מהחוויה של הסועדים ולכן הם מאפשרים לכם לרכוש את הסלטים הייחודיים במשקל. המקום פתוח בימים א' - ה' בין השעות 11:00 - 23:30 ושעה מצאת השבת ועד חצות.

שיפודי רחמים שמחה ובניו. זיו גרבש,
שיפודי רחמים שמחה ובניו/זיו גרבש

ארוחת צהריים עסיסית וטיול בעיר נתניה

העיר נתניה היא עיר המציעה לכם מגוון מקומות בילוי. אחד ממקומות הבילוי הנהדרים בעיר הוא אזור התעשייה פולג אשר בו תמצאו מגוון חנויות בגדים, חנויות רהיטים ומתחם עיצוב לבית הכולל גם את איקאה. מול מתחם איקאה, נמצאים שיפודי רחמים שמחה ובניו. תוכלו להנות מסיבוב קניות במתחם העיצוב ולאחר מכן להגיע אל המסעדה לארוחת צהריים או ערב מפנקת במיוחד.

אז אם אתם מתכננים יום מהנה בנתניה, תמיד תזכרו שברחוב מפי 5 בפולג, במתחם הסוהו מול איקאה מחכים לכם בשיפודי רחמים שמחה ובניו לאירוח כיד המלך וחגיגת בשרים משובחת. כנסו לעמוד האינסטגרם או הפייסבוק ותתרשמו מהאווירה הנעימה והמנות הטעימות של המקום.

פייסבוק>>>
אינסטגרם>>>

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully