וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא צריך לנסוע לצפון כדי ליהנות מיינות בוטיק מובחרים

מוגש מטעם weshow

27.11.2022 / 16:24

איתן בניטח שם את יינות הגליל והגולן במרכז. "אדום-רוזה-לבן" הוא המרכז הארצי ליקבי הגליל והגולן. את כולם תמצאו ממש כאן

איתן בניטח שם את יינות הגליל והגולן במרכז. "אדום-רוזה-לבן" הוא המרכז הארצי ליקבי הגליל והגולן/צילום סטילס: איתן בניטח. וידאו: חברת Weshow

כבר לא צריך לנסוע עד לצפון הארץ כדי ליהנות מהיינות המובחרים של יקבי הבוטיק. יש מרכז אחד, שבו ניתן להיחשף ליותר מ-80 יקבים קטנים וגדולים, נקודת עצירה אחת ממש בלב השאון, בתל אביב.

"אדום-רוזה-לבן", המרכז הארצי ליקבי הגליל והגולן, הממוקם באגמון מרקט, סמוך למלון "גליליון", בחר לשים את הגליל והגולן במרכז, תרתי משמע. למרכז 2 שלוחות נוספות, חנויות בוטיק שהוקמו בתל אביב, אחת מהן באבן גבירול 54, והשנייה בארלוזורוב 58 ברמת גן, בהן ניתן ליהנות מסדנאות יין, הדרכות, ערבי טעימות, וכמובן, למצוא את כל היינות המובחרים של כל היקבים הגדולים והקטנים מהגליל והגולן במחירים הכי טובים שיש.

"הבט בגשם היורד מהשמיים על הכרמים שלנו. שם הוא נכנס לשרשי הגפנים, כדי להיהפך ליין, עדות מתמדת לכך שאלוהים אוהב אותנו ואוהב לראותנו שמחים". בנג'מין פרנקלין

אדום-רוזה-לבן" הוא המרכז הארצי ליקבי הגליל והגולן. איתן בניטח,
אדום-רוזה-לבן" הוא המרכז הארצי ליקבי הגליל והגולן/איתן בניטח

איתן בניטח, שהקים את המיזם החשוב עבור צרכני וחובבי היין מאזור המרכז, הבין שהם שואפים כל הזמן להתנסות בטעמים חדשים, וכדי לספק להם את חוש הסקרנות, וגם לגרות להם את בלוטות הטעם, הוא פתח מרכז מבקרים ייחודי, שמציע את כל היינות הכי מובחרים, הן מזני הענבים הפופולריים, ביניהם קברנה סוביניון, מרלו, סירה, שירז, קברנה פרנק ואחרים, והן מזני הענבים הנדירים והפחות פופולריים, ביניהם ברברה, נביולו, מרסלן, רוסאן ואחרים.

איתן אומנם הגה רעיון עסקי יוצא מן הכלל, שאין לו אח ורע בשום מקום בארץ, אך הוא לא הגיע מתוך חשיבה עסקית כלכלית גרידא. איתן מלווה כל חייו מגדלי ענבים ויקבים שונים מיום היוסדם. הוא חשוף לעולם הזה באופן קבוע, והרצון שלו לתת חשיפה ליקבים המובחרים מהצפון במרכז הארץ מצד אחד, ולהנגיש אותם לקהל הרחב מצד שני, היוו הסיבה המרכזית לפתיחת "אדום-רוזה-לבן".

איתן מיישם את הרעיון מתוך ציונות מובהקת. כתושב מושב בית הלל, אהבת הארץ היא חלק בלתי נפרד מהווייתו. עצם היותו יזם ואיש עסקים מוכר מתחום המזון והקמעונאות הובילו אותו להגות את הקונספט וליישם אותו בהצלחה רבה.

אדום-רוזה-לבן" הוא המרכז הארצי ליקבי הגליל והגולן. איתן בניטח,
אדום-רוזה-לבן" הוא המרכז הארצי ליקבי הגליל והגולן/איתן בניטח

אילו יקבים ניתן לפגוש כאן?

קצרה היריעה מלפרט את כל היקבים שמקבלים ייצוג במרכז "אדום-רוזה-לבן". יש כאן יינות מיקבים גדולים וקטנים כאחד, החל מ"יקב רמות נפתלי, דרך "יקב הר אודם ועד ל"יקב לוריא". גם יקבים מוכרים יותר, שחדרו למסעדות וחנויות בוטיק ברחבי הארץ, כמו "יקב דלתון", "יקב הרי גליל" ו"יקב רמת הגולן". לצידם איתן מקפיד תמיד לשלב יינות מיקבים צעירים וחדשים, שמייצגים את החדשנות לצד המסורת ומביאים טעמים חדשים לחך.

"כדי להכיר את האיכות והמקור של יין, אין זה מן ההכרח לשתות חבית שלמה". אוסקר ויילד

במרכז "אדום-רוזה-לבן" נערכים ערבי טעימות, הדרכות יין וסדנאות שונות. מידי יום שלישי יש כאן ערבי טעימות יין עד דלא ידע עם גבינות והרצאת יין חווייתית, ולמי שלא מגיע למרכז, אך עדיין רוצה ליהנות מכל הטוב שמציעים כאן, ניתן לעשות הזמנות עד הבית. מועדון הלקוחות נהנה מהטבות ייחודיות, ולאורך השנה כלל הרוכשים במרכז נהנים מפינוקים מושלמים, שמותאמים לצרכני וחובבי היין השונים.
המרכז הארצי: אגמון מרקט, מלון "גליליון".

סניף תל אביב: אבן גבירול 54.
סניף רמת גן: ארלוזורוב 58.
הצטרפו למועדון "אדום-רוזה-לבן" והישארו בקשר

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • יין
  • בוטיק
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully